Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ابله
دختر من۶ماهشه ۳ روز ک ابله گرفته اولش دونه رو صورتش و سینش بود حالا یکمی تب میکنه ولی جای ابله هاش داره میره چرا دخترم تب میکنه؟
- تغذیه
سلام خواستم ببینم الان نوزادان چهارماهه ۶روزدارمیتونم شربت زینگ بدم بهش ممنون
- سرفه نوزاد 20 روزه
سلام نوزاد بیست روزه ک دارای مسمومیت مواد مخدر بوده و بعد از مرخصی از بیمارستان بی قرار و سورفه میکنه علت سورفه چیست؟
- درباره شامپو وصابون بچه
سلام آقای دکتر میشه یه شامپو وصابون بدن برای دخترم معرفی کنید که هم چشماش نسوزه خیلی حساسه چشماش وهم بعداز حمام دست میندازه موهاش میخاره متثن از شامپو فیروز استفاده میکنم
- افتادن مژه در چشم نوزاد
سلام دخترم سه ماهه است از همان ابتدای تولد خیلی مژه های خودش در چشمش می افتاد چون مژه هایش بلند است من هم میترسیدم آنها را خارج کنم و تقریبا بعد یکروز خودش خارج میشد الان هم بعضی وقتها این اتفاق میافتد آیا این ممکن است به چشم دخترم آسیب بزند؟آیا باید آنها را خارج کنم یا اجازه بدهم خودشان خارج شوند؟
- دندون
سلام دکتر دخترم ۱۳ماهشه ۱۰روز پیش تیزی دندان پایینش به دستم خورد دندان نیش پایینش بیرون اومده کمی ولی کامل نه یک دونه اش بیرون زده د۳ تزریق کردیم اوایل فروردین واینکه خودمنهم دیردندون درآوردم مادرشم لازمه چیزی بدم بهش مثل کلسیم یا…
- مچ پای نوزاد
سلام دکتر عزیز دخترم ۷ماهش هست از لحظه تولد مچ پا فقط مچ پای چپش کمی تپل تر بود سوتوگرافی گفت ۴میل ضخامت چربی بیشتر هست می خواستم ببینم کار خاصی لازمه انجام بدیم؟
- الرژي نوزاد
با سلام.براي نوزادي كه الرژي داره ميشه قطره مولتي ويتامين استفاده كرد؟ من قطره أهن بهش ميدم با قطره آد نوزادم شيرخشكً ببلاك اي آر ميخوره و يه قطره استامينوفن و برنج الرژي نشون داده ميترسمً مولتي ويتامين بدم اخه شنيدم نبايد يه نوزادي كه الرژي داره مولتي داد به نظر شما آد بدم با أهن يا مولتي ويتامين با أهن بدم
- سرما خوردگی و گرفتگی بینی
سلام من پسرم ۲ ماه و نیمه و یک ماهی بود احساس میکردم یکم ب زور نفس میکشه بردم دکتر گفت سرما خوردگی کوچیک و خفیف داره اسپری بینی دی بی سالین داد قبلا بچم عطسه میزد ولی الان خیلی عطسه هاش زیاد شده و در طول روز هم دو سه بار سرفه میکنه،تو خواب مثل ادم بزرگک بینی پر شده صدای بینیش میاد نگرانم چیکار کنم
- پوست سر نوزاد
سلام نوزاد ۴ ماهه دارم یکماه است که پوست کف سرش به شدت پوسته پوسته درشت شده که چسبیده و حوا نمیشه حتی با چرب کردن و حمام بردن و ریزش موی شدید پیدا کرده لطفا شامپو خوب هم براش بهم معرفی کنید فیروز و هیدرو درم و سیوند که مفید نبود چطور بدونم که قارچ نباشه؟؟؟؟
- دل دردنوزاد
