Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوزاد
سلام من نوزادم از موقع تولد تابه الان که ۱ ماه و۲ همش خودش کش مبده بعضی مواقع هم تو این کش دادن گریه میکنه
- سنگ کلیهها
سلام نوزادی دوماهه دارم کلیه هاش سنگ دارند علت ودرمانش چیست
- گریه
سلام آقای دکتر پسرکوچولوی من آخرای یازده ماهگیش یه مدت بدخواب میخوابه تند و تند پامیشه و امروز گریه کرد بعدش بازم خوابید میشه نظرتون رو در این مورد بگید ممنون
- دهان
سلام دکتر دخترم سه سالشه و دهانش همیشه بوی عفونت میده و افت میزنه
- اسهال شدن کودک با شیر خشک
سلام پسر ۱۴ ماه های دارم که الان سه ماهه از شیر مادر گرفتم و بهش شیر خشک میدم؛ پسرم بعد هر بار شیر خوردن دفع داره به صورت اسهال و من سه بار شیرشو عوض کردم اول بهش اپتامیل دادم بعد نان و الان سیمیلاک ولی هر سه همینطور بود هر سه هم شیر معمولی بود الان باید چیکار کنم ؟؟ چه شیر خشکی بدم
- واکسن
سلام واکسن ۱۸ ماهگی بچم نزدم الان ۱۶سالشه چکار کنم
- مصرف دمنوش
سلام خسته نباشید.پسرم پنج ماهه هست و شیرخودمو میخوره.ایا خوردن چای سبز و عرق کاسنی در شیردهی ممنوعه یا میشه استفاده کرد؟
- مصرف آنتی بیوتیک
با سلام دختر من ۵۵روز پیش آنفولانزا گرفت دو سری آنتی بیوتیک مصرف شد گوش درد و گلو دردش خوب شد اما همچنان سرفه های خلطی داشت مجددا چهار روز پیش اسهال و استفراغ شد با تب و سی آر پی دو مثبت وسرفه های خلطی بیشتر الان دکتر سفکسیم ۲۰۰هر ۲۴ساعت یک عدد دادن اما ظاهراً هیچ تاثیری ندارد آیا هر ۱۲ساعت بدم مشکلی داره
- مدفوع نکردن نوزاد ۴ماهه
- سوال کودک
سلام خسته نباشید آقای دکتر من یک بچه پنج ساله دارم شعر حفظ میکنه همه کار میکنه ولی نسبت به هم سن و سال های خودش کمتر میفهمه ۲ سال پیش از پله ها افتاد ضربه محکم به پشت سرش خورد ولی بردیم دکتر عمومی گفت مشکلی نداره بعد اون اتفاق همچی که از قبل بلد بود به یاد داشته حتی کلمه های انگلیسی رو هم حفظ فقط در ارتباط با دیگران مشکل داره در دوران جنینی هم غربالگری شده سالم بود به نظر شما دچار اتفاقی شده لطفا نظرتون رو بگید خواهشا نظر خودتون هم بگید
- سلام پسرم ۶ساله دخترم ۸ساله هردوگلودردوتب داشتن اموکسی سیلین ۲۵۰دادم یک شیشه به هردوتاشون تموم شده حالا میشه بقیه روسیفیکسیم بدم
سلام وقت بخیر ببخشید دختر من ۸ سالشه و یه روز هستش که تب کرده و علایم دیگه ای ندارم دکتر براشون شربت کوریزان و پروفن شیاف استامینفون و قرص مونته لوکاست تجویز کردن تا شیاف استفاده میکنه تبش میاد پایین ولی وقتی اثر دارو میره دوباره تب میکنه تبش ۳۸_۳۹ معمولا
- بالابودن گلبول سفید علتش چیه
پسرمن ۲ سال ودوماهشه ی هفته پیش تب کرد وادرارمکررداشت بردیم دکتروبراش آزمایش ادارنوشت توآزمایش ادارش جلوی کتون دوتامثبت اومده بود بعدبردیم پیش متخصص آزمایش سی بی سی براش نوشت ک گلبول سفیدش ۳۷ هست میخوام بدونم این بالا بودن گلبول نشانه ی چی میتونه باشه
- قطره اهن
سلام آقای دکتر خسته نباشیدببخشيددخترم 7ماه نیم داره قطره آهن ايزوکيد15ميخوره میشه قطره آهن دیگه ای بهش بدم یا این خوبه .
- دماغ
سلام بچه ام ده ماهشه از تولد همش گوشاش و دماغش میمالید.الان دیگه گوشاش نمیماله اما گاهی موقع خواب دماغش میماله .یا توی خواب.دماغش طوری نفس میکشه انگار کیپه اما نیگاه میکنم هیچی نیست داخلش قطره میندازم بعد یه نفس آروممیکشه.و آروم میشه علتش چیه؟؟ممکنه از رفلاکسش باشه رفلاکس پنهان داشت
- اب سرد
سلام اقای دکتر وقت شمابخیر اب جوشیده شده سرد میتونم ب دخترم بدم؟یکسال دارد وهمش چیزای سرد دوس داره یخچالی؟
- شربت لیکو مولتی مینرال
سلام اقای دکتر کودک ۳نیم دارم باوزن ۱۴کیلونیم چندسی سی از این شربت لیکومولتی ویتامین مینرال بهش بدم ممنون میشم بگین
- قرص جوشان ویتامین سی
سلام وقت بخیر ببخشید قرص جوشان ویتامین c ۱۰۰۰ میلی گرم برای ۵ سال دستور مصرف رو لطف میکنید
- مصرف دوز دارو
با سلام دخترم ۵ ماهشه عفونت ادراری دارد دکتر برایش شربت کوتریکسول با شربت دی سیکلومین نوشته
- استفراغ کودک ۸ ماهه
سلام وقت بخیر من پسرم هشت ماهشه از عصری بی قراری هاش شروع شد و چهار دفعه بالا آورد باید چیکار کنیم
- جوش صورت نوزاد
سلام نوزادم ۳۵ روز است از اول شیرخشک پره ببلاک میخوره الان دو سه روز جوش های ریز رو صورتش نمایان شده علتش چیه ?ایا خشکی پوسته یا حساسیت

