Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- حساسیت میوه
سلام اقای دکتر میوه شلیل وهلو حساسیت دارد برای کودک یک سالو هفت ماهه باتشکر از لطفتون
- قرمزی چشم
سلام آقای دکتر داخل یک چشم دختر یازده ماهه ام چندروزی هست که قرمزه دلیلش چی میتونه باشه چیکار کنم خیلی نگرانم میشه لطفا راهنمایی کنید
- شیر خوردن
سلام کودکم چند ساعت اصلا نه بیدار میشه نه شیر میخوره انگار خمش خسته است نزدیک ۸ساعت شیر نخورده اصلا بیدار نمیشخ وقتی میام بهش شیرم بدم مک نمیزنه سینمو
- آبریزش بینی
سلام وقت بخیر . پسرم ۲ سال و نیمشه و وزنش ۱۲ کیلو هست. از دیشب آبریزش بینی داره. دو روز پیش عمه اش آبریزش بینی و کمی خارش گلو داشت. الان هم مامان بزرگ و بابابزرگش دارن. برای آبریزش بینیش چه شربتی میتونم بدم؟
- گلودرد
سلام آقای دکترپسرم ۵ سالو۴ ماهشه وامروزصبح بیدارشدوصبحانه شیروکورنفلکس خورد بعدازیکساعت گفت گلوم دردمیکنه گلوش متورم نیست واثارچرکی شدن هم دیده نمیشه ممکنه تیروییدباشه؟ چون توخانواده همسرم ارثی دارند.علایم خاصی داره؟میگه دست میزنم دردمیگیره.
- شربت عفونت گلو برای کودک۳ ساله فاویسمی
سلام دنبال یه شربت عفونت برای بچه ۳ ساله فاویسمی میگردم که براش ضرر نداشته باشه
- ناخن
سلام پسرم ناخن دستش زیرش سفید شده داره میوفته این مشکل از چی میتونه باشه
- تب
سلام دکترخسته نباشیدپسرم ۳سالو۵ماهشه ودوروزپیش عصرتب کرددستوپاش یخ وسروشکمش داغ شربت دادم وپاشویه بهترشدو۶ساعت یکبارتب کردوهمش انگارکه میخوادبالابیاره وبه سختی تبشم پایین میومدوشکمش یه ذره کارمیکردخیلی بوی بدی میده ووقتی که غذامیخوره زودترتب میکنه ودیشب تبش تاامروزعصرقطع شدولی دوباره دوباربه فاصله ۴ساعت تب کردداروخانه شربت آموکسی سیلین ۲۵۰داد۸ساعت یبارباشربت پرفن توروخدادکترراهنماییم کنیدچیکارکنم بخداشرایط دکتررفتن ندارم خداخیرتون بده شربت آموکسی سیلین بهش بدم یاقطع کنم؟
- بیماری فاویسم
ازیترومایسین ۲۵۰ برای دخترم که فاویسم دارد ضرر دارد ممنون از شما دکتر
- دانههایقرمزرویپوست
پسرمیکسال
- شپش
سلام آقای دکتر من ۷ ماه پیش شامپو پرمترین واسه شپش گرفتم و استفاده کردم نصفش ماند نگه داشتم دوباره همونو امروز به موهای دختر ۷ سالم زدم اشکال داره یا نداره؟خراب نبود؟
- میزان مصرف داروآموکسی کلاو ۶۴۳
سلام دور مصرف دارو کوآموکسی کلاو ۶۴۳ برای کودک ۳/۵ ساله باوزن ۱۶/۵ کیلو چقدر هست سینوزیت عفونت کرده
- ریفلاکس
سلام کودک من یک سالش خس خس مکنه نفسش صدا دار است بی قرار و موقه خواب شبانه بینیش گیپ میشود بعد عذا است وزن نمگیرد
- سلام آقای دکتر من یک دختر یکسال شیش ماه دارم وقتی بغل میکنم کف پاهش کبود میشه این چندروز بهش فهمید ولی وقتی دراز میکنم خوب میشه باید چکار کنم
سلام خسته نباشید آقای دکتر من یک دختر یک سال شیش ماه دارم وقتی که بغل میکنم کف پاس کبود میشه زیاچاق نیست وزنش ۹کیلو
- ضربه به سر کودک ۱۹ ماهه
سلام وقت بخیر دخترم یک ساعت پیش سرش محکم خورد به دیوار اول کلی گریه کرد بعد ساکت شد و بازی کرد اما از محل پیشانی سمت راست پیشانی کبود شده و اندازه یک گردی متورم شده اول روش یخ گذاشتم بچه نمیزاشت باز عسل گذاشتم الان خوابیده آیا ببرمش دکتر؟.برای اینکه تورم بیاد پایین چکار کنم.؟
- واکسن
برای فرزند سه سالو ده ماهه میتوان واکسن پره ونار تزریق کرد؟ چند دوز؟
- مقدار مصرف شربت آموکسی سیلین
پسرم یکسال و ۶ ماهشه چند سی سی بهش بدم وزنش ۱۰ کیلو
- سرفه
سلام من یک پسر پنج ساله دارم که هر چند وقت یه باردچار به یک سرفه میشه که اول بدون خلط بوده اما بعد از چند روز خلط دار میشه و همین طور تب و لرز میکنه هربارم که دکتر بردم دارو داده خوب شده اما یکی دوماه بعد دوباره اینجوری میشه لطفا راهنمایی کنید چه کنم؟و اینکه جای ترس برای بیماری خطرناک تری هست یا نه؟؟
- تاول زدن پوست بچم
بچم تاول میزنه رو پوستش پیش هر دکتری هم بردم میگه ویروسه یا حساسیته پماد میده اما خوب نمیشه
- مولتی ویتامین
سلام دکتر عزیز وقت بخیر پسرم ۳سال و سه ماه هست و نزدیک ۱۲کیلو به نظرتون نیاز به مولتی ویتامین و زینک داره؟ متشکرم