سلام وقت بخیر نوازد 43روزه شب ها ساعت12تا3نصف شب دل درد شدید داره به خودش میپیچه و پاهاش رو جمع میکنه همراه با گریه شدید دکتر هم بردم گرایپ میکسچر داده و کامی کام و پدی لاکت ولی هیچ کدوم تاثیر نداره بعضی وقتا آبنبات با آب جوش بهش میدم بنظرتون دارویی دیگه هست که دردش رو آروم کنه خیلی اذیته
- سلام پسرم ۲ماه و نیمشه آلرژی به پروتئین گاوی داره شیرخشک بیومیل آربرا رفلاکسش میخوره عیب نداره؟
خسته نباشید پسرم آلرژی به پروتئین گاوی داره بعد شیر خشک بیومیل آر برای رفلاکس میخوره مشکلی نداره؟
- شیرپاستوریزه
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم تازه۱۲ماهش تموم شد میتونم بجای شیرخشک بهش شیر ماجان بدم میگن برای کودکانه؟
- بیماری پوستی
سلام مدت یک ماه نیم به پای دختر بچه من که تقریبا حدود۱۵ ماه شه یه لکه قرمز ایجاد شده دایره شکل به قطر دوسانت که گاهی کم رنگ ویا پر رنگ میشه با عرض خسته نباشیدلطف کنید راهنمایی کنید عکس هم میفرستم از لکه ایجاد شده
- اسهال و درمان سوختگی ناشی از اسهال
سلام اقای دکتر.پسری ۱۰ ماهه دارم که شیر خودم و شیر خشک کمکی میخوره وزنش تا الان ۹۴۰۰.تقریبا پنج روزه اسهال داره روزی هفت هشت بار بیرون روی داره در اثر اسهال ناحیه مقعد و روی رانهاش سوختگی زیادی داره خیلی درد داره و گریه میکنه سه روزه دو بار دکتر بردم فقط یه قطره پدی لاکت روزی دوبار هربار ۵ قطره تجویز کردن بی فایده بوده حتی ده قطره تو هروعده هم دادم تاثیری نداشته .پماد تریامسینولون با کلوتریمازول و زینک دادن هرسه رو ترکیب میکنم میزنم هربار که مدفوع داره با یک شربت زینک اونم روزی سه سی سی که همه اینها تاثیری براش نداشتن.گفتم کدی لاکت براش بنویسین که میگن زیر یک سال نمیدیم نمیدونم چیکار کنم خواهش میکنم راهی جلوی پام بگذارید کته سیب درختی و زمینی ماست هم میدم ولی...نیاز به آزمایش یا هردارویی که صلاح میدونید برام بگین بگیرم .خیلی ممنونم
- واژن
سلام وقت بخیر دختر شش ماهه دارم امروز متوجه شدم واژنش بوی بد میده ممنون میشم راهنمایی کنین چه کاری باید انجام بدم🙏
- چشم
سلام دخترم شش ماه و 16روزشه چند روزه سرما خورده بردم دکتر حالا خوب شده ولی زیر چشماش کبوده
- پوسته های سر نوزاد
سر نوزاد چهار رو نیم ماه م پوستهای سفیدی داره که وقتی میربزه چند تار مو هم میریزه میخواستم بیینم ریختن مو و وجود این پوسته ها در این سن طبیعی؟؟
- بد غذا بودن دختر هشت ماهه
سلام اقای دکتر، خسته نباشین
من یک دختر هشت ماهه دارم که تازه شروع کرده به دندون درآوردن و خیلی لاغر شده. کلا بد غذا هم شده. قطره آهن هم که اصلا نمیخوره و به محض اینکه میدم برمیگردونه. بنظرتون چه کار میتونم بکنم که یکم تپل تر بشه چون هیچی نمیخوره؟
ممنونم
- ببلاك
بإسلام.دخترم شيرخشك ببلاك آي آر ميخوره وارد هفت ماهگي شده چه شماره اي بايد بخوره؟ ببلاك شماره چند؟

