Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شب ادراری
سلام دختر من27ماهشه از 18ماهگی خودم میبرمش دستشویی الان خودش یه وقتایی میگه یه وقتایی هم یادش میره قبلا شب ها جاش خشک میموند تا صبح الان یکی دو هفته هستش شبا پوشکش میکنم جاشو خیس میکنه. شب خیس کردنش نسبت ب سنش طبیعی هستش ؟
- چشم
قطره باکتی ماید برای کودک ۴ساله در روز چند بار استفاده کنیم
- پسر6ساله ام همیشه دوست داره بخوابه
پسر 6ساله ما همیشه مثل اینکه کسری خواب داره همیشه سردش هست پاهاش یخه از خواب پامیشه عوض اینکه سر حال باشه خواب آلود هست و میگه خوابم میاد
- اسهال کودک 9ماهه
سلام اقای دکتر فرزند 9ماهه م دچار اسهال شده بر اثر مصرف انتی بیوتیک الان سه روزه که اسهالش قطع نمیشه دو شب هم هست کیدی لاکت بهش میدم اما هنوز خوب نشده اسهالش هم رنگ سبز داره دکتر لطفا راهنماییم کنید
- تب کودک
باسلام پسرم۱۱ ماهشه،سه روز تب شدید داشت،بعد از سه روز تب خیلی کم شد ولی صورت و بدنش دون های قرمز ظاهر شده دلیلش چیست،چه در مانی داره؟
- سلام روز بخیر ببخشید خواستم بدونم شربت لیکو زینک بلو غ زود رس میاره چون ب دختر 8سال ودسر4سالم میدم اشتها ندارن؟ممنون
- تجویز مقدار دارو
سلام، با تجویز پزشک برای سرماخوردگی و تب پسرم که ۸ سال و وزنش ۲۳ کیلو شربت سیفکسیم تجویز شده ولی گفتن هر ۸ ساعت ۵ سی سی آیا این مقدار کافیه؟؟
- شکم دردشدید
سلام خسته نباشیدشکم دردشدیدداره 3سالشه
- میزان شربت آزیترو۲۰۰برای کودک ۸ساله
باوزن۲۲ کیلو
- گردن گرفتن کودکان
سلام آقای دکتر خسته نباشید ببخشید پسر من سه ماه وبیستویک روزست ولی هنوز گردنش ثابت نیست.بنظرشما چه کارایی لازمه انجام بدم؟هیچ جورجای نگرانی هم تو اعمال ورفتاراش نمیبینم.به شکم میچرخه پامیزنه همه چیش عادیه منتهی روبه شکم هم سرش رو بلند نمیکنه...ممنون میشم راهنماییم کنین
- قطره آهن ليپوزوفر
سلام آقاي دکتر دخترم 15ماهشه ميتوانم به جاي قطره آهن سيدرال قطره آهن ليپوزوفر که جديد در اومده بهش بدم؟؟قطره آهني خوبي هست؟؟؟
- خارش
سلام آقای دکتر کودک ۲ماه م، تو خواب اونقدر بینی شو میماله که از خواب بیدار میشه، کنار بینیش چنگ انداخته.ممنون میشم راهنمایی کنید
- سرما خوردگی تب خس خس سینه وخلط سینه و گوش درد
دخترم ۱۰ ساله با وزن ۲۷ هفته گذشته مریض شد و ۳ روز بود که خوب شده بود دوباره امروز گوش درد و خس خس سینه و خلط سینه داره لطفا راهنمایی بفرمایید
- خلط دار بودن
سلام آقای دکتر ببخشید گلاب روتون اگه دفع کودک خمیری باشه یا یبوست باشه دیگه خلط نداره؟ یا نه باید شل باشه تا بفهمم.چون میخوام ببینم الرژی داره همچنان یا ن. ممنونم بازم ببخشید
- شربت نیوزینک
با سلام دختر من 19 ماهه هست . تا حالا بهش زینک ندادم . میخواستم بدونم اگه بخوام شربت نیو زینک بهش بدم با چه دستور مصرفی بهش یدم. با تشکر
- سلام آقای دکتر چند. روز کف پا و کف دستش زرد شده دلیل ش چیه میشه راهنمایی کنید چکار کنم
سلام آقای دکتر چند روز کف دست کف پا دخترم زرد شده دخترم 7سالش است میشه راهنمایی کنید
- درباره تب کودک
باسلام دکتردخترم دوسال سه ماهشه تب ملایم داره بایه کم آبریزش بینی بایدچیکارکنی؟ باوجودکرونامیترسم ببرم دکتر
- سلام پسرم الان7سالشه.تقریبایه ساله که رنگ پوستش کامل تیره داره میشه وقسمت گردنش بیشترسیاه داره میشه
سلام.پسرم الان7سالشه.وبه مرورزمان رنگ پوستش داره تیره میشه.قسمت های دورگردنش خیلی بیشترتیره شده.میخواستم ببینم دلیلش چیه؟
- اگزما
روی پوست شکم نوزاد۲ ماه م اندازه سکه قرمزه،گاهی هست گاهی نه،صورتش هم گاهی جوش داره گاهی نه،پماد زینک میشه استفاده کرد؟ رژیم چی بگیرم؟ممنون از شما
- سلام پسدم ۸ ساله هست شربت ازیروترمایسین چند سی سی بهش بدم

