Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ریفلاکس مخفی نوزادان
سلام، نوزاد ۲ ماهه ای که ریفلاکس مخفی داره که مدام دستهاشو مشت میکنه و ماهاشو تو شکمش جمع میکنه و با حرص شیر میخوره البته این حالت با خرص شیر خوردنش بیشتر شبها است شیرخشک هم گاهی در طول روز بهش داده میشه تا حالا نان بوده به پزشک مراجعه کرده بی بی لاک بهش داده میشه با صدای بلند گریه میکنه و خیلی دیر آروم میشه، قطره ضدنفخ و شربت گریمچیر بهش داده میشه خیلی تاثیر نداره و اخیرا پودر مترانیدازول برای ریفلاکس داده میشه وضعیتش رو خیلی بهتر نکرده طریقه خوابیدنش رو هم سرش رو کمی بالاتر از بدنش قرار داده میشه خواب عمیق نداره میخاستم راهنمایی کنید چکار باید کرد چه دارویی براشون استفاده بشه که وضعیتش رو بهتر کنه؟
- دیدن تلوزیون و نشستن
سلام خسته نباشید من میتونم نوزاد6ماهه خودمو بزارم برنامه کودک ببینه.؟
- تغذیه ی کودک
سلام خسته نباشید آیا می توان پودر لیدی میل روبرای کودکان نیز استفاده کرد ؟؟؟ پسر من ۴ ساله هست یکماهی میشه غیر از آب و شربت آلبالو وفرنی هیچ چیزی نمی خوره چیکار کنم ؟؟؟
- رقیق کردن قطره
سلام آقای دکتر دخترم قطره فروگلوبین اصلا نمیخوره میشه با آب رقیقترش کنم بهش بدم ممنون میشم،،بعد هم آیا قطره ای وجود داره که همه ویتامین ها حتی آهن هم داخلش باشه که همون یکبار به بچه داد
- کوبیدن پا در خواب و بی قراری
- پسرم ۱۰ماهش ۶ ماهه داره شیرخشک نیوکیت میخوره وزن خوب نمیگیره میشه با ببلاک اچ ا تعویض کنم
- تب وبیقراری
سلام خسته نباشید کودک بیشتر از یه سال که سه چهار روز است دچار تب شده است و خیلی گریه و بیقراری میکنه مادرش خیلی دچار استرس و نگرانیه و به دکتر اطفال مراجعه کردن فقط شربت استامینوفن میدن و یه دکتر هم بهش آمپول زده علتش و نگفتن امکانش هست دندون جدید بخواد در بیاره و لازمه باز ببریمش به دکتر به چه دکتری مراجعه کنیم باید چیکار کنه برا تبش هر بار قطع ووصل میشه توروخدا جواب بدید راهنمایی کنید
- کولیک و رفلاکس
سلام پسرم دوماه ونیمشه.کولیک شدید و رفلاکس پنهان داره.اینفاکول گریپ میکسچر گل گدیپ کولیکز سگانوز استفاده کرد خوب نشد.اخرین بار روتفلور و پودر امپرازول را برای دو هفته استفاده کرد طبق تجویز پزشک.بهتر شد بعد از چند وقت دوباره شروع شده.دائم بیقرار و شیر میاد داخل دهانش و میره پایین.در خواب تقلی میکنه.کولیکشم از یه طرف.شیرحشک سیمیلاک کامفورت میخوره.لطفا راهنمایی کنید چکار کنم؟
- تشکر
سلام اقای دکتر. خواستم تشکر کنم بابت پاسخگویی های بی دریغ تون برای پرسش ها. به نوبه ی خودم تشکر میکنم و آرزوی موفقیت و سلامتی براتون دارم.
- افتادن ناخن دست کودک
سلام وخسته نباشید دختر من عفونت خونی داشت که خدارو شکر خوب شد با بستری و داروی کلیندا و سفتر برطرف شد ولی الان چند روزه که ناخن های دستش دارن میوفتن چه مشکلی براش پیش اومده ایا خطرناک هست ؟؟
- سلام پسرم هفت ماهشه شب ها دیر میخوابه یه روش برا خوابوندن سریع بچه میخوام باسپاس فراوان
- اسهال کودک
سلام اقای دکتر پسرم 3روز اسهال شده اولین روز استفراغ زد الان خوب شده اما اسهالش فقط ابکیه چون اشتها نداره چیزی نمیخوره، یومیگی قبلا داده بودین بهش دو روز دادم برای اسهالش، دارویی هست ک برای قطع اسهالش بخرم 22ماهشه یا همچنان یومیگی بدم
- سینه نوزاد
توده سفت در سینه نوزاد دختر ۷ ماهه علت چیه
- نوزاد نارس
سلام خدمت جناب دکتر دخترم 28هفته با وزن 800گرم دنیا اومده الان جهارسالش هس یه هفته بعد از تولد انگشت دستش سیاه شده بند انگشت قطع شد خواستم ببینم شما چنین موردی داشته اید
- تفسیر آزمایش خون نوزاد
سلام آقای دکتر لطفا ازمایش خون دخترم رو تفسیر کنید خیلی نگرانم ۱۵ماهشه میدونم کمخونی داره ولی سرماخوردگی گرفته این ازمایش برا وقتیه که داروهاشو نمیخورد الان که میخوره قوای جسمانیش خیلی بهتره و اصلا گریه نمیکنه فقط مقداری بیحوصلست WBC نوتروفیل ۶۱٪ و لمفوسیت ۳۹٪ RBC ۴.۶۹ HB ۸.۶ HCT ۳۱.۰ MCH ۱۸۰۳ MCV ۶۶.۱ MCHC ۲۷۰۷ PIT COUNT ۴۸۷ RDW-CV ۲۰.۸ ESR ۳۴ CRPکیفی negative
- کجی لب نوزاد
آقای دکتر لب پایین نوزادم موقع خندیدن وگریه کردن کج میشه خیلی ترس دارم
- شربت فارکسیم
سلام دکتر برای نوزاد نه ماهم شربت فارکسیم ۱۰۰ تجویز کرده الان چهارروزه ک میخوره فقط اسهال سبز رنگ گرفته ازروز دوم ک خورده؟مانعی نداره؟و اینکه میتونم دیگه دارورو قطع کنم.دوره درمانش چندروز هست این شربت؟
- قطره
سلام پسرم تازه ۴ سالش تموم شده ۱۶ کیلو بود الان ۱۵ شده کم اشتها شده خیلی، چیکار کنم آقای دکتر ؟ قطره فلیپ و ویتامین دی میخوره ، ممنون
- مولتی ویتامین
سلام پسر ۴ ماهم یه هفته است که مولتی ویتامین نخورده . البته بیشتر وقتا که بهش میدم نمیخوره و بیرون میاره . ایا حتما باید بخوره نخوره ضرر داره براش
- گل مژه
باسلام خدمت شما ،آقای دکتر دخترم 23ماهشه پلک پایین چشمش گل مژه زده میخواستم ازحضورتون بپرسم چه کاری براش انجام بدم.ممنونم که برامون وقت می گذارید.

