Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام من یه پسر ۵ماه و ۲۰روزه دارم که نزدیک یک ماه سرفه های پراکنده داره بعد صب ها بیشتر حالا براش سفکسیم گرفتم خوب وزنش هم ۸کیلو روزی چند و چقد بدم
- تب وگلودرد
سلام اقای دکتر ببخشید پسرم یک سال دارد . تب و گلودرد داره و شربت کوریزان هم بهش می دم شیاف هم بهش زدم تبش پایین اومد ولی دوباره بالا رفت الان تبش ۳۸/۵ هست. چکار کنم؟ دوباره شیاف بزنم؟
- سرفه خ
باسلام دخترم ۴سالشه وسرفه خلط دار داره یه هفته است چه دارویی باید بهش بدم
- سلام پسرم تب داشت دکتر متخصص بردمش باز معاینه شربت سفکسیم ۱۰۰ بهمراه ویتامین وضدسرفه براش تجویز کردن ۴روزه تبش قطع شده امروز دوباره تب داشت لطفا راهنمایی بفرماید باتشکر
- شیر
سلام آقای دکتر بچه 7 ماهه دارم فرنی رو با آب درست میکنم . میتونم با شیر کم چرب یا پرچرب هم درست کنم؟؟؟
- پستان
سلام ضمن عرض تشکر خدمت شما که در این روزهای سخت با وقت گذاشتن وبا حوصله باعث میشوید مادرها از نگرانی درببایند میخواستم بپرسم برجسته بودن پستان دختر9ماهه طبیعی است؟
- دوز مصرف شربت آزیترومایسین 200 برای کودکان
سلام پسرم۹سال داره و وزنش ۲۸کیلو هست،سرفه میکنه،وآب دماغش زرد رنگ شده،دز مصرفی آزیترومایسین۲۰۰رو برام میگید
- دلیل بالا اوردن
سلام من یک دختر 3سال ونیمه دارم دیشب توپارک روتاب بازی میکرد بالا اورد بعد ساعت های 2شب دوباره توخواب بالا اورد تاصبح سه باردیگه تکرار شد دلیلش چیه ممنون
- شربت استامینوفن
سلام وقت بخیر پسرم ۵ سال و ۹ماهشه. وزنش حدود ۱۹ تا ۲۰ کیلو هست. تب داره. میگه سرم یکم درد میکنه و سردشه. میگه شکمم هم یکم درد میکنه. شربت استامینوفن چند سی سی بهش بدم؟
- بی قراری کودک شبها
سلام کودکم ۱۴ ماهشه از تقریبا چهار پنج ماهگی خیلی دماغش رو میمالوند شب با گریه بیدار میشد الان یه یکماهی است که شبها بیقراری میکنه اصلا خواب راحت نداره البته یبوست هم داره مدفوع سفتی داره وخیلی زور میزنه؟
- قطره استامینوفن پاراکید برای کودکان فاویسم
سلامکودک ۹ماهه دختردارم که فاویسم هستش..ایامیتونم بهش شربت کوریزان یاسرماخوردگی اطفال بدم؟؟انتی بیوتیک ها خطرندارن براش؟؟
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر دخترم 23ماهشه باوزن 11کیلو .چندروزه گرفتگی بینی داره که فعلا شبها 2/5 سی سی سیتریزین میدم .آیا نیازهست کار دیگه ای انجام بدم .و مقدار سیتریزین که میخوره درسته؟ممنون از لطف شما
- لرز هنگام عصبانیت
سلام دکتر بچم سه سالشه وقتی خیلی گریه میکنه و بهش توجه نمیکنم یا خیلی عصبی میشه تمام بدنش میلرزه مشکلی داره؟ یا وقتی در دستشویی در سرما دوبار لرزش گرفت
- قطره باکتری میاد برای کودک 6سالهر
قطره باکتری ماید برای کودک 6ساله مناسب است
- لطفاً جواب بدین پسرم جون نداره
سلام پسرم 22ماهشه از چهار ده ماهگی وزن نگرفته حتی 800گرم هم کم کرده مریض نشده ولی خیلی بیرون روی داره اسهال هم نیست روزی به سس بار هم می رسه واین که اشتها آور دادیم پدیا شور دادم والان هم به گفته دکترش زینک وامگا سه می دم ولی انگار نه انگار الان هم ریسورس جونیور گرفتم چهار پیمانه می دم پیشنهاد شما چیه چی کار کنم الان ده کیلو خیلی ضعیفه حتی حرف هم نمی زنه؟
- خوردن دارو درشیردهی
سلام خسته نباشین آیا خوردن قرص xovit در شیر دهی اشکالی نداره؟ برای بچه ضرر نداره؟؟
- شکمدردوحالت تهوع صبحکاهی
سلام اقای دکتر دخترم پنج سالشه امروز صب از خواب بیدار شد و حات تهوع داشت و استفراغ کرد فقطم اب بود و کف چیز دیگه نبودابشم که دادم دوباره همینحور استفراغ کرد تا اینکه دمیترونش دادم دیگه از صب تا حالا خوب و بهتره تب و بیحالی هم اصلا نداره دقیق دوماه پیشترم همینجور شده بود که با خوردن شربت مترانیدازول بهتر شد ممنون میشم بهم توضیح بدین چیکار کنم
- واکسن
سلام خسته نباشید، من واکسن ۱۸ ماهگی دخترمو نزدم الان ۲سالو ۶ماهشه اگر بزنم مشکلی براش پیش نمیاد؟؟؟
- سرفه شبانه
با سلام.کودک سه ساله ی سرفه ی شبانه شدید داره .بردم دکتر سفکسیم و کلرفنیرامین دادن ولی اصلا تاثیری ندارد.لطفا راهنمایی کنید
- ناشنوایی
خواهرزادم ۶سالش هست نمیتونه حرف بزنه و دکتر بردیم گفت ناشنوایی داره بعد در فهمیدن درک کردن هم مشکل داره نمیونم چیکار کنیم

