Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام پسرم ۶سالشه سر خود قرص لیبروسی خورده مشکلی نداره؟
- اسهال
سلام خدمت آقای دکتر ، بچه هشت و نیم ساله من با وزن ۴۳ کیلو اسهال و دل درد دارد در ۲۴ ساعت ۵ یا ۶ بار دچار اسهال شده و کمی گلودرد دارد و نسبت به نور حساس شده تب ۳۸ درجه دارد، دو روز پیش گلویش کمی درد میکرد و بدون تب بود و اسهال نداشت میتواند نشانه کرونا باشد؟ چه دارویی تجویز میکنید؟
- خواب نوزاد
با سلام نوزاد چهل روزه ام توی خواب خیلی دستاش رو باز میکنه و میترسه دلیلش چی میتونه باشه؟؟؟؟
- شیرخشک
من دخترم ۸ماهس شیرخشک آپتامیل مصرف میکنه ایرانیش .آیااپتامیل خارجی باایرانی فرق داره یامیتونم همین ایرانی روباشیرپاستوریزه به نوزادم بدم چون وزنش کمهد۷ کیلیو
- سلام دختر یکساله و چهارماهه سرفه و خلط داره. ابریزش بینی نداره شربت اموکسی سیلین چند سی سی بدم؟
- رفلاکس معده
- چرا نوزاد سه ماه پاهاشو سیخ میکنه
- آلرژی
سلام آقای دکتر آیا رفلاکس آلرژیک هم مانند رفلاکس های دیگه به مرور زمان درست میشه؟ منظورمان ۶ماه
- رفلاکس نوزاد
سلام.خسته نباشید.اقای دکتر سوال پرسیده بودم برای مصرف شربت دومتیدون برای نوزاد پنج ماهه فرمودین مجازه.اما تو همین سایت جایی فرموده بودین شربت موتلیوم رو تجویز نمیکنید.مگه دومتیدون و موتلیوم همون دومپریدون با دو تا برند مختلف نیستن؟و اینکه تو سونوگرافی که از شکم نوزادم انجام دادیم تو ده دقیقه یه اپیزود رفلاکس مشاهده شد آیا در این حد رفلاکس اصلا نیاز به مصرف دارو هست؟ممنون.
- چهار دست و پا
سلام نوزاد نه ماه بصورت چهار دست و پا نمیره میره جلو اما بصورت حلزونی یعنی حرکتش کلا ب این شکله یا دوباره بصورت چهار دست و پا هم میره
- پرش انگشت نوزاد
با سلام وعرض خسته نباشید نوزادی چهار ماحه دارم که گاهیی یک انگشت او در خواب به صورت تیک دو بار میپرد،آیا طبیعی است یا از علائم تشنج و باید پیگیری شود؟
- میزان مصرف سفکسیم
با سلام و عرض ادب دختر بنده ۱۴ ماهشه وزنشون ۹ کیلوگرم چند سی سی سفکسیم ۱۰۰ باید بهشون بدم و روزی چند بار ممنون اقای دکتر انشاالله پایدار باشین
- آب بعد قطره ادزیر
سلام آقای دکتربعد قطره آدزیر میتونم به پسرم کمی آب بدم ؟بخاطر مزه قطره ۶ماهشه
- اسهال نوزاد
سلام پسرم دوماهشه الان چند روزه اسهال میره ممکنه به خاطره قطره آد ویوا کیدز با طعم هلو باشه؟؟
- سلام پسرمن۲سالشه یبوست داره بردم دکارشربت انجیر داد ولی اصلا اثر نداره چکارکنم؟
- فاویسم و مصرف آهن
نوزاد ۱۵ روزه ای داریم که مبتلا به فاویسم است. از شیر مادر تغذیه میکند. مادر نیاز به مصرف قرص آهن دارد. آیا مصرف قرص آهن توسط مادر برای بچه خطرناک است؟؟
- دلیل زردی کف پا
سلام .پسرم 4 سالشه چند روزه متوجه شدم کف پایش زرد و تقریبا به نارنجی میزنه خیلی نگران شدم گفتم شاید کم خونه و فروگلوبین براش شروع کردم
- تب بعدازتزریقواکسن
سلام آقای دکترمن امروز واکسن ش ماهگی دخترمو زدم شب تب کرد هز۴ ساعت استامینوفن دادم ولی باز دمای بدنش بین ۳۷تا۳۸بالاپایین میشه.چیکارکنم ؟
- فاویسم
سلام آیا مادر شیر ده که نوزاد فاویسم داره میتونه موهاشو رنگ کنه؟
- شیرخشک ببلاک
سلام اقای دکتر خسته نباشید نوزاد بنده ده ماهشش بدلیل کمبود شیرمادر وعدم وزن گیری میخوام کمکی بهش شیرخشک بدم منتهی نوزادم یبوست داره ایا شما شیرخشک ببلاک ۲ مناسب میدونید؟.

