Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام آقای دکتر کاسترد رو از چن ماهگی به نوزاد بدیم
- کیست کوروئید پلکسوس
سلام دختر من الان نزدیک 2 ماهش هست و بعد از تولد 2 بار سونوگرافی مغز انجام شده که کیست کوروئید پلکسوس به قطر 5 میل با جدار نازک در مجاورت شیار کئودوتالامیک چپ روئیت شده بقیه یافته های مغزی نرمال هستند سوالم اینه آیا احتمال ترزومی 18 هست یانه درضمن قربالگری های دوران جنینی نرمال بودند و چیزی مشاهده نشده بود
- سه سالگی
سلام آقای دکتر پسر من نزدیک سه سالش شیر خشک نان خورده بعد سه سالگی چه شیری بهش بدم
- تعویض شیر خشک
پسر من الان حدود دو ماهشه. به خاطر دفع کم مدفوع تو روز و دل درد هایی که داشت به دکتر مراجعه کردم تشخیص حساسیت دادن و شیر خشک نان اچ آ رو تجویز کردن بعد از استفاده مدفوع خیلی بد بو سبز لجنی و خیلی شل شده. الان هم دونه های ریز رو صورتش زده. به نظر شما تشخیص درست بوده و احتیاج به تعویض دوباره شیر هست؟
- واکسن
سلام جناب آقای دکتر وقت بخیر. پسرم تحت نظر شماست و دوازدهم اسفند یک دوازده ماهگیش کامل میشود. تماس گرفتم مطب که برای چکاپ خدمتتون بیارمش اما منشی گفتن تشریف ندارید. اقای دکتر دوازدهم اسفند باید واکسن پسرم را بزنیم، لطفا اگر توصیه ای دارید بفرمایید. باید بهش قطره ی استامینوفن پاراکید بدهم یا خیر؟ سوال دومم این هست که پسرم شیر خشک نان دو میخورد. بعد از یک سالگی چه شیرخشکی و چه شماره ای باید بهش بدم؟ اگر نان سه پیدا نکنم چیکار کنم؟ یک دنیا ممنونم که پاسخ میدهید
- دورسر
سلام آقای دکتر شرمنده میخواستم بدونم این نرمال هستش.بچم بدرتولددورسرش 34وزن 3350قد50الان چهارماهشه دور سرش 43وزن 7کيلوقد65 آقای دکتر روشکم می مونه سرشوبالاميکنه همه کار میکنه فقط نگران بزرگی سرش هستم.بالچه روبيارم خدمت شماازنزديک ببینید.
- بیماری نوزاد
سلام وخسته نباشید نوزاد 6روزه دارم مدفوعش خیلی شل وآبکی تعداد دفع در روز تقریبا 3بار ایا اسهال می باشد قبل از دوروز بستری بود ممکن است به خطر انتی بیوتیک که مصرف میکرد باشه وخودم نیز سفالکسین می خورم ایا ممکن است چنین تاثیری بر روی نوزاد داشته باشد
- خس خس سینه
سلام پسرم ۶۷روزشه خسخس سینه دارد دکتر شربت تئوکال را تجویز کرد الانم خس خس داره چیکارکنم یه قطره کولیکزم داد باهم دیگه خطری ندارن
- اسهال
سلام پسرمن ۷سالو یک ماهه هست اسهال استفراغ گرفته ۴ روزه اسهال بهتر وکمتر شده ولی ادامه داره در ضمن دل درد هم داره شربت مترونیدازول خورد حالا سفکسیم بدم
- قطره
سلام ، یه پسر شش ماهه دارم که قطره مولتی ویتامین بهش میدم بالا میاره، چه قطره ایی بهش بدم ؟ چند سی سی بدم ، ممنون
- پا نگرفتن نوزاد ۸ ماهه
سلام نوزاد من ۸ماهه است از همون اول تولد پا نمیگرفت به خاطر تحرک نداشتن و ظربان قلب کند ۷ ماه به دنیا اومد و اکسیژن گرفت و با وزن ۱۶۰۰گرم بود الان وزن ۷ کیلو بازی میکنه روی شکم میفته ولی جلو نمیره و پا نمیزنه باید چیکار کرد؟
- سرماخوردگی
خسته نباشیددخترم دوسالشه وزنش 9کیلو ازدیشب علائم سرماخوردگی داره دوبارتب کرده میتونم بهش شربت سفالکسین 125بدم؟چه مقدار؟
- اسهال و استفراغ
دوتیکه سیب زپینی با کره سرخ کردم دتدم ب دخترم ک ۹ماهشه استفراغ میکنه بردم دکتر پدی لاکت ش بت زینک واندوسترون داد چطور مصرف بشه
- نشستن
پسر من ۱۳ ماهش نمینشینه از ۱۱ ماهگی زیر بقلشو میگیریم راه میره نگرانم چه کاری انجام بدم
- سلام اقای دکتر یه نوزاد دارم 15روزشه اسهال داره چه داروی براش خوبه
- کودک يک ساله
سلام آقاي دکتر دخترم 4روزه رفته داخل يک سال،وزنش کمه ميتونم بهش معجون گردو و عسل و شير و موز بدم؟؟
- سلام دخترم از موقع تولد تا الان که شیر نان یک بهش میدم درست شکمش کار نمیکنه همش زور میزنه اول نان اچ آ بهش میدادم دیگه گیرم نیومد دکتر گفتش دیگه شیر دیگه جز نان بهش نده شاید رو اسهال بیفته ولی احتمالا به لاکتوز شیر حساس هست چه شیر دیگه ای بهش بدم به جای نان
- رفلاکس پنهان
سلام مجدد و تشکر برای پاسخ دهی ب سوال قبل.وضعیت بهترشده بود ولی دکتر گفت اگ رانتیدین قط کنی دوباره برمیگرده باید تا نه ماهگی بدی تاحالا هم اصلا سنوگرافی نفرستادن.میخواسم بدونم الان چهارماه داره رانتیدین میخوره براش ضرر هسش و ادامه بدم رانتیدن تا نه ماهگی یا قط کنم؟
- سلام دکتر ببخشیدنوزاد۸ماه دارم که۷ونیم کلیو وزنشه چقد بایدسفکسیم ۱۰۰بهش بدم؟؟ممنونم
- لوزه سوم
باسلام خدمت آقای دکتر. پسرم الان ۶سال و دوماه داره از پارسال با عکس لوزه متوجه شدیم لوزه سوم بزرگ داره.تو این یه سال پیش دکتر چراغی و قلعه باغی بردیم و باز هم مشکل داره مشکلاتش آپنه شدید خواب داره خرپف میکنه از دهان نفس میکشه از دهنش موقع خواب کف و حباب درمیاد و تودماغی حرف میزنه. برای ما یه دکتر خوب که کارش درمان یا جراحی لوزه باسه معرفی کنید که پسرمو پیشش ببریم واقعا داره عذاب میکشه ممنونم

