Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه
سلام ببخشید پسرم دوروز هستش ک سرفه میکته مشکلی نیس پودر مونته لوکاست را بهش بدهم
- یبوست
سلام نوزاد چهار ماهه دختر دارم دو روز شکمش کار نکرد خاکشیر با کره بهش دادم تا کار کرد باز دو روزه کار نکرده نمیدونم چیکار کنم قبلا اینطوری نبوده در ضمن هم شیر مادر هم شیر خشک تغذیه میکنه شیر خشکش ببلاکه و خیلی وقته داره میخوره
- پسرم هسته هلو قورت داده چی کنم
پسرم سه سالشه هسته هلو قورت داد چی کنم بیرون بیاد
- سلام دخترم 10ماهشهاشکالی نداره آموکسی کلاو بدم
- ترک خوردن بینی
سلام ترک خوردن بینی در کودگان چگونه است و چگونه درمان میشود.
- سونوگرافی
سلام دکتر آیا سونوگرافی واسه کودک ضرر نداره؟من حساسم رو بچم زیاد ازش سونوگرافی میگیرم ضرر نداره؟
- با سر به زمین خوردن
سلام اقای دکتر پسرم ۹ ماه و نیمشه حالت ۴ دست و پا میشه و جلو عقب میکنه سر جاش و بعد میشینه منم یه موقع اگ در حد چند دقیقه پیشش نباشم تعادلش به همیخوره و چند بار سرش از پشت ب زمین خورده و صدا داده اعصابم به هم میریزه به مغزش اسیب نرسیده ؟؟ (سینه خیز میره و بعد این حالتو میگیره یه جا هم نیست ک دورش بالشت بذارم) ک نره
- سرفه دختر ۹ ساله
سلام دکتر گرامی دختر ۹ سالم ۳ روزه تب داره و از دیروز سرفه شدید داره فقط بش استامینوفن دادم و ۲ بار سیتریزین اما سرفش بدتر شده چه دستوری میفرمایید
- جراحی
- آلرژی
باسلام اقای دکتر ما مسافرت بودیم پسرم دوسالشه اومدیم از مسافرت پسرم کل بدنش ریخته بیرون جوش های خیلی خیلی ریز قرمز کل صورت وسینه وکشاله رانش وروی پلک وزیر پلک وپیشانی وچندتا هم روی لبش زده از قبلش هم سرما خرده بود بردیم دکتر فقط سیتیرزین و برای سرما خردگیش ازیترو داد الان دو بار سیتیرزین دادم از بین نرفته این قرمزی ها و اصلا هم نمیخوابه فقط تو خواب گریه میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید
- دندان تیز نوزاد
باسلام، پسر من یکسال و نه ماه هست فقط دوتا دندان بالا دراومده که معمولی مثل بقیه بچه ها نیست ، شبیه به دندان های نیش هستن ازمایشم دادیم همه چی خوب بوده، ممنون میشم اگه راهکار بدین یا علتش چی بوذه
- کاهش اشتها
سلام ،خسته نباشید آقای دکتر پسرم ۲۰ ماه شه تمام ازمایش ها ودکتر متخصص بردیم اما جوابی درموردکم اشتهایی بچمون نگرفتیم انواع مولتی ویتامین وآهن هاشو هرروز میدیم شیرخشک هم موقع خواب مصرف میکند ومادر کودک انواع غذاهای خشمزه رو میپزد ولی بازهم میلی به غذا ندارد کلافه شدیم از بدغذایی.لطفا راهنمایی کنید وزن کودکمان ۱۱/۴۰۰ است قد بچه دروضعیت سبز است ولی همیشه وزن کودک در وضیعت قرمز است .موقع تولد وزنش ۲/۵۰۰ بود است .
- بیماری سرماخوردگی
سلام پسرم 6سالش هست وزنش هم 16کیلوالان نزدیک 20روز که سرما خورده آموکسیسیلین ، مونته لوکاس پرد نیزولون نئوتادین هم خورده خوب نشده سرفه های ناجور میزنه ازصبحی هم چشمش چرک کرده قرمز هم هست چکار کنم خالا
- آرامش نداشتن در خواب
سلام پسر ۹ساله دارم که در خواب خیلی تکان میخوره و هر چیزی که در اطراف داشته باشه ویران میکنه ودر خواب آرامش نداره تا حدی که دیگه قابل تحمل نیست چیکار کنم؟
- سرفه
ایا امپول دگزامتازون میشه برا کودک ۴ ساله؟
- یبوست کودکان 5 ساله
سه هفته هست پسرم یبوست داره. دکتر اطفال برا کم بودن اشتها و کم وزنی زینک و مولتی دادم برا یبوست یه پودر و پارافين. یک هفته به دادم اما دفع شد یک روز درمیون. شربت انجیررفتم براش و روغن زیتون دادم اما الان سه روز هست ک کلا دفع نداشته. درضمن به علت شقاق مقعد ترس از دفع مدفوع هم داره. چی بهش بدم ک عمل وفع آسان بشه؛ سه روزه زینک بهش ندادم اشتهاش هم کم شده.
- تفاوت
سلام ایا شیرخشک نان اچ آ مواد مغذیش از نان معمولی کمتره?یا فرقی نداره
- تکرر ادرار
سلام و خسته نباشید آقای دکتر. دخترم ۵ سال و نیمشه.چند روزه زود به زود میره دستشویی.یه جورایی حساس شده،فکر میکنه دستشویی داره ولی بعضی وقتها اصلا نداره.یا اینکه حساس شده به اینکه شلوارش خیس بشه وقتی که خودشو میشوره.این حالت رفع میشه یا باید دارو استفاده کنه؟ممنون میشم راهنماییم کنین.سپاس
- شربت اموکسی سیلین۱۲۵چقدبه پسر۱۰ماهه بدم
پسرم۱۰ماهشه سرفه شدیدمیکنه شبا چقدبهش بدم دیگه چی براش خوبه
- شیرخشک الرژی
باسلام،دخترمن یک سال و یک ماهشه،الرژی و رفلاکس داره.از بدو تولد شیرخشک ای آر مصرف کرده..دکترببلاک اچ آ تجویز کرد اسهال شد قطع کردم،،میتونم شیرخشک آپتامیل پیتی جونیور براش بخرم؟برای یک سال مناسبه؟شما چه شیرخشکی پیشنهاد میدید برای کودک یک ساله رفلاکسی و الرژی؟

