Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مصرف آنتي بيوتيک
سلام آقاي دکتر من به دليل عفونت دندان نتوانستم درد عصب کشي را تحمل کنم و بايد يک هفته از آنتي بيوتيک آموکسي سيلين 500 و مترونيدازول 250 استفاده کنم به همراه 3عدد آمپول پني سيلين خيلي نگران ضرر هايش در شيرم هستم کودک يک ساله دارم خواستم بدانم در اين يک هفته چه چيزهايي بخورم تا از ضرر آنتي بيوتيک ها کم کند؟؟يعني شيرم کم ضرر تر باشد براي بچه چه بخورم؟؟
- وزن نگرفتن کودک و بی اشتهایی
سلام خدمت شما دکتر عزیز میخواستم بپرسم دخترم چن ماهه روی یه وزن مونده و خیلی کم اشتها الان دوسال و نیم ده کیلو خورده وزنشه چه کار باید بکنم وزنش بیشتر شه ؟
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر پسرم ۶سالشه چندروزه تب میکنه دکتربردم امپول وسرم زده لوزه هاش خیلی ورم داره وچرک سفیدداره بهش شربت سفیکسیم داده گفته هر۸ساعت ۵ سی سی. 3بار درروز زیادنیست?شربت پلارژین واندانسترون هم داده برای معدش
- درمان سرماخوردگی افراد سندروم دان
چ قرص و آنتی بیوتیکی برای فرد سندروم دان دارای نارسایی قلبی
- سیفیکسیم ۱۰۰
دختر من ۲ سالشه دکتر چند وقت پیش براش سیفیکسیم۱۰۰ تجویز کرد اما چون خوب بود بهش ندادم الان گلوش عفونت داره صبح ها بوی دهنش میاد و گوشاش به شدت خارش داره میخوام بهش بدم باید چه میزان بدم بخوره؟
- گیابند فرخه
سلام نوزاد سه ماهه دارم به لبنیات حساسیت داره رفلاکس داره میتونم شیرخشک آبتامیل بدم
- سلام
ببخشید آقای دکتر ی سری سوال تو صحفه دوم مونده فکر کنم جا افتاده، اگه مقدوره اونا رو نگاه کنید لطفا.
- شربت
باسلام وخسته نباشید آقای دکتر دختر ۴سال و نه ماهه دارم وزنش۱۵ و۱۶ کیلو هستش شربت سفیکسبم ۱۰۰ هر۱۲ ساعتی چند سی سی بدم با تشکر
- مصرف دارو
سلام پسرم تب و سرفه خیلی کم شربت سفیسیم ۱۰۰میدم براش وزنش ۱۵ سنش ۳ آیا چند سی سی بهش بدم
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر ایا مولتی ویتامین آرژی پلاس رو میشه همزمان با آنتی بیوتیک فارمنتین استفاده کرد یاخیر؟
- غذای کمکی
سلام و احترام پسرمن الان ۵ ماهش و فاویسم داره شما غذای کمکی رو شروع کردین براش خواستم بدونم داخل فرنی از هویچ و سیب پخته شده و حریره شده هم برای طعم دار کردنش میتونم استفاده کنم چون به فرنی اصلا علاقه نداره و نمیخوره
- تقویت سیستم ایمنی
سلام استاد ۷سالشه دخترم کلاس اوله زود به زود سرما میخوره اگر میشه یه شربت قوی برا تقویت سیستم ایمنی بدنش بنویسین تشکر
- گلبول سفید ش ۱۰۰۰ تا بالاست
سلام من پسرم ۱۸ ماهه هست آزمایش دادیم گفت گلبول سفید ش ۱۰۰۰ تا بالا هستش علتش چی هست ممنون میشم پاسخ بدید
- قرص سفالکسین برای کودک ۹ ساله
سلام آقای دکتر شرمنده پسرم ۹ ساله است در اثر سرماخوردگی سرش عفونت کرده و چشمش قرمز شده اگر کپسول چرک خشک کن بهش بدم ایراد نداره (با توجه به سنش)
- درمان اسهال کودک یک ساله
پسرم ۱۴ماهه است و سه روزه اسهال شده علایم دیگه ای هم نداره کیدی لاکت دادم تاثیر نداشت
- ستریزین
باسلام.دخترم آلرژی غذایی داری یک ماه پیش آبریزش بینی و خارش چشم داشت که متخصص آلرژی ۵ سی سی هر روز سیتریزین تجویز کرده.دخترم یک سالشه و ۱۴ کیلو..ب نظر شما درست تجویز کردن ۵ سی سی رو؟حس میکنم شاید اشتباه نوشتن.دخترم داروی ضدتشنج هم مصرف میکنه
- دفع مدفوع
سلام خسته نباشید نوزاد من تازه وارد ۴ ماهگی شده ولی دوهفته یکبار و بعضی موقع ها ۱۰ رو یکبار دفع دارد آیا ضرر دارد
- زردی کف دست و پا
سلام، وقتتون بخیر پسر من ۴ سالشه، چندروزیه رنگ کف دست و کف پاهاش رو به زردی رفته داروی خاصی استفاده نمیکنه و بیماری خاصی هم نداره میخواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه؟ لطفا راهنماییم کنین...
- سلام دخترم بیست دو شب هست ستادین زلر داره
سلام دخترم بیست دو شب هست ستادین زلر داره
- سرماخوردگی
سلام و عرض ادب آقای دکتر پسرم دو سالشه تقریبا سه هفته هست سرماخورده همه داروهارو مصرف کرده ولی همچنان سرفه خلط دار میکنه جوری که خلط باعث میشه استفراغ کنه بینیشم ترشحات سبز داره گاهی خیلی کم از چشمش عفونت میاد انتی بیوتیک ندادم بهش اینبار چه انتی بیوتیکی بدم و چقدرتا خوب شه میترسم بمونه به عفونت شدید تبدیل شه چون خیلی طول کشید ممنونم

