Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار مصرف شربت سفکسین۱۰۰
سلام پسرم هفت سال دارد وزن ۲۸ کیلو گلوش عفونت داره دکتر شربت اموکسیسیلین بهش داد که حساسیت داشت زبان و بدنش جوش زده حالا میشه شربت سفکسین جایگزین کنیم چقدر بهش بدم ممنون میشم از پاسختون تشکر
- سرفه های خلطی
سلام آقای دکتر پسرم دوسالشه چند روزی هست سرفه های خلطی میکنه بدون تب و یه کم صداش هم گرفته چکارکنم
- تشنج
سلام ببخشید علاعم تشنج در نوزاد ۶ ماهه چیست
- خارش سر و صورت و عرق سرو
- تب و اسهال سفیر رنگ
سلام خسته نباشید پسرم یکسال دارد و دوروزه هست اسهال داره همراه تب تب تا 38.5 و اسهال روزی سه بار اما هرچه میگذرد به جای بهتر شدن رنگ اسهالش روشن و روشن تر میشود درحدی که زرد خیلی روشن مایل به سفید شده علتش چی میتونه باشه
- اقای دکتردختر۷ساله ام ۴تاقرص ژلوکاف خورده چه بایدبکنم
سلام اقای دکتردخترم۷سالشه وازقایمکی من ۴تاقرص ژلوکاف خورده.الان بایدچکارکنم
- سرماخوردگی کودک ۱ساله
سلام من بچم یک سالشه تب داره سرماخوردکی کوریزان خریدم چقدر باید از این شربت بهش بدم آموکسی سیلین هم بخرم یانه
- برای کودک ۵ماهه چقدر باید استفاده بشه
برای کودک ۵ماهه چقدر باید استفاده بشه
- دندان
سلام دخترم ۱۵ ماهشه پیشونیش بعضی شبا گرم میشه ولی هیچ علائمی نداره من استامینوفن میدم خوب میشه همیشه اینجور نیست بعضی شب ها اینجور میشه دلیلش جیه میتونه از دندون باشد ؟؟
- قطره آه
سلام آقای دکتر بچم 15ماهشه قطره آهن لیپوزوفر روزی 1.5 سی سی کافیه؟
- سلام آقای دکتر پسر من هشت ماهش سرما خورده خیلی آبریزش بینی داره من میتونم بهش شربت آموکسی سلین بدم ممنون میشم جواب بدید
- آلرژی ومصرف زادیتین
با سلام. آیا خوردن شربت زادیتین که برای آلرژی کودکان تجویز می شود در این شرایط کرونا ،باعث تضعیفِ سیستم ایمنی کودکان می شود؟(کودکِ من ۲ سال ونیم دارد)
- شیر خوردن نوزاد
سلام خسته نباشید من کودک 19 ماهه ای دارم که به دلیل ای یو جی ار در 34 هفته با وزن 1600 به دنیا اومد وزن الانش 9ونیم کیلو میخواستم بدونم.میخواستم بهترین موقع کیه برای از شیر گرفتنش
- لنفاوی کودکان
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم ده ماه و هفت روزه امروز چند بار سرما خورد امروز یکم تب داشت با دارو نبش برطرف شد بعد متوجه شدم نزدیک گوش راستش یعنی طرف راست گردنش یه غدده ب اندازه و شکل هسته ی خرما هست و یکم کلفتر خیلی نگران آیا لنف ری اکتیو یا مشکل دیگه ی میتونم باشه میشه راهنمایی بفرمایید ...با تشکر
- نوزاد۲۲روزه حدودا۴کیلو چقدراموکسی سیلین باید بخورد
- سرفه
سلام پسر چهارسال و نینه دارم بیمار شماست لوزه هم داره سرماخورده پلارژین بهش میدم و سیتریزین . چون طبق معمول سرفه هاس شروع شده خلط داره شربت دکسترومتورفان یا اکسپکتورانت یا دیفن هیدرامین بدم ؟
- گرفتگی بینی
سلام برا گرفتگی بینی دختر ۹ سالم چه قطره ای استفاده ای کنم شبها از بینی نمیتونه نفس بکشه اسپری سدیم کلراید استفاده میکنم فایده ای نداره
- عرق سر کودک
- گلودرد
سلام اقای دکترفرمودیدمشکل تیروییدیهوظاهرنمیشه ممکنه لوزه باشه؟
- شربت کتوتیفن و تئوفیلین جی
سلام آقای دکتر شربت کتوتیفن و تئوفیلین جی تجویز شده این دو با هم مشکلی نداره؟

