Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خون در مدفوع نوزاد
سلام پسر سه ماهه ام از دو ماهگی رگه های خیلی ریز خون میدیدم در مدفوعش دکتر بردم ازمایش مدفوعو ادرار و سنوگرافی از کلیه ها نرمال بود فقط ریفلاکس داشت دکتر گفت حساسیت به پروتین گاویه من الان از اون موقع اصلا لبنیات و تخم مرغ و گوشت مصرف نکردم ولی باز بعضی مواقع رگه خون میبینم ممکنه از بستنی یا چیزهای دیگه که توش شیر دارن باشه؟ یک بار هم وقتی تن ماهی خوردم رگه خون زباد شده بود به نسبت ممکنه از اون هم باشه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید
- واکسن
سلام جناب دکتر وقت بخیر
دخترم الان سه سالو نه ماهش هست، خواستم ازتون بپرسم الان میتونه واکسن پره ونار بزنه؟ چه نوعیش و چند دوز و با چه فاصله زمانی؟ ضمنا کم خونی داسی شکل هم داره، خیلی ممنونم - پوسته سر
سلام آقای دکتر بچه 6 ماهه دارم شامپو فیروز برای سرش استفاده میکنم الان چندروزه روی سرش همون قسمت نرمی سر پوسته میده چیکار باید بکنم؟
- سلام اقای دکتر نوزاد پنج ماهه دارم سه چهار روز سرما خورده وسرفه میکنه چکار کنم ممنون
- دردپا
سلام واحترام پسرم دوسال ونیم.الحمدلله همه چیزش نرمال.امروز میدوید توخونه خورد به مبل ندیدم البته خودش گفت خوردم به مبل. چندقدم راه میره یهومیفته انگاربی حس باشه پاش یایهوخم میشه دردنداره ولی. چکارکنم نگران شدم؟
- سلام بچه من سه ماهش سرفه و عطسه دارد چکار کنیم
بچه من سه روز است سرفه و عطسه دارد چکار کنم درضمن سه ماهش است
- دلدرد
ممنون اقای دکتر از جوابتون الان که بعداظه. شده بهتره اصلا دلش دیگه درد نداره چیزی هم میخوره بیحالم نیست چه آزمایشی گفتین باید بده خون یا مدفوع ؟
- قی چشم
سلام آقای دکتر وقت بخیر،نوزادم ۲۰ روزش هست ،چشم راستش قی میکرد ،دکتر اطفال قطره باکتی ماید تجویز کردن ،تو گوگل زدم نوشته بود برای نوزاد زیر ۲ ماه ممنوع هست،شما تایید میکنید این قطره برای نوزاد ۲۰ روزه؟
- بستری
اقای دکتر پسرمو بستری کردن شما نمیاین بعد بالا سرش میخوامشما بیان مممنون بازم ببخشید
- ب
سلام دکتر وقت بخیر از کرج مزاحمتون میشم میخواستم بپرسم نوازاد ۴۵ روزه دارم الان ۶ روزه مدفوع نکرده اگه میشه لطفا راهنماییم کنید چیکار باید بکنم ممنون
- خس خس سینه
سلام نوزاد ۴ ماهه من سینه اش بعضی وقت ها خس خس میکنه و سرفه میکنه البته اب دهانش زیاد شده رفلکس هم داره هیچ علائم تب یا سرماخوردگی نداره
- آیا ضرر دارد بچه سه ماهه شیر میدم
سلام آقا دکترمن یک بچه چهار ماهه دارم و میخوام برای چاقی صورت از قرص هیمالیا استفاده کنم آیا ضرر داردبچه شیر میدم
- بی اشتهایی با مصرف قطره مولتی ویتامین
با سلام دوتا سوال داشتم 1- میخواستم بدونم درسته که مصرف قطره مولتی ویتامین باعث کم اشتهایی کودک میشه(فرزند من یکسالشه و دختره ) 2- مصرف مولتی ویتامین اجباریه و یا میتوان با قطره آ+د با کودک ادامه داد با تشکر
- سفکسیم برای ۴.۵ساله چند سیسی سفکسیم۱۰۰ بدم
- سرفه شدید نوزاد ۶ماهه
سفکسم۱۰۰ گرفتم واسه نوزادم تقریبا ۸کیلوه چه انفد سفکسیم بهش بدم
- سلام پسرم ۱۴ ماهشه ۷ونیم کیلو وزنشه سرما خورده وسرفه میکنه شربت نوتادین بهش دادم گونه هاش قرمز شده علتش چیه
- شیرخشک
سلام آقای دکتر برای نوزادی که رفلاکس داره رانیتیدین و قطره متوکلوپرامید میخوره چه شیرخشکی مناسبه که وزن بگیره؟
- دوقلویی
سلام اقایی دکتر دوقلو پسر دارم ک ۴۴ روزشونه وزن تولدشون ۲۱۰۰ و۲۴۰۰بودهوالاهر دو ۳۴۰۰ هستن شیر خشک آپتامیلpdfاستفاده میکنم دوست دارم زود وزن بگیرن باید چکار کنم؟قل اولم رفلاکس داره و دهانه مری یکم گشادتر از حد معموله قبلا کم بالا میورد ولی از وقتی بهش رانیتدین میدم جهشی بالا میاره قل دومم اصلا رفلاکس نداره هیچ مشکلی نداره ولی همش بالا میاره اونم جهشی چکار کنم دکتر؟پدی لایکت هم استفاده میکنم ولی اثری نمیبینملطفا راهنماییم کنین ممنون
- تب و دل درد
سلام مجدد آقای دکتر. دخترم 3 سال و 4 ماهش هست. 13 کیلو. قدش هم 96 سانت. تبش از سه شنبه شب شروع شده. دیشب هم تب داشت. امروز صبح هم دوباره تب کرده بود. این دو روز تب همراه با دل درد بوده. آزمایش خونش عفونت نشون داده. داروهایی که دکتر درمانگاه بهش داده به این ترتیب هست: Pelargin Kids، گل گریپ، ایبوپروفن، پاراکید. قبلا سابقه عفونت ادراری داشته وقتی نوزاد بود و تحت نظر شما بوده. آذر ماه آزمایش کلی براش نوشته بودید که همه چیزش خوب بود. فقط ی مقدار آهن خونش زیاد بود که اهن رو قطع کردیم خوب شد. عفونت ادراری هم نداشت. ولی از اوایل بهمن هست که مهدکودک میره. سه شنیه که از مهد تعطیل شده این علائم رو داشت.
- وزن کودک
سلام من پسر شش ساله دارم که وزنش نسبت به قدس پایینه و لاغر هست زینک سولفات دادم بهش و وزن یکم اومد بالا و با توجه به قد بلندی که داره و زینک هم شنیدم برای رشد قد هست ایا میتونم دوباره مصرف کنم؟

