Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام پسرم ۷ سالشه و به پشه آلرژی داره بهش همزمان کتوتیفن ۲ سی سی و دیفن هیدرامین ۲ سی سی دادم آیا استباه کردم؟ الان سرچ کردم پیدم نوسته خطرناکه😞
- مادر نوزاد ۲ماهه
سلام وقت بخیر من دندونم عفونت کرده و الان نوزاد ۲ماهه شیر میدهم چه انتی بیوتیکی بخورم که به بچه اسیب نرسدو برای سوزش ادرار چه دارویی استفاده کنم
- بلدرچین
سلام به بچه ۸ ماهه میتونم تخم بلدرچین بدم ممنون
- کیست در گردن نوزاد
سلام پسر3 ماه ام روی گردنش کیست داره باید به چه دکتری مراجعه کنم متخصص اطفال یا متخصص غدد یا .... لطفا راهنمایی بفرمایید
- سفکس
سلام اقای دکتر دخترم ۱۸ ماهشه یک هفته هستش ابریزش بینی سبز رنگ داره و گاهی عطسه میکنه علایمی دیگ نداره! اگ بخام شربت سفکسیم ۱۰۰ بدم چقد بدم؟؟
- کودک
آیا برای کودک چهار ساله نیاز هست که مولتی ویتامین یا آهن داد؟
- شیردهی
سلام پسرمن ۲۱ ماهش هستش وزنش خیلی پایین هستش گفتن ازشیربگیرم بهتریشه الان ۲۱ ماهش ایا ازشیربگیرم خوبه یانه تا ۲ سال بخوره کم وزنی داره
- مقدار مصرف آموکسی سیلین برای کودک 6/5ساله هر12ساعت
- سلام دکتر پسرم سه روز است تب داره از شب کف دست وپاهاش جوش ریز زده خیلی بیقراری میکنه
- سلام اقای دکتر خسته نباشی در رابطه با سوال قبل ورم پشت گوش چه انتی بیوتیکی مصرف کنم برا پسرم ۵سالشه ممنون میشم راهنمایی کنی
- اوتیسم و بیش فعالی
سلام و روز خوش آقای دکتر مهمترین علامت اوتیسم و بیش فعالی چیه؟علامتی یا رفتاری که وجود اوتیسم رو رد میکنه چیه؟یا رفتاری که با اون بشه گفت قطعا اوتیسم در کودک وجود دارد چیه؟آیا غربالگریه بهزیستی برای رد اوتیسم کافیه؟
- عرق سر
سلام آقای دکتر بچه 9ماهه دادم جنب و جوش میکنه یا گرمش میشه سرش خیلی عرق میکنه دکتر هم مبگه سالمه آزمایش خون هم داده بودم مشکلی نداشت . مولتی ویتامین و قطره اهن هم میخوره . الان یه جا خوندم بچه ای که سرش عرق کنه زیاد باید وینامین د3 بخوره . درسته یانه ؟چه جوری استفاده کنه
- علایم عفونت
سلام آقای دکتر من امروز در مورد عفونت کلیه از شما سوالی داشتم فرمودید باید نوزاد آزمایش بدهد جسارتا یه سوال دیگه هم داشتم میخواستم بدانم در نوزاد پنجاه روزه علائم عفونت چیست؟
- میزان مصرف شربت سفیکسیم ۱۰۰
سلام دکتر لطفا میزان دوز مصرف داروی سفیکسیم برای دخترمکه دو ساله اش دکتر نوشته اما میزان دوز اش تعیین نشده وزن دخترم ۱۲ کیلو ممنون میشم راهنمایی کنید
- مالیدن چشم
باعرض سلام پسرم حدوداچن هفته ای هست بغضی وقتادرروزهمش به چشماش دست میزنه میخارونه دوسالشه بیشتراوقات بیرون میریم میایم بیشترمیشه دلیلش چی میتونه باشه
- بغل
سلام آقای دکتر بچه ای که وقتی تو بغلمه ومیگردونمش اروم میشه ولی تا میشینم شروع میکنه به بی قراری عادت کرده یا مشکلی داره؟ چون وقتی رو زمینه خیلی گریه میکنه انگار که جاییش درد میکنه تا بلند میشم ومیگردونمش اروم میشه. ممنون 8 ماهش شده
- سرفه
سلام آقای دکتر پسرم نزدیک ۴ ماهه دارم ک خیلی سرفه خشک میکنه و خلط دار چی بدم خیلی نگرانم
- سفید شدن نوک سینه دختر بچه ۲ ساله
سلام نوک یکی از سینه دخترم یک ماهو نیمه سفید شده اولش فکردم خودش از بین میره ولی هنوز هست چه اقدامی باید بکنم ؟خطرناکه؟
- دخترم وزنش کمه
سلام خسته نباشید من دخترم ۸ ماهشه سرماخورده بود دکترش بهش آفاکسیم شربت داده ولی اسهال شدید گرفته وقتی دارو رو خورده ایا چیکار کنم
- قده پشت سر کودک
دختر ۳ ساله دارم متوجه یک قده پشت سرش سمت راست شدم اندازه یک نخود میشه

