Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک
ببخشید من تا الان به دخترم شیر خشک ببلاک میدادم یکسال و ۴ ماهشه شیر خشکش پیدا نمیشه چی جایگزین کنم که معدش بهم نریزه ببلاک خیلی خوب بود ممنون میشم راهنماییم کنید
- تیروییدکودک
باسلام پسرم الان ۳ ساله است مشکلی نداردبراچکاب ازمایش ازش گرفتن تیروییدش ۶بوده ایااین مشکلی داره یاطبیعی هست
- عوارض ستادین
خاهرم سرما خورده بود براش شربت ستادین دی گرفتن بعد از دو روز بیحاله و شکمش خیلیییی روونه...مدفوعش مثل ابه! ۱۷ ماهشه...الان باید براش چیکار کنیم ببریمش دکتر یا شربتو قطع کنیم؟
- جوش
سلام وقت بخیر آقای دکتر یه دو ماهی میشه روی دست دخترم یه چیزی حالت جوش دراومده که قرمز و برجسته گفتین عکسشو برای متخصص بفرستم ولی درست متوجه نشدم .
- دوره سفکسیم
سلام آقای دکتر خسته نباشید. مصرف سفکسیم برای کودک 21 ماهه با۱۱کیلو تاچندروز است .ممنونم
- سلام ببخشید بچه ام سه ماهشه سه هفته هسش اسهال گرفته پدی لاکت دادم با شیر خشک ال اف اما اصلا جواب نمیده یه روز خوب میشه باز میگیرتش میشه راهنماییم کنید چکارکنم ممنون میشم…
- آزیترومایسین
سلام دکتر واسه دختر شش ماهه ام شربت آزیترومایسین ۱۰۰نوشته اما طریقه مصرف رو نگفته چقدر باید بهش بدم
- سرفه خلط دار
سلام دخترم بعداز خوردن آزیترومایسین هنوز هم سرفه های با خلط سفید و خیلی کم حالت تنگی نفس هنگام سرفه دارد کلاس چهارم است.چه دارویی صلاح میدانید ؟
- سفکسیم ۲۰۰
دخترم کلاس دوم است و ۳۶ کیلو وزن دارد قرص سفکسیم ۲۰۰ برای کودکی با این وزن یک عدد است یا دو عدد؟
- گریهزمانادرار
باسلام،کودک۱۱ماههایدارمکهتقریبایکماهیمیشهختنهشده،قبلازختنهموقعادرار بعضیمواقعگریهمیکرد،گفتنختنهبایدبشه،الانهمکهختنهشده،شبهامخصوصاگریهمیکنه،پوشکشکهبازمیکنمادرارمیکنه،عفونتادرارهمنداره،خواستمبینمخداینکردهمشکلیداره،،اگه بخوامدکترببرمپیشمتخصصاطفالببرم،یامجاریادراریوکلیه،ممنون
- سلام اقای دکتر بچم دوماهشه برای عفونت گوش و تب اموکسی سیس
اموکسی سیلین نوشت دونیم سی سی باید همینقدر بهش بدم یا قطع کنم
- سرماخوردگی گوش درد
میزان مصرف ازیترومایسین ۲۰۰ در کودک ۲ساله باوزن ۱۳ونیم کیلو
- شنا در استخر برای پسر بچه ها
سلام و وقت بخیر آیا استخر و شنا برای پسر بچه هایی که هنوز به بلوغ کامل نرسیده اند ضرر داره؟ شنیدم بخاطر گرم بودن آب استخر بیضه هاشون کوچک میمونه و اختلال در تولید اسپرم ایجاد میکنه. آیا صحت داره؟ ممنون 🙏
- صدای خروسکی دخترم
صدای دخترم خروسکی شده دکتر بردم بهش نئوتادین و آسماویت داده ولی خوب نشده لطفا راهنمایبم کنید چی بدم بهش صداش باز شه تبو سرفه نداره فقط صدای بلندش خروسکیه
- بچه سی پی
سلام آقای دکتر دختر شش ساله ام بدلیل کمبوداکسیژن دچارسی پی شده چهار دست وپا میره وحرف میزنه ایسون چندسال پیش بدلیل لرزش پابردم دکتر مغز واعصاب بعدازنوا مغزدکتر گفت به خاطر ضعف عضلات است چند وزه این لرزش ها بیشترشده امازچه کاملاآگاه وهوسیاره بادست میگیرم لعضی وقتها قطع میشه بعضی وقتها نه چکارش کنم به نظر شما
- سلام دخترم 6ماهشه به خاطر دندون در اوردن خیلی بیقراری میکنه جوری که اصلا شبا نمیخابه میتونم شبها موقع خاب نصف قطره چکون قطره استامینوفن بهش بدم
سلام دخترم یک سالشه همیشه پشت گردنشو چنگ میندازه دکترم بردمش خوب نشد
- لکه کنار گوش
با سلام و خسته نباشید،ببخشید یکسری لکه کنار گوش دخترم هست فکر میکنم قارچ پوستی باشه اما نمیدونم چجوری ایجاد شده.نظافت رو رعایت میکنم براش.شبها موقع خواب زیاد عرق میکنه.چیکار باید بکنم.دخترم زیر دو سال سنشه(۲۰ماهشه).عکسش رو هم فرستادم.
ممنون از پاسخگوییتون - دکسترومتروفان
- میزان مصرف دارو
سلام وقت بخیر من بچم ۲ سال ونیمه .تب داشت دکتر براش ازیترومایسین وسیفکسیم ۱۰۰ داده فراموش کردم چند سی سی باید بدم بهش .دخترم ۱۳ کیلو هستش ممکنه بگین مقدار مصرفی این داروهارو
- سلام دخترم هفت ماهشه و الان با ورم و ترمزی و چرک چشمش همراهه.بردمش دکتر این قطره رادار و باید هر شش ساعت یک قطره بچکونم..الان نمیزاره امکانش هست دو باره تکرار کنم

