Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام، پسر ۸ ساله من ابله مرغان داره و دکتر امروز سفالکسین براشون تجویز کردن اما تبش ۴ روزه ادامه داره ایا خطرناکه؟
- تفاوت
سلام آقای دکتر پسر سه ماهه ای دارم ک ب پروتوئین شیر گاو حساسیت داشت با آزمایش خون و مدفوع مشخص شدولی به خیلی دیگه چیز ها ...حساسیت نشون میده دکترش براش شیر خشک ببلاک اچ ا نوشت ک دو ماهی هست ک بهش دادم شیر خودم بیشتر بهش میدم بازم اذیت بود الانم شیرش گیر نمیاد نان اچ ا گرفتم خواستم ببینم خوبه بهش بدم یا ن دنبال همون شیر خودش بگردم
- علت نفخ و یبوست
سلام خسته نباشید.اقای دکتر من پسر 1/5دارماز دو ماهگی نفخ داشت.شیر خشک اپتامیل پپتی میخورد و تا 9ماهکی دیگه گیرم نیومد الان شیر گیگوز میخوره هنوز نفخ ویبوست داره باید چیکارکنم,؟
- تب نوزاد
سلام دکتر خداقوت پسرم یازده ماهش هست از غروب یهو تب کرد هیچ علامتی از سرما خوردگی هم نداره بهش استامینوفن دادم یکم بهتر شد ولی سرش هنوز داغ هست باید چیکار کنم
- چایی سبز
سلام آقای دکتر خسته نباشین من یه دختر یکساله دادم و شیر مادر میخوره.میخواستم بدونم من میتونم از چایی سبز نعناعی استفاده کنم؟
- اطفال
,سلام خسته نباشین پسرم حدود یک ماه پیش یهو از گلو و دلش گرفت و بعد از چند دقیقه رنگو روش سفید شد وروی زمین افتاد پیش دکتر بردم بعد از تقریبان ده پانزده دقیقه هوشیاریش برگشت الان بعضی اوقات سرفه داره واز اونروز به اینور زیاد بازی نمیکنه زود خسته میشه ممنون میشم راهنمایی کنین پسرم پنج سالشه
- غذای کمکی
سلام اقای دکتر خسته نباشد دختر من ۵ماهشه و وزنش ۷کیلو میتونم غذای کمکیشو شروع کنم و اینکه اگه میتونم باید چه چیزایی براش اماده کنم؟
- کرونا در نوزادان
سلام خسته نباشید ببخشید آقای دکتر من خودم یک روز فقط دست و پا درد شدید و سردرد و تب اصلا نداشتم بعد از چند روز حس بویایی و چشایمو از دست دادم نوزاد دو ماهه ام هم دو روز تب کرد ولی تبش از ۳۷و نیم ب بالا نمی رفت و یکی از چشماش خیلی قرمز شده بود و بی حال بود الان دو روزی هست تب نداره ولی از امروز بی حاله و دیروز یکم جوش قرمز زیر چانه اش زده بود آیا کرونا داره؟؟؟؟؟
- گوش دردنوزاد
بچم گوش درده بینیشم خیلی میخارونه بهش قطره استامينوفن پاراکیدبدم بدنیست
- عفونت آنفولانزا
آها درسته خیلی ممنون آقای دکتربابت پاسختون
- آلرژی
سلام دخترم 4سالشه بعدازسه روزتب بدنش دانه های ریز زده. قطره پدی لاکتم میخوره باش با زینک ولی اسهال قطع شده. دلیل دانه های ریزچیه؟
- تنگی نفس
سلام آقای دکتر دختر نه ماهه ای دارم الان سه روز تب دارد و شدیدا دچار تنگی نفس است اصلا درست تنفس نمی تواند بکند در صورتی که بینی اش باز است آیا خروسک دارد یا نه و باید چکار کنم
- تورم لوزه
سلام پسرم ۷سال دارد ولوزها بزرگ شدن که صداش تعقیر وشب خرخر میکنه الان سفکسیم ۱۰۰ دادیم که ۴روزه تمام ش کرده دکتر داروخانه گفته باید ۷روز بخوره یکی دیگر گرفتیم راهنمای کنید ممنون میشم
- نوزاد
سلام نوزاد ۲ ماهه ای دارم که بهش قطره کولیک اید دادم بعد آبریزش بینی داره و عطسه و سرفه میکنه بی قراری میکنه بعد گاز معده هم زیاد داره
- زینک سولفات
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسر من یک ماهه پیش کرونا گرفته بود و حدود نیم کیلویی وزنش کم شد. کلا از اشتها افتاده شما گفتید براش شربت زینک سولفات بدم الان اشتهاش خوب شده اما فقط شیر میخوره لب ب غذا نمیزنه دهنشو محکم میگیره و گریه میکنه دندون هاشم دو تا نیش بالا و کناری هاش نیش زدن تازه در اومدن. پسرم یکسالشه
- خارش شدید نوک انگشتان دست وپا
- سرما خوردگی
باسلام. برای نوزاد چهار ماهه که علایم سرما خوردگی دارد( آبریزش.گرفتگی بینی.گاهی تب) چه دارویی داده شود بهتر است
- شلغم
سلام آقای دکتر به کودک هشت ماهه میشه شلغم داد
- تغذیه
با سلام آقای دکتر میتوانید لطف بفرمائید وبگویید که از چند ماهگی میتوان از اف لیمو ترش واب نارنج وگونه فرنگی در سوپ نوزاد استفاده کرد با تشکر فراوان
- انگشت خودن بچه
با سلام خدمت شما خسته نباشید میخواستم بگم من یک دختر 3ساله دارم که الان از 6ماهگی انگشت میخوره فقط موقعه خواب هر کاری میکنم از سرش رفع نمیشه چکار باید بکنم

