Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر پسرم هشت ماهشه سوپ خوب نمیخوره ولی وقتی تو سوپش شیر میریزم بهتر میخوره میتونم همیشه تو سوپش شیر پاستوریزه بریزم؟
- بیماری نوزاد
سلام وخسته نباشید نوزاد 6روزه دارم مدفوعش خیلی شل وآبکی تعداد دفع در روز تقریبا 3بار ایا اسهال می باشد قبل از دوروز بستری بود ممکن است به خطر انتی بیوتیک که مصرف میکرد باشه وخودم نیز سفالکسین می خورم ایا ممکن است چنین تاثیری بر روی نوزاد داشته باشد
- مدفوع
سلام اقای دکتر دخترم سه ماهشه ازدیروز روزی سه بار مدفوع میکنه اشکالی نداره
- سولینا
سلام دخترم ۴۵ روزشه خیلی بیقراره ازقطره آ د روی پستونکش میریزم اروم میشه از۲۵قطره بیشترمیشه آیاخطرناکه
- سلام نوزادم گریه میکنه ایا استامینوفن بدم
- مولتی ویتامین
کودکم دو روزه مولتی ویتامین میخوره و کاملا بی اشتها شده چرا اینطوری شده
- شیرخشک
باسلام کودک 2 ماهه دارم که به پروتئن گاوی حساسه و شیرخشک پروتئین سویا به او میدهم که بهش هم میسازه آیا عوارض نداره ؟؟
- قطره آهن
سلام وقتتون بخیر.
آقای دکتر دخترم الان 7 ماه و 17 روزشه هر روز من بهش قطره مولتی ویتامین ویواکیدز میدم. آیا باز نیازه بهش قطره آهن هم شبا بدم یا خیر.
ممنون میشم بفرمایید.
- سرماخوردگی نوزاد ۲۰ روزه
نوزاد زیاد گریه می کند بینیاش گیپ هستن خس خس میکند
- سلام پسرم ۲ماه و نیمشه آلرژی به پروتئین گاوی داره شیرخشک بیومیل آربرا رفلاکسش میخوره عیب نداره؟
خسته نباشید پسرم آلرژی به پروتئین گاوی داره بعد شیر خشک بیومیل آر برای رفلاکس میخوره مشکلی نداره؟
- شیر خشک
سلام آقای دکتر دخترم ۵ ماه و ۱۲ روزشه شیر خشک ببلاک arمیخوره .اما هر موقع میخوره با اینکه روزی کلا ۵ پیمانه میخوره کنار شیر خودم.دو روز یه بار دفع داره و کلی اذیت میشه پیچ میاره گریه میکنه.خودم بدون مشورت دکتر ببلاک قطع کردم نان بهش دادم تا دو روز.اما بالا میاورد حالا دوباره ببلاک آر میدم بازم همونجوریه اصلا سبا نمیخوابه دفع نداره چکار کنم؟
- خس خس سینه
سلام بچه من 4 ماهشه سینش خس خس میکنه دکتر بهش شربت کتوفین داده میخواستم بپرسم مشکلی نداره بدم البته نارس هفته 34 بدنیا اومده
- سلام نوزادم 3ماهشه اسهال شده چ دارویی مصرف کنم
- قطره مناسب برای استفراغ کودک ۱۳ ماهه باوزن ۱۰کیلو
با سلام وخسته نباشید برای کودک ۱۳ ماهه که شیرخشک آپتامیل آچ آ می خوره باوزن ۱۰ کیلو چه قطره استفراغی مناسب است میزان مصرفش رو هم ببان کنید ممنون از شما
- سرماخوردگی نوزاد۳ماهه
سلام پسرم ۳ماهشه ابریزش بیتی داشت ویکم سرفه مبکردپزشک فقط اموکسی داد ولی ازهمون موقع سرفش بیشترشده چی تجویزمیکنین
- چرا نوزادم بعد از خوب شدن از عفونتسینه شیر نمیخورد وکم وزن شده
نوزاد دخترم کم وزن به دنیا اومد 2کیلو و165گرم علتش رو هم دکتر گفت توبدن من عفونت از طرف من وارد بدنش شده و باعث رشد نکردند شده ولی خدا رو شکر همه اندام هاش سالمه فقط خیلی کوچولو بود ولی رشد سعودی داشت بعد دنیا آمدنش ولی وقتی 2ماهش شد مدفوعش اسهال مانند توجه نکردم گفتم بعد مدتی خوب میشه ولی الان که پنج ماهشه هنوزم مدفوعش رقیق وبد بوه ومشکل دیگش دوهفته پیش سینش عفونت کرد وبردمش دکتر بهش استامینوفن یه چرک خشکن خارجی داد به زور بعد دوهفته عفونتش رفع شد الان خوبه حالش ولی مشکلش اینه که شیر زیاد نمیخوره رشد نکرده و وقتی که شیر بهش میدم یه زره میخوره که شیرم میریزه امتناع از خوردن میکنه وقتی به زور میخوام بهش شیر بدم گریه شدید میکنه ناچار بهش شیر نمیدم چیکار کنم که شیر بخوره فقط دوسه دقیقه شیر میخوره حتی شیر خشک هم بهش دادم ولی نمیخوره چیکار کنم آقای دکتر
- نخوردن شیر و غذا نوزاد هفت ماه
سلام اقای دکتر نوزاد ۷ ماه دارم از ۴ ماهگی تو خواب فقط شیر میخورد اونم خیلی کم و قطره قطره یکسال طول میکشید تا بخوره گاهی هم نمیخورد. الان ۱۵۰ سی سی هر وعده میخوره اونم سه بار که هر بار تو خواب عمیق و به زور اصلا گرسنه نمیشه غذا نمیخوره و اینکه شیر شب ساعت ۱۲ میخوره تا فردا ساعت ۱۱ خوابه بیدار هم میشه لب ب شیر و غذا نمیزنه سیر خیلی نگرانم لطفا راهنمایی کنید
- زورزدن نوزاد دختر هنگام ادرار
دخترم ۳.۵ ماهه است.حدود ۴۰ روزه متوجه شدم موقع ادرار زور میزنه.ولی هیچ گریه و ناراحتی دیگری نداره.فقط موقع دفع ادرارزور میزنه.البته بگم دخترم انوس بسته بوده و یک روزه بود که عمل شد.حالا چیکار کنم لازم است کاری بکنم.یا طبیعیه
- درباره نوزادم
دخترم ۹ماهشه اب ریزش بینی عطسه داره خیلی هم دکتربردم نمیدونم چراخوب نمیشه میشه راهنماییم کنیدممنون
- سفیدی روی زبان نوزاد یازده ماهه
سلام دختر یازده ماهه ی من روی زبانش سفیده فقط روش اینطوره نوک زبونش حالت عادی داره قطره آهن liposomal میخوره رنگش سفیده احتمال داره بخاطر قطره باشه یا چیز دیگه ای هست هراز گاهی عوق میزنه فقط در حد حالتش وگرنه بالا نمیاره

