Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام
قند ناشتا ۱۰ ساعته دختر ۵ ساله ۱۰۱ هست با دستگاه خونگی طبیعی هست یا نه ممنون
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۸ساله است سوزش گلو وگرفتگی بینی داره بی حال دارویی بهش بدم
- در مورد سرماخوردگی
با سلام دختر نه ماه دارم یک هفته آبریزش داشت و بعد آبریزشش خوب شد و دچار کرفتگی صدا و سرفه میباشد لطفا راهنمایی کنید چه دارویی خوبه؟؟
- تب داخلی
سلام اقای دکتر تشخیص تب داخلی چجوریه؟؟؟یعنی از کجا بدونم تب داخلی داره؟؟ ممنون
- یبوست کودک ۱۴ ماهه
آیا میشود به کودک ۱۴ ماهه شربت لاکسی ژل داد
- شربت امگا۳
سلام پسر۲ساله و۱۱ساله دارم سه ماه هفته ای دوباربهشون شربت امگا۳بهشونوبدم اشکالی نداره.چون مصرف ماهی نداریم
- سرماخوردگی
پسرم ۱۵ماهشه شربت آزیترومایسین ۲۰۰چن سی سی بدم
- مقدار مصرف آزيترومايسين
سلام دخترم ۱۸ ماهشه و سرفه ها خلط دار داره و یکم بدنش گرم شده آزیترومایسین ۲۰۰ سری قبل دکتر تحویز کردن مصرف نشده پلمپ مونده چقدر و هرچندساعت میتونم براش استفاده کنم
- علت سفید شدن موی پسر بچه سه ساله
با سلام و خسته نباشید پسر بچه سه ساله ای دارم که از یک سالگی تعدادی از موهای سرش به رنگ قرمز دراومدن و الان که وارد سه سالگی شده همون موها به رنگ سفید دراومدن و روز به روز در حال بیشتر شدن هستن لطفا راهنمایی کنید علت چیه و بابد چه کاری انجام بدم
- گوش درد نوزاد یک ماهه چطور درمان کنیم
سلام بچه من تازه وارد سه ماهگی شده عفونت گلو و گوش داشت دکتر بهش افاموکس ۱۲۵ و پلارژین داد گلوش خوب شده اما گوشش نه چیکار کنم
- سینه درد در کودک
سلام خسته نباشید حدود 4 روز است کودکم سرما خورده دکتر بردم آنتی بیوتیک فارمتین تجویز شده و شربت پلارژین میدهم اما سرفه ها شدید شده و خروسک طور لطفا بفرمایید چه کنم سرفه ها خلط دار اما گاهی خروسکی است
- مدفوع زیاد
سلام دختر من 8 ماه هست 6 کیلو وزن دارع روزی ۵ الی ۶ بار مدفوع میکنه اونم خیلی زیاد به نظرتون اشکال دارع
- سرماخوردگی کودک ۲ساله
سلام پسرم دوسال ودوماهشه حدودادوماه پیش به خاطرعفونت داخل خونش ۵روزبیمارستان بستری بودبعدازمرخص شدن دوباره سرماخوردوانتی بیوتیک خوردوبعداون دوباره دوهفته بعدش سرفه وتب شدیدداشت بازانتی بیوتیک خوردوخوب شدازاون به بعدهمش احساس میکنم ضعیف شده خیلی داخل خونه باوجودگرم نگه داشتن مراقبت ازش بارگاهی عطسه میکنه وبینیش انگاریکم کیپمیشه میترسم دوباره سرمابخوره خیلی تبش بالامیره توسرماخوردگی حتی تا۴۰درجه بایدچیکارکنم؟
- میزان مصرف ازیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۵ ساله با وزن ۲۰ کیلو
- درد آلت تناسلی
سلام آقای دکتر دختر من ۳ سال و ۷ ماهشه ۳ روز آلت تناسلیشا نشون میده و میگه درد میکنه تب نداره چیکار کنم ادرار که میکنه گریه نمیکنه که بگم سوزش داره بعد از ادرار گریه میکنه میگه درد میکنه
- سرماخوردگی
بچه پنج ساله بعد از یک هفته که از سرما خوردگیش گذشته تازه تو دماغی حرف میزنه و گاهی تک سرفه میکنه شربت پلارژین میخوره با مونته لوکاست یعنی باز مریض شده؟
- سلام دخترم ۳ سال و ۶ ماهشه الان تب داره وهیچی تو خونه نداریم ب جز شیاف ۱۰۰ میشه همونو نصف کنم استفاده کنم
- سلام دکتر دخترم ۱۲اساله ام الان حدوداً دو ماه پیش هسته شلیل خورده نمیدونیم دفع شده یانه هروز که از خاب پامیشه شکمش درد میگیره ممکن هنوز هسته خارج نشده باشه
سلام دکتر دختر ۱۲ساله ام حدوداً دو ماه پیش هسته شلیل خورده نمیدونیم دفع شده یانه هروز که از خواب پامشیه شکم درد میگیره ممکن هنوز هسته خارج نشده باشه
- روش مصرف شربت آزیترو ۲۰۰
سلام وقت بخیر دخترم ۷ سالشه و ۲۵ کیلو وزنشه پزشک برای عفونت گلو آزیترو ۲۰۰ داده و گفته روزی ۳ و نیم سی سی مصرف بشه دیشب ساعت ۱۱ ، ۳ و نیم سی سی داریم ولی خب هنوز تب داره . آیا نباید برای بار اول ۷ سی سی به بچه میدادیم؟ امکانش هست امروز جبران کرد؟ ظاهرا میشه روز اول هر ۱۲ ساعت داد و از روز دوم هر ۲۴ ساعت
- داغ بودن کف پا دست
سلام اقای دکتر پسرم یک سال وسه ماهشه گاهی وقتا کف دست پا هاش داغ میشه بیقراری میکنه علت از چیست ممنون از شما

