Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار دوز مصرفی آزیترومایسین
مقدار دوز مصرفی آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۶ ساله ؟
- مصرف نخود فرنگی برای فاویسم
سلام. آیا نوجوان 14 ساله مبتلا به فاویسم میتواند نخود فرنگی مصرف کند؟
- سردردوحالت تهوع
سلام خسته نباشیددکترمن خانمی32سالم شیرده هستم بیشترروزابعدازصرف ناهارحالت تهوع وسردرددارم میدونم شمامتخصص اطفالیدولی توروخداکمکم کنیدخیلی اذیت میشم
- سرفه کودک ۵ساله وعفونت گلو
سلام خسته نباشید پسرم ۵ سالشه ۳۳ کیلو وزنشه سه هفته میشه سرفه گرفته اولش خشک بود الان خلط داره سینش خش خش میکنه هفته اول فارمنتین ۶۴۳دادم هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی خوب نش الانم شربت افا کلاو ۴۵۷ دادم بازم خوب نش هر از گاهی سرفه داره خلط دار روستا زندگی میکنم نمیتونم ببرم متخصص چیکار کنم بازم بهش شربت فارمنتین بگیرم بدم ؟
- کشیدن پاها
سلام وقت بخیر. دختر من ۱/۵ سالشه موقع خواب پاهاش رو به شدت میکشه و سیخ نگه میداره از نوزادی اینکارو میکرد .چندین بار دکتر بردمش آزمایشاتش هم نرمال بود همه دکترا گفتن طبیعیه ولی احساس میکنم بچم داره آذیت میشه.
- سرمانخوردن کودک
سلام دکتر خسته نباشید دختر من دو سالشه تا الان یک بارم سرمانخورده .اطرافیان میگن اصلا خوب نیس که تا الان سرمانخورده بدنش هیچ ویروسی از جمله سرماخوردگی رو نمیشناسه .واگه یک روز دچار بشه یا خدای نکرده کرونا بگیره خیلی سختش میشه من نگران سدم آیا صحت داره نظر شما چیه؟؟ممنون
- 👦
سلام آقای دکتر یه پسر بچه ۴ ساله رم گوشی رو خورده حالا چ اتفاقی واسش میوفته؟ممکنه رم تو معدش باز شه خطری ایجاد کنه ؟
- ختنه
درموردبیرون نیامدن آلت تناسلی پسر۴ ساله ام که۱۵روزه ختنه کردم پیش دکتربردم بادست اون دستکاری کروکر مدیلن رادادهرروزبعدسه بارشستوبزنماماهنوزدرست نشده لطفا راهنمایی ام کنیدباتشکر.
- زردآلو
سلام آقای دکتر روز بخیر،دخترم نزدیک ۴سالشه سرماخورده و سرفه داشت داره دارو مصرف میکنه خداروشکر بهتره میتونه زرد آلو بخوره؟
- شربت زينک
سلام آقاي دکتر ببخشيد شربت زينک سولفات پارسال تاحالا درش باز شده و داخل يخچال بوده ميتونم استفاده کنم؟؟خراب نشده؟
- ازمایشAscorobicacid
سلامدکتربرایپسرمبهخاطرلنگشپاازمایشچکابنوشتههفتهپیش.وبهشداروی پروفندادتایکهفتهمصرفکرد.وهمچنینبهخاطرعفونتگلو شربتازیتروداد.وقتیکهازمایشداداینداروهارومصرفمیکرد.ونزدیکبه۳ساعتناشتابود الاندیگهپاشخوبهولنگنمیزنه.ازمایششهمدیروزگرفتمهمهچیزخوبه.فقطاسکروبیک اسیددبلمثبتهیعنیچی؟زمانیکه۱۱ماهشبودسونوکلیهدادومشکلینداشت.الانیکسالودوماهشه
- سلام من یه پسر 8ساله دارم سرش از نوزادی تا الان دولکول سفالی هست آیا درمانی داره که بخواد از این حالت کشیدگی در بیاد در این سن
- راجبع شربت زینگ
شربت زینگ برای کودک ۱۸ ماهه خوبه اگا بله در طول روز کی بخوره بهتره؟؟
- جوش
باعرض سلام خدمت جناب آقای دکتر آیا جوش سرسفید روی بدن کودک ۲ساله میتواند نشان کبد چرب باشد
- شربت آموکسی سیلین 125
سلام آقای دکتر دخترم 4.5 سالش 13.5کیلو وزنش دندان بالا آبسه کرده شربت آموکسی سیلین 125 چند سی بهش بدم ممنون میشم
- فرزندم چهارونیم ساله است وتب مختصری داشته،تبش قطع شده ولی احتناق بینی دارد
چه دارویی استفاده کنم؟
- قرص مبندازول
با سلام خدمت شما با توجه به اینکه پسر ۴ساله ام از مراجعین شماست ، بدلیل خارش مقعد میخوام قرص مبندازول رو شروع کنم واسش بیزحمت طریقه مصرف رو بفرمایید ،اگه پدر و مادر هم نیازه مصرف کنند طریقه مصرف بزرگسال هم بگین . با تشکر
- سرفه نوزاد
- زردی کف دست یا پا
سلام کف پای یا دست دخترم نسبت به جاهای دیگه بدنش کمی زرد تره
- کلاویسیلین برای کودک فاویسم
سلام کودک ۲ ساله داریم که فاویسم داره ، الان آنفولانزا گرفته ، دکترش کلاویسیلین داده، نمیدونیم برای فاویسم ضرر داره یا نه، لطفن جوابش رو بما بدید، چون بعضیا میگن ضرر داره و نگران هستیم

