Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب بچه
سلام دخترم ۱ سالشه چند روزه سرما خورده الان دست و پاهاش یخه ولی شکم به بالاش خیلی داغه چیکار کنم
- یبوست و نفخ نوزادان
سلام بچه ما2 ماهه است شب ها فقط گریه میکنه بردیم دکتر گفت طبعی هستش نفخ داره هرچی میکنیم درست نمیشه
- رفلاکس نوزاد
با عرض سلام نوزاده ۵۵ روزه ای دارم از روزای اول شیر مادرو با شیر خشک تروییتال میخورد تا ماه اول مشکلی نداشت رفلاکس نداشت درد شکم یا کولیک داشت ولی الان دو هفتس رفلاکش داره اول زیاد نبود یکم بالا میاورد دکتر پدی لاک ایزی کول با شیر خشک گیکوز داد بعد گفت اول ببلاک ای آر بدید مشکله رفلاکسش رفع شه بعد گیگوزو شروع کنید ۱ هفته ببلاک ای ار دادیم بعد تموم شدن گیگوز دادیم زیاد بالا اورد ترویتتال شیر خودشو دادیم بالا اورد مجبور شدیم ببلاک ای ار دوباره بدیم مشکلی نداره زیاد بالا نمیاره ببلاکه آی ارو میخوره فقط مشکلش اینه بچه رو سیر نمیکنه هر ۱ ساعت یا یک ساعت نیم بیدار میشه شیر میخواد راهکارتون چیه میشه ببلاک ۱ با ببلاکه ای ار مخلوط کرد یا برنده دیگه ایی بدم ای ار یا نوعه شیر دادنو عوض کنم راهکارتونو لطفا بگید ؟
- یبوست
سلام نوزاد دوماههدارمچهارروزشکمشکارنکردهچکارکنم
- سلام خسته نباشیددخترم ۴ ساله شه وقتی سرما میخوره سرفه خیلی میکنه میخواستم راهنماییم کنین یک داروی خیلی خوب بهم معرفی کنین تاتهیه کنم سرفه هاش خشک هستش
- سرفه نوزاد
سلام وقت بخیر.داداشم تقریبا نزدیک ب سه ماهشه خیلی سرفه های بدی میکنه و احساس میکنم خلط دار هست و وقتی استفراغ میکنه همش خلطی هست این موضوع خیلی نگران منو خانواده ام میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید…
- سرلاک
سلام آقای دکتر
وقت بخیر
با عرض پوزش از شما یه راهنمایی میخواستم
من برای کودکم که شش ماه و ده روزشه سرلاک برنج و شیر گرفتن ولی روش نوشته ۱۵۰ سی سی آب و ۹ قاشق غذاخوری
خودش پیمانه نداره
میخواستم بدونم میشه از پیمانه شیرخشک استفاده کنم؟
اگه بله با چه میزان آب و چند پیمانه؟
برای یه وعده منظورم هست - سلام نوزادم یک ماهونیمه هستش چندروزه صورتش وپیشانیش جوش زده وقرمزهست جوشا دلیلش چیه شیرخشگ آپتامیل پپتی جونیوربهش میدم درکنارشیرخوردم
- کهنه سوزی
سلام آقای دکتر پسرم پاهاش کهنه سوز شده قرمز ومتورم هست می خواستم بدونم چه پمادی بزنم؟چی کار کنم زودتر خوب بشه؟ممنون
- اسهال
پسرم شش ماه میتوانم همیشه بهش شیر خشک بیومیل ال اف بدم
- سلام نوزاد ۵۰ روزهام نبض ملاج نداره ایا مشکلی هست
- یوبوست
اقای دکترم پسرم ۶۷ روزع است واول خوب شکمش کار میکرد ولی علان که دوماهش شده ۵ یا۶ روز شکمش کار نمیکنه نمیتونه بره بیرون وداروهای دکترم چیزی نکرده میشه راهنماییم کنین
- مدفوع
مدفوع آبکی نوزاد۲۲ روزه طبیعی می باشد
- پسرم دوهفته هستش که اسهاله چیکارکنم
سلام پسرم ۱۰ماهشه والان دوهفته س که اسهال شده هرچی بهش دادم خوب نشد
- آبریزش بینی
سلام آقای دکتر خسته نباشید . پسرم تازه وارد ۳ سال شده . سال قبل همین زمانا حس کردم آبریزش داره وبه بعضی چیزا حساسه مثل خربزه. گوجه . که سعی کردم بهش ندم . الان دوباره مثل پارسال شده واخرین باری که انگور بهش دادم اینجوری شد . فهمیدم که به انگور هم حساسیت داره . چند روزی بهش سیتریزن دادم ولی اصلا خوب نشد تازه بیشترم شدش. البته بگم پدرش هم همبن طوره . اقای دکتر بخاطر ابریزش شبا خوب نمیتونه هنگام خواب نفس بکشه . یه دارویی رو بگید براش بگیرم که ابن ابریزشش بند بیاد . واقعا ممنونم ازشما .
- تند تند نفس کشیدن
با سلام خدمت شما اقایی دکتر نوزاد نه ماهه ای دارم که صبح که از خواب بیدار شد خیلی تند تند نفس میکشید و بعد هم تب کرده میتوانید علت تند تند نفس کشیدن وتب او را معلوم کرد با تشکر
- ترک شیر مادر
سلام . آقای دکتر بچه من 2 ناهشه شیر خشک میخوره شیر مادر هم میخوره ولی میخوام از شیر مادر بگیرمش چون شاعلم . میخواستم بمرسم راه حلی داره؟
- کراتین مو
سلام خسته نباشید من بچه ۲۴ روزه دارممیخاستم ببینم تو دوران شیردهی میتونم کراتین مو انجام بدم ایا روی شیرم تاثیرداره یا ن
- سلام زرد شدن کف پا در کودک پسر ۸ بچه معناست ممنون
- وزن
سلام آقای دکتر پسرم ۲ سال و ۳ ماه داره وزنش کمه همه آزمایشا هم داده اکیه مولتی کیندر هم می خوره تاثیری نداره کم اشتهاس به نظرتون پودر گین آپ براش بگیرم؟؟؟؟؟؟ هم برای اشتها هم وزن گیری

