Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شکم درد
شکم دردهمراه با احساس پری شکم واحساس نیاز به دستشویی رفتن ولی بدون هیچ دفعی واحساس تنگی نفس
- آزیترومایسین با دستور اشتباه
سلام آزیترومایسین ۲۰۰ برای بچه ۶ ساله با وزن ۱۸ کیلو چقدر بدهم ؟ داروخونه نوشته روزی یک قاشق شما بفرمایید چند سی سی باید بدم و تا چند روز؟ خیلی سپاسگذارم از الطاف شما دکتر خدا شناس اجرتان با آقا اباعبدالله
- سرما خوردگي
سلام عرض شد پسر ٦ ساله من ٥ روز پيش حالت سرماخوردگي همراه با سرفه اب ريزش بيني و كمي تب داشتند كه تقريبا خوب شدن ولي از ديشب ميگه يه گوشم درد ميكنه البته تو وان حمام هم رفته بودن شايد هم اب تو گوشش رفته دكتر بيرون هم ميترسم برم لطفا راهنمايي كنيد
- قطره بي بي کر
سلام آقاي دکتر دخترم 18 ماهشه و خيلي کم غذا ميخورد اصلا اشتها به غذا نداشت همش اسهال ميشد و مدفوعش بوي بدي داشت هر دفعه مترونيدازول استفاده ميکردم و پودر کيدي لاکت،بس که غذا نميخورد بدنش ضعيف شده بود سيستم ايمني بدنش ميخواستم بدونم براي قدرت دفاعي بدنش ميتونم از قطره سين بيونيک و پري بيوتيک بي بي کر استفاده بکنم؟؟؟مشکلي ندارد؟خوب است برايش؟
- تب و بالا اوردن
سلام خسته نباشین دخترم23 ماهشه یه شب تو خواب 4و5 باری بالا اورد از ظهرش تب کرد ولی بالا نیاورد دیگه بردم دکتر بهش شربت لوپراکس100 دادن بعد الان با امروز دو روز میشه هر 12ساعت 5 سی سی میدم امروز کلا بیحال هست و همش میگه لالا چکار کنم چیزی هم نمیخوره
- میزان مصرف آزیترمایسین ۲۰۰
میزان مصرف شربت آزیترومایسین ۲۰۰برای کودک ۶سال با وزن ۳۳
- استفراغ کودک
سلام،پسر۲سال و۵ماهه من از شروع فصل پاییز هرچند وقت یکبار استفراغ واسهال شدید میگیرد،دائم میگوید دل درد دارم،صبحها با حالت تهوع شدیدبیدارمیشود یا استفراغ میکند یا اسهال ودوباره میخوابد،دکتر هم میبرم امپول میزند دارو میدهد ودوروز استفراغ ندارد ودوباره شروع میشود دلیل اینکه درمان نمیشود چیست؟
- خواب
سلام واحترام پسرم ۲۰ماهشه.خوابش خیلی بد.شب ۱۲میخوابه.دو بیدارمیشه شیرمیدم بهش یک ساعت میخوابه باز بیدارمیشه تا صبح میزارمش روپام..همینطوری روپامم خوابش سبک تا ی صدای بازکردم درمیاد بیدارمیشه.کلافم کرده خودشم اذیت میشه .چکارش کنم؟
- خارش
سلام پسرم بیست ودوماهشه ازدیروزصورتش کهیرمیزنه بعدازچن دقیقه ازبین میره چه دارویی استفاده کنم ایاکهیردرمان قطعی داره
- شربت کلاویسیلین
سلام میزان مصرف شربت کلاویسیلین برای بچه ۹ ساله چقدر برای گوش درد
- دل درد
سلام اقای دکتر.پسرم سه ساله و نیمه هست با وزن 13800 .تو نوزادی رفلاکس داشت الان دو هفته هس میگه دل درد دارم مخصوصا شب درد مرکز شکمش هست
- فاویسم
ایا داروی متو کاربامول برای بیماران فاویسم مضر است
- دخترم ۶ سالشه از دیروز بعدظهر اسهال داره کیدی لاکت وسابولار هم دادم همراه ماست پروبیوتیک اما خوب نشده چکار کنم ممنون
- جوش
سلام دخترم بعد از تولدش جوش های چرکی زیادی در صورتش زد الان که یک ساله هست جای جوشها فرو رفته آیا این فرورفتگی ها خوب میشه یا نیاز به درمان خاصی دارد؟
- سرماخوردگی کودک
سلام خسته نباشید پسر دوساله ام ۱ هفته است سرماخورده ابریزش بینی و چشم داشت شربت سرماخوردگی بهش میدادم ابریزیش قطع شد اما شبا دمای بدنش بالا میره سفکسیم ۱۰۰ گرفتم شروع کردم هر دوازده ساعت ۳ و نیم سی سی دادم بهش وقتی دارو رو میخوره دوباره ابریزش بینی راه میوفته ممکنه بخاط مصرف سفکسیم باشه البته اینم بگم وقتی سفکسیم دادم دیگه شربت سرناخوردگی بهش ندادم ترسیدم دوتا شربت رو بهش بدم
- چشم
سلام دکتر قطره باکتی مالید رو برای کودک چهار ساله در روز چندبار استفاده کنیم
- کم اشتهاهست
سلام دخترم چهارساله هست دکترهم بردم شربت ویتامین زینگ پلاس داداه وقطره آهن وگلسیم مصرف کردم فقط خیلی کم اشتهاهست وزن ۹ کیلو
- ختنه
سلام وقت بخیر نوزادم رو ختنه کردم الان دوماهه مبگذره سر التش میره داخل کلا اصلا التت معلوم نمیشه بعد ختنه چرا اینطوریه ینی طبیهیه؟
- چرک خشک کن
سلام دختر۶ماهه ای دارم بینی هاش گرفته و چرکیه و تب خفیف داره با سرفه کم چه انتی بیوتیکی بدم؟دسترس به دکتر ندارم
- واکسن فوری
سلام وقت بخیر پسرمن ۲۴ شهریور دوز اول واکسن انفولانزا رو زد الان نوبت واکسن دوز دومه ولیکن دوروز پیش کمی ابریزش داشت و الان سرفه داره فقط . البته لوزه هم داره میخوام بدونم اشکال نداره واکسن تزریق کنم فردا؟ پسرم چهارسالشه

