Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کمخونی
سلام دکترپسرم نه ماهشه خیلی ضعیفه کمخونی زیادداره قطره آدزیربهش میدم بستری شددکتربراش شربت زینک سولفات تجویزکرد میتونم شربت زینک سولفات باز بخرم بهش بدم چون نصفش ریخته شد؟
- ناو چیست علت عفونت ناف کودکان نوزاد چیست و راه درمانی ان چیست
- دونه زدن روی بازو
سلام خسته نباشد . دکتر عزیز پسر من ۳ماه نیمشه حدود دو هفته هست دیدم روی بازوی چپش به دونه ی بزرگ زده .میشه راهنمایی کنید این چیه ؟؟دست میزنم واکنش نشون نمیده ولی زیرش سفته
- وجود دانه های ریز روی بدن
سلام جناب دکتر.پسرم ۹ ماه داره و در حال دراوردن دندان هست.و چند روز قبل تب کرد و بردمیش یه دکتر عمومی دکتر چند تا دارو داد که اسمش زینگ و استامینیفن و آزیتروسین .که بعد مصرف سه روز تب بچه از بین رفت اما کل بدنش جوشهای ریزی زده همانند کهیر روی شکمش .لطفا راهنمایی کنید .یا اگر نیاز به معاینه داره فردا یعنی شنبه بیاریمش خدمتتون
- سلام و ادب .پسر داداشم پشت سرش یه توده اندازه گرد هست نوزاد یک ماهه هستش خوب میشه خودش ؟ممنونم ازتون
شرایط زایمان مادر زایمان اورژانسی و دو هفته مانده به زایمان که سزارین اورژانسی میشه فوق تخصص مغز گفت خوبه هیچ مشکلی نداره حال متوجه .یه توده در پشت سرش شدیم
- فاویسم
سلام نوزادی دارم که فاویسم داره میخواستم بدونم چه مواردی رو باید رعایت کنم. درضمن زردیش هم طولانی شد ایا به خاطر فاویسمش هست؟
- خس خس سینه
درمان خس خس سینه بچه سه ماهه چیست
- اندام تناسلی نوزاد دخترچ
- قطره آهن و مولتی ویتامین
با سلام خدمت دکتر کرم بین نوزادی دارم که پنج روز است که وارد هفت ماهگی شده است وبه قطره ی آهن ومولتی ویتامین حساسیت دارد وخسخس سینه پیدا میکند آیا شما میتوانید قطره ای را به من معرفی کنید که حاوی آهن ومولتی ویتامین باشد وبا فرزند من سازگار باشد؟
- سفتی سینه
سلام دکتر جان دوقلوی یک ساله ای دارم دختر و پسرن سینه های دخترم ب طور مساوی سفت هستن یعنی دست میکشم سفت و برآمده هستن ولی پسرم ایطور نیست خیلی نگرانم باید چیکار کنم راهنمایی کنید علایمی مثل قرمزی ،تسریع رشد،درد،نداره از اول همینطور بوده ولی سه روز دیگه یکسالش تمام میشه و خوب نشده علت چیه
- ختنه
باسلام و تشکر، آلت پسرم بهد ختنه میره زیره پوست...طبیعی هس؟
- شیرخشک
سلام وقت بخیر،آقای دکتر برای درست کردن شیر خشک از آب دستگاه تصفیه که جوشیده شده میتونیم استفاده کنیم؟
- عفونت گوش
سلام و عرض ادب
۲۰روزه که نوزاد چهار ماهه ام گوش درد داره وگوشش قرمز هست ماهه گذشته سرما خورده بود و سرفه میزد آزیترومایسین تجویز شد بعد از پایان دوره دارو گوش درد سراغش اومده به حدی هم هست که خیلی سخت سینه مادرش رو برای شیر خوردن میگیره ممنون میشم راهنمایی کنین چه آنتی بیوتیکی باید مصرف کنه
سپاسگزارم. - کار نکردن شکم
با سلام وخسته نباشید
دکتر پسره من 2 ماه ونیم هست. از زمانی که واکسن دوماهگیش را زدیم دو روز به خاطر تبش پرستار گفته بود شربت استامینوفن بدهید وماهم دادیم. از اون روز متاسفانه پسره من از هر 3 روز یکبار به دستشویی مدفوع میره ولی ادرار میکنه.
میخواستم بپرسم چطور میتونم کاری کنم که مثل قبلنا هروز 3. 4 بار دستشویی بره و روده هاش خوب کار کنه.
ممنون میشم راهنماییم کنین. - ارثی بودن دور سر
با سلام پسر من موقع تولد دور سر ۳۴ ودر ۶ ماهگی ۴۶ است به متخصص کودکان مراجعه کردیم گفت مشکلی ندارد به متخصص مغز و اعصاب هم مراجعه کردیم و هر کاری که نیاز بود انجام دادیم گفتند مشکلی ندارد ارثی است اگر ارثی باشد باید دور سر در ماه هفتم در طول یک ماه چه اندازه رشد کند طبیعی است ممنون از لطفتون
- سرماخوردگی
پسرم 3ماه و20روزشه سرماخورده دکتربراش دکستومتروفان تجویز کرده بهش بدم میگن ضرر داره خیلی سرفه میکنه چیکارکنم
- سرما
سلام اقای دکتر خسته نباشین پسرم عطسه میزنه با بینیش انگار گرفتس رفتم قطره ریختم ابریزش داره چیکارکنم ؟خیلی میترسم نکنه سرما خورده باز 😢
- اسپری بینی رستانکس
سلام خسته نباشید ببخشید فرزند پسرم یکسال و سه ماهش اشکالی نداره اسپری بینی رستانکس استفاده کنم
- واکسن هجده ماهگی و سرماخوردگی
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر دختری یک ساله و نیمه دارم که سرما خورده است و باید واکسن بزند باید واکسن بزنم یا صبر کنم
- کاهش اشتها بعد از سرخک
سلام دخترم ۱۱ ماهشه ماه پیش سرخک گرفت..تا قبل از مریضیش همه جور غذایی میخورد..سوپ..زرده تخم مرغ..موز و سیب..بعد از اینکه سرخکش خوب شد دیگه هیچ کدوم از این غذاها رو نمیخوره فقط برنج و ماست و پنیر خامه ایی...دخترم به پروتئین شیر گاو حساسیت داره..لطفا راهنماییم کنید..یک ماه مریض بود الان کاملا خوب شده

