Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اب قند
سلام اقای دکتر ازچن ماهگی میشه ب نوزاد اب قند داد
- سفتی سینه کودک
سلام..اقای دکتر من دخترم یک سال و یک ماهشه ...اول ک نافش انگار دار داره یعنی از همون نوزادیش اینجوری شد ولی دکتر گفت بعد ی مدت میخوابه بادش ک نخوابیده ...الانم تا زگیا متوجه شدم ک انگار سینع هاش سفته مثل دخترایی ک نزدیک بلوغشونه ...نمیدونم باید چیکار کنم خیلی نگرانم یعنی خطرناکه ؟؟؟
- حساسیت
سلام دختر نه ماهه ای دارم که مدام پشت گوش و گردنشو میخارونه و گریه میکنه دوماهی میشه که اینجوریه و قطره سیدرال بهش میدم ایا میتونه مال این باشه؟؟؟؟ یا به غذایی حساسیت داره پیش چه دکتری ببرمش؟؟لطفا پاسخ دهید
- برامدگی در سر نوزادژزظظ
سلام دخترم 4ماهش هست پشت سرش نزدیک گوشش یه چیزی حس کردم اندازه نخود که زیر دست حرکت میکنه چیکار کنم ببرمش دکتر یا چیز مهمی نیس لطفا راهنماییم کنید
- آیا مشود به کودک سه ونیم ماهه شیر بز داد
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام خسته نباشید امکان داره دو هفته بعد از واکسن ۱۸ ماهگی بچه تب کنه؟ پسرم دیروز از صبح تا شب تب خفیف داشت دیشب استامینوفن دادم تا امروز عصر خوب بود. از عصر دوباره تب کرده و شدیدتر از دیروزه. علایم دیگه ای نداره. امکان داره بعد از دوهفته از واکسن باشه؟؟
- برجسته شدن نوک سینه
جوش سفید رنگ رو سینه نوزاد سه ماهه برای چه چیزی هستش ؟؟
- سرماخوردگی
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما فرزند پسر دارم که ۵ماه خیلی در تنهایی دادم بیداد و آواز میخواند از دیروز یهو صدایش گرفته نه میتواند خوب شیر بخورد نه میتواند ناله بزند نمیدانم باید چیکار کنم ؟ایا سرما خورده است یا نه ؟راه حل میخواهم با تشکر
- سرفه کودک
سلام دکتر خداقوت پسرم از دیشب تا الان خیلی سرفه های خشک داره چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید ممنونم
- رفلاکس نوزاد ۵ماه
نوزاد ۵ماهه من به خاطر رفلاکس رانیتیدین می خورد با سلام و ادب.دو هفته بعدازمصرف دچار دل درد و زور زدن های شدید شد .دارو را قطع کردم علایم رفااکس شدید شد و الان خیلی زیاد بالا میاره .شیر خودم رو اثلا نگه نمی داره و سریع بالا میاره ولی شیر خشک Ar رو نگه می داره .علت این زور زدن ها و بالا آوردنهای (مخصوصا شیر خودم)چیه؟ ممنون از راهنمایی تون
- یبوست و ارتباط ان با پدی لاکت
سلام دکتر دخترم ۳۵ روزه . تا یه هفته پیش ردزی ۷ الی ۸ بار دفع داشت از شنبه گذشته که بهش پدی لاکت میدم دفعش کمتر شد تا اینکه اخر سر شد روزی یکبار و از دیروز هم دفع نداسته ایا ممکنه بخاطر قطره پدی لاکت باشه؟
- واکسن پرونار۱۳
سلام ،ایا زدن واکسن پرونار هیچخطری نداره؟قلابی نیستن
- مدفوع نمیکنه
سلام پسر من ۱۸ روزش است الان چهار روز مدفوع نکرده شکمش باد کرده درد هم میکنه همه اش گریه میکنه نمی خوابه شیر هم نمی حوره چه دارویی بهش بدم من داخل یه روستا زندگی میکنم امروز فردا هم تعطیل تا شنبه باید من چه دارویی بهش بدم بهتر بشه تا من یه جایی پسرم رو ببرم لطفآ زود جواب منو بدین
- عرق کودک
سلام دخترم ۶سالشه و تازگیا متوجه شدم ک وقتی عرق میکنه بوی عرقش عین بوی عرق بزرگساله و وقتی فهمیدم این مسئله رو زینک میدادم بهش قط کردم چیکار باید بکنم؟؟آبا طبیعیه؟؟
- لکه قرمز با حاشیه سفید روی زبان کودک
سلام چند وقتی هست روی زبان دختر یکساله ام لکه قرمز با اطراف تقریبا سفید میوفته و هر از وقتی یه جای زبانش پیدا میشه خیلی نگرانم لطفا راهنمایی بکنین
- سلام برای عطسه ی کودک همراه با ابریزش بینی یا گاهی گرفتگی بینی چه شربتی میتونم استفاده کنم ممنون
- قطع قرص فنوباربیتال
سلام دکتر خسته نباشین من دخترم ۴ سال ونیم هستش سال ۹۹ تشنج در اثر تب داشته که نوارمغزی سالم بودبراش قرص فنوباربیتال تجویز کردن از روزی دوتا شروع شد تا الان که یک چهارم هرشب میدم یک ساله یک چهارم قرص فنوباربیتال مصرف میکنه میخوام قطعش کنم تا الان هم خداروشکر تشنجی نداشته . ممنون میشم کمکم کنین چون اصلا شرایط رفتن به دکتر ندارم یک دنیا ممنون
- نشاسته
سلام آقای دکتر به نوزاد یازده ماه میشه نشاسته داد مثلا فرنی نشاسته ، هضم نشاسته راحت هست ؟
- طریق مصرف دارو برای کودک یک ساله
با سلاممصرف داروی آموکسیسیلین ۱۲۵ برای کودک یک ساله با وزن ۹ کیلو به چه شکل است
- نوزاد
سلام دخترم دوروز بود به دنیا اومده بود برای نافش گفتن پماد بتامتازون بزن تا اذیت نشه منم زدم بعد از چند روز دیدم خشک نمیشه دیگه نزدم الآن 26روزشه نافش خشک شده ولی هنوز نیافتاده میشه کمکم کنین آیا چیزی هست که بزنم ونافش بی افته

