Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ناف نوزاد نارس
نوزاد من ۳۲هفته به دنیا اومده الان چهل روزه نافش نیافتاده خشک شده ها ولی نیافتاده چیکارکنم
- شربت
سلام آقای دکتر گرامی ، طبق دستور شما به پسرم که دوسال و هشت ماه داره روزی یک قاشق مرباخوری شربت ایمونس دادم قبل از ایمونس ،آسماویت تجویز کرده بودیدم جدد ایمونس براش بگیرم یا شربت دیگه ای تجویز میفرمایید متشکرم
- وزن کودک
سلام دخترم رفلاکس داره و قرص نکسیوم 20شب و صبح یک چهارم مصرف میکنه و الان در اخرپنج ماهگی 6100است وزن تولدش 3بود که در چندروزاول 2800شد میخواستم ببینم ایا وزنش نرماله
- ادرار کردن
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم۹ماهشه موقع عوض کردن پوشک ادرار کوچیکش ریخت روسرو چشمو دهنش خطرناک یانه؟ البته سریع بااب شستم صورتشو ولی حس میکنم هم تودهنش رفت یکمی هم چشمش
- سلام آقای دکتر دخترم ۵سالش هست سرماخوردگی دار سرفه های خشک وآبریزش بینی وبدن درد وطب
- پرت کردن به هوا
سلام وقت بخیر پسرم سه ماهش زیاد به هوا پرتش کردن الان هم کم اشتها شده کم داخل روز کم میخوابه بهسختی شیر میخور بنظر شما باید چکار کنم خلی نگرانش هستم لطفا کمکم کنید
- مقدارشربت نئوزینک
پسرم پنج ساله شه چند قاشق بدم وچندباردرروز
- آلرژی
سلام دکتر بهم گفت لبنیات،ماهی،مرکبات آجیل نخور نوزادت آلرژی داره،پس چی میشه خورد که شیر هم مقوی باشه.
- خون در ادرار….
سلام آقای دکتر پسری دو ساله دارم که یک روز با ادرارش فقط خون می اومد یعنی کل ادرارش خون بود .دکتر هم بردم چندتا آزمایش ازش گرفتن و سونوگرافی هم از کلیه و مثانش هم گرفتن .گفتن که هیچی نیست یعنی دلیل اومدن خون تو ادرار رو پیدا نکردن .ولی من خیلی نگرانم بنظرتون چرا خون اومده تو ادرارش؟ من خودمم تو سوئد زندگی میکنم ایران نیستم
- نوزاد چقدرفارمنتین ای اس ۶۴۳
سلام آقای دکتر دخترم سه ماهشه باوزن۵ کیلو سرما خورده دکتر براش فارمنتین ای اس ۶۴۳ نوشته ایا برای این سن خوبه؟
- ازمایش ۰۰
سلام آقای دکتر دیابت با آزمایش ادرار نشون میده یا فقط باید آزمایش خون بگیریم
- کرونا
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسری دارم ۷ساله و دخترم ۴ساله ب مدت ۴روز پیش مامانم بودن بعد از گذشت یک هفته مامانم آزمایش داد که کرونا داره. ۵روز از آزمایش میگذره پسرم میگه گلوم درد میکنه و دمای بدنش ۳۷هست یکمم حالت تهوع داره. چی داروی بهش بدم
- شربت اهن
سلام خسته نباشید دختر من دوسال نیم هست آزمایش دادم یکم کم خونی داره میخوام بهش شربت اهن بدم با شربت زینک چه زمانی در روز بدم بهش آیا با هم بخوره ایراد داره
- سرماخوردگي
سلام آقاي دكتر خسته نباشيد دخترم واكسن ٦ ماهگي رو زده از روزي كه زده آبريزش بيني داشت و الان فقط كيپ شده نميتونه درست حسابي شير بخوره چه قطره اي رو پيشنهاد ميدهيد؟ ممنون
- بیدارشدن ازخواب باترس
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم۵ماه و۲۰روزشه الان۳بارپیش اومده باترس ازخواب بیدارمیشه یبارباجیغ دوبارم باگریه انگار ک خواب بد دیده طبیعی هست؟
- ادامه تغذیه
آقای دکتر حساسیت به پروتئین گاوی کی از بین میره .بعد هشت ماه من گوشت چرخ کرده گوساله استفاده کردم حساسیتی نشون نداد امکان داره دیگه نداشته باشه هم شیر خودم میخوره هم آپتامیل پپتی جونیور
- بی اشتهایی
سلام پسرم ۱۵ ماهشه مدتیه بی اشتها شده واصلا غذا نمیخوره میخاستم راهنماییم کنید که چه شربت اشتها اوری واسش بخرم?واینکه خودم در منزل شربت نئوزینک را دارم بنظرتون تاثیری داره بهش بدم یا نه?
- شربت آسماویت
سلام آقای دکتر به نظر شما شربت مولتی آسماویت بهتره یا سانستول یا سندروس برای اشتها و افزایش وزن و تقویت سیستم ایمنی
- دور سر کودک
با عرض سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم کودکی که دور سرش موقع تولد ۳۳ و قدش ۴۸ بوده باید در پایان یازده ماهگی دور سر و قدش چند باشد؟
- دوز مصرف سفیکسیم100
با سلام و خسته نباشید دوز مصرفی سفیکسیم 100 برای دختر 27 ماهه با وزن 15 کیلو چقدره؟

