Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پسرم ارترزی مری داره مقعدشم بستس چیکار کنم الان عمل شده کی خوب میشه
ارترزی مری
- بی اشتهای
سلام دخترم تقریبا 5 سالشه اصلا اشتها نداره خیلی لاغر شده 17 کیلو هستش میخواستم بدونم بهترین شربت برای افزایش اشتهای کودک رو میتونین بهم معرفی کنید با تشکر
- سلام،برای بچه نه ماهه قطره آدبدیم بهتره یامولتی ویتامین؟
- جیق زدن
سلام، یه پسر نزدیک ۵ ماه دارم شیطنت میکنه و جیق میزنه ولی گریه نمیکنه جیق پشت هم میکشه میخواستم بدونم جیق زدنش طبیعه یا نه ، ممنون .
- سلام نوزاد من دو ماه سن دارد اما پنج روز است مدفوع نکرده است آیا این موضوع خطرناک است ی
نوزاد من دو ماه سن دارد پنج روز است مدفوع نکرده است آیا این موضوع طبیعی است یا خیر چه داروی پیشنهاد میدهید
- اسهال شدید
کودک من ۴ساله الان سه روزه که حال تهوع واسهال هست قطره متوکلوپرامیددادم تهوعش یه کم بهترشده ولی اسهالش هنکز خوب نشده خیلی بی حال وخواب الوده هست واشتهاهم ندارد ممنون میشم راهنمایی م کنین
- سرفه نوازاد
سلام دخترم ۱۶این ماه سه ماهو تموم میکنه سرفه میکنه سینه اش هم خلط داره خیلی اذیت میشه یه بار هم بالا آورده چکار کنم
- مسموميت
اقاي دكتر يعني الان ميتونم بهش شير بدم؟
- سلام آقای دکتر پسرم ۱۰ماهشه شربت پدی کلد بدم خوبه
- خوردن شمع
دخترم دو سال و نیمه هست و اندازه دوبند انگشت شمع خورده برای سلامتیش خطرناکه؟
- خانم دکتر
با سلام ببخشید شما نمیدونین چرا خانم دکتر شرف الدین جواب نمیده
- آبمیوه
سلام آقای دکتر بچه 7 ماهه دارم چه میوه هایی رو میتونم آبمیوه طبیعی بگیرم براش؟
- التهاب بین پا پسر ۲۱ماهه
بین پا و الت تناسلیش التهاب پیدا کرده تب هم داره چه چیزی تجویز میکنید
- شربت زینک سولفات
اقای دکتر فرمودین که به نوزاد ۹ ماهه من روزی دو سی سی واسه کم اشتهایی بهش شربت زینک سولفات بدم بازم مولتی ویتامین و قطره اهنشم بدم ؟
- اسهال استفراغ
پسرم چند روز هست بی اشتها و اسهال و استفراغ داره چیکار کنم
- پرفشاری ادرار
پسر ۶ ساله ام همیشه ادرارش پرفشار هست وبا فشار زیاد میاد وحس میکنم حجمش هم زیاده چون طول میکشه تموم بشه ایا مشکلی هست؟
- برای ویروس سفکسیم تجویزمیشه؟
سلام پسرم یک سالش هست و ویروس گرفته وتب و اسفراغ داره ،دکتر بش سفکسیم۱۰۰ تجویز کرده بش یدم؟
- سلام دخترم ۱۰ ماهشه
دخترم ۱۰ ماهشه شیر خشک اپتامیل پپتی جونیور میخورده الان دیگه گیر نمیاد چه شیر خشمی بهش بدم؟
- فتق کودک
باسلام اقای دکتر پسرم فتق داره وگفتن باید عمل بشه ایا عملش دوهفته عقب بیفته برا بچه ضرری ایجاد میکنه باتشکر
- اسهال نوزاد یک ماهه
آقای دکتر من یه اشتباهی کردم به نوزاد یک ماهه ک یبوست داشت چند قطره روغن تو شیرخشکش ریختم والان امروز ۴ بار مدفوع ابکی داشت نمیدونم چیکار باید بکنم میترسم خیلی یه چیزیش بشه

