Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آزیترومایسین
سلام بچم ۴.۵ سالشه دکتر برای اسهال و استفراغ ش سوسپانسیون آزیترومایسین داده و گفت به مدت ۵ روز بهش بده هر ۱۲ ساعت ۷ سی سی به نظرتون دستور رو درست نوشته؟ آخه همیشه روز اول دو برابر و روز های بعد کمتر مصرف میشه آزیترومایسین و یه سوال دیگه اینکه اگر امروز شروع کنم دارو رو بهش بدم تا ۵ روز دیگه ، باید امروز رو هم حساب کنم .مثلا امروز و چهار روز دیگه ؟ یا امروز با پنج روز دیگه ؟؟
- کودکان
باسلام دختر دوساله دارم مدت پنج روز است تب میکند البته تبش دامی نیست یک لحظه داغ میشه وصورتش گل میندازه با داروی پروفون بعد قطع میشه میشه راهنمایی کنید دلیلش چیست؟
- افتادن ناخن دست کودک
سلام وخسته نباشید دختر من عفونت خونی داشت که خدارو شکر خوب شد با بستری و داروی کلیندا و سفتر برطرف شد ولی الان چند روزه که ناخن های دستش دارن میوفتن چه مشکلی براش پیش اومده ایا خطرناک هست ؟؟
- اسپره
سلام اقای دکتر اسپری دی بی سالین هیچ جا نبود ی اسپری دیگه میگین واسه خشکیه بینی بخاطره اب وهوای خشک واسه بچه ۳ سال
- بالابودن wbc
سلام .دخترم۶ساله wbcآن ۱۲۹۰۰شده قبل آزمایش آمپول دیسیکلومین زده ویه آب پرتقال خورده موقع آزمایش ازترس آمپول زردوسفیدمیشد بعدگلودردوسرفه واستفراغ وشکم درد هم داشت که بعدزدن آمپول دردشکم واستفراغش ۸۰درصدخوب شدراهنمایی کنید لطفن..ممنون
- جوش در اطراف ناحیه تناسلی پسرم
جوش سفید چرکی در ناباسن و ناحیه تناسلی پسر بچه
- تب و سرفه خلط دار
سلام اقای دکتر عزیز دخترم پنج سالو نیمش ۱۸/۵وزنش اقای دکتر از پریروز ظهر که میشه سه شنبه به علت همین تب و سرفه بردمش دکتر بهش سفیکسیم ۲۰۰داد که روزی ۴/۵سی سی بدمش و شربت بنفشه و سرماخورذگی کوریزان ولی آزیترو ۲۰۰هیچ جا نبود ازیترو ۱۰۰گرفتم که دکتر گفت بهش روز اول ۹سی یی بده چهار روز دیگه پنج سی سی لده روزی امروز روز دوم آزیترو ۱۰۰بوده که دادمش ولی هنوز این تب داره که ۳۷/۶بود با استا کنترلش کردم ولی سوالم اینه که این آزیترو ۱۰۰مناسب دوزش براش همینقدر باید بدمش بینیشم شبی کیپ میشه نمیدونم چه قطره ای باید بریزم برای کیپی بینیش ممنون برام بگین جواب سوالمو خیلی نگرانم بعنی این آزیترو اثر نکرده که امروز که روز دوم دادن ازیترو بوده هنوزم تب میکنه خیلی استرس دارم ۱۰اسفند داروشو شروع کردم که میشه سه شنبه امروزم پنج شنبه ۱۲اسفند تا کی صبر کنم که اگه بهتر نشد دوباره ببرمش دکتر معاینه
- تشخیص
با عرض سلام میخواستم بدونم پزشک با معاینه چشمی گلوی میتونه تشخیص بده عفونت ویروسی هست یا باکتریایی برای تجویز دارو
- بوی بددهان
باسلام اقای دکتردخترم دوسالشه دهنش خیلی بومیده عصبی شدم راه حلی داره ممکنه همین برطرف بشه یااینکه دایم دهنش بومیده
- سوختگی پای کودک ۱۵ ماهه
تقریبا یک هفته است کشاله ران پسرم جوش چرکی زد بعد پخش شده هر دو کشاله رو پوشانده و هم چنین حالت پوست پوست شده. هر روز میشویم با آب گرم و شامپو بچه و خشک میکنم و پماد زینک استفاده میکنم . ولی باز هم جوش داره و پوستش قرمز و ملتهبه
- سرماخوردگی
باعرض سلام خدمت آقای دکتر آیا اینروزا مطب تشریف دارید
- رشد کودک سه ساله
سلام
پسرم 3 سالشه مثل بچه های 1 ساله می ماند و رشد خوبی ندارد. هر ویتامینی که در داروخانه بود امتحان کردم. خیلی لاغر و ضعیفه و بی اشتهاست. همه میگن اصلا رشد نمی کند و ریزه. چکار کنم؟ - بی خوابی و بدخوابی کودک
با سلام. دختر ما یک سال و سه ماهش است و خواب بسیار نامنظمی دارد. مدتی بود که شبها ساعت دو و سه بامداد می خوابید و حدود ظهر بیدار میشد . الان یک شب ساعت دوازده می خوابد و دو بیدار میشود و تا 5 یا 6 و یا 7 صبح بیدار است. یک شب ساعت دو می خوابد و چهار بیدار می شود و تا صبح بیدار است و من و خانومم که هر دو شاغل هستیم صبح با مشقت سر کار می رویم. لازم به ذکر است که شب ها هر گاه می خوابد، چراغها را خاموش می کنیم و خودمان هم می خوابیم اما او باز هم یکی دو ساعت بعد سرحال و پرانرژی بیدار می شود. آیا داروی بی ضرری هست که کمک کند شبها خوب بخوابد؟ با تشکر از کمک و راهنمایی شما.
- خواب کودک سه ساله
شربت نئوزینک زینک برای خواب کودکان هم موثره ؟ پسرم چهارسالشه کم خوابه
- آرسین 90
با سلام پسرم 4 سالشه با قد 99 سانت به نظرتون قدش خوبه؟ یه شربت مولتی ویتامین مناسب رشد و قد که آهن زینک کلسیم منزیم و ویتامین ها و برای سیستم ایمنی بدن هم خوب باشه میشه معرفی کنید،؟ ممنون میشم
- بیماری لثه
سلام آقای دکتر دخترم6سالشه لثهاش کبود شده یه چند وقتی هست جای نگرانی هست
- تب نوزاد
سلام ببخشید میشه برا تب بعد واکسن ۶ ماهگی شیاف بزنم اخه برا واکسن ۴ ماهگی هر چی پاشویه و قطره جواب ندا. اخرش بردم دکتر میخاستم بدونم برا ۶ ماهگی میشه شیاف داد نارس ب دنیا اومده
- دلیل زردی کف پا
سلام .پسرم 4 سالشه چند روزه متوجه شدم کف پایش زرد و تقریبا به نارنجی میزنه خیلی نگران شدم گفتم شاید کم خونه و فروگلوبین براش شروع کردم
- سوختگی
سلام بچه ام دستش خورده به قابلمه و سوخته الان لک ناشی از اون سوختگی مونده چندوقته ورفع نشده بنظرتون باید چیکارکنم؟؟
- جوش قرمز و تب بالا
پسرم دو روزه تبش بالاس و بی قراری میکنه و روی بدنش حالت جوش ریز و قرمز بالا اومده دو سالش هستش چه مشکلی داره ؟ بردم پیش پزشک اما گفت چیزی نیست ویروس آنفولانزاست اما تغییری نمیکنه و بد تر شده

