Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام خسته نباشید دخترم ۱ سال و ۶ ماهشه سرماخورده سرفه های مکرر داره یکم سرفه اش خلط داره ولی تب نمیکنه چه دارویی بهش بدم
سلام خسته نباشید دخترم ۱ سال و ۶ ماهشه سرماخورده سرفه های مکرر داره یکم سرفه اش خلط داره ولی تب نمیکنه چه دارویی بهش بد
- ختنه روزدوم
سلام مجدد.پسرم که گفته بودم عفونت ادراری داره ختنه کردیمبه گفته دکترش چربی اضافه هم زیادجم شده بودسر آلتش. الان از دیروز سرالتش خشک وزخمی شده وبه شدت دردناکه طوری که وقتی به پوشکش گیرمیکنه جیق میکشه.براخشکی وزخم سرآلتش چی استفاده کنم نرم بشه اروم بگیره .تشکرمیکنم ازراهنمایی های به موقع شماخداخیر بده شماراآقای دکتر
- علت شیری شدن ادرار
پسرم ۵ سالشه بعضی وقتا اول ادرارش شیریه ازمایش ادرار یبار بردم عفونت نداشته
- اشتهاآور
سلام بچه 21ماهه پسر دارم وزنش 10.500 هست چون دوبار پشت هم مریض شده وزنش اوند پایین . میخوام بدونم شربت اشتهاآور چی صلاح میدونید بدم چقدر درروز و تاکی ادامه بدم؟ راسیپ هم خوبه؟
- پوسته شدن نوک انگشت
سلام دخترم ۱۲ سالشه نوک تمام انگشتای دستش پوسته شده کنده شده خواستم بدونم علتش چیه .ممنون میشم راهنمایی کنید.
- تب ب همراه ابریزش بینی فک میکنم عفونت داره گلوش چون تبش قطع نمیشه
- پوسته پوسته شدن سر
سلام خسته نباشید دخترمن ۵سالشه یک طرف سرش پوسته پوسته شده و خیلی هم خارش داره خواستم ببینم درمانش چیه لطفاً راهنمایی کنید
- کیست بیضه کودک دو ساله
با سلام و احترام. پسر دو ساله ام دارای مقدار کمی ورم بالای بیضه چپ می باشد. در عکس سونو در سمت چپ باریکه ای از مایع که به سمت اینگوینال می رود مشاهده شد. در صورت تایید انجام عمل, ایا انجامش با بی هوشی عمومی خطر دارد؟ می شود این عمل را به تاخیر انداخت؟
- سرما خوردگی یک سالو نیمه
سلام خوبین من کودکی یک سالو نیمه دارم سرما خرده سرفه میکنه سه هفته پیش بردمش دکتور بهش آزیترومایسین 200 داده تموم شده حلا دباره سرما خرده شربت آزیترومایسین 200 گرفتم از داروخونه شک شیشش فرق داره حالا میخواستم بدونم اشکال نداره بدم به کودکم
- حساسیت پوستی
سلام دخترم چهارماه ونیمه هست زیر ناف و دستگاه تناسلی انگار پوسته پوسته شده روی مای بیبی که استفاده میکردم نگاه کردم دیدم تاریخو عوض کردن و یه تاریخ جدید زدن احتمال داره پوست فاسد بوده باشه؟حالا باید چیکار کنم
- غده های اندازه عدس
با سلام...دخترم ۱ سالشه تازه متوجه شدم ۲ تا غده اندازه عدس بصورت قرینه پشت سر نزدیک گردنش هست که سفت هست و دست میزنم حرکت میکنه آیا نگران کنند هست؟؟
- قرص
سلام ببخشید اگر قرصی یکسال تو یخچال مونده باشه بعد ما بخواهیم مصرفش کنیم دیگه فاسد شده یا نه؟ مرسی
- غذا
سلام خسته نباشید، پسرم یکساله و پنج ماهشه،، میتونم بهش ماهی بدم؟؟؟ مرسي از لطفتان
- لکه قهوه ای کم رنگ
سلام دکتر یک لکه قهوه ای کم رنگ خیلی کوچک در کف پای پسرم و یکی روی باسنش ایجاد شده خیلی نگرانم الان یه سالشه من فکر میکردم خال هست و جای نگرانی نیس متنایی که از اینترنت پیدا کردم روانم رو به هم ریخته میترسم چیزه نگران کننده ای باشه پسرم خیلی بچه تیز و زرنگی هست هیچ مشکلی نداره این علامت های خیلی کم رنگ چیه ؟؟
- بچه هام سرفه میکنن
کمک مون کنین ازسرفع راحت شن
- پاسخ بهسرماخوردگی
18دوشنبه صبح آوردم پیش شما بهش دارو دادین از ظهر تب شدید داره یکسره بیرحاله . شما آنتی بیوتیک سفوروکسیم 250 نوشتین براش دکتر داروخانه دکتر گفت قویه . پسرم 6 سالش 32 کیلو هستش لطفا راهنمایی کنید ممنونم از تلاش شما
- قطره اهن
سلام اقای دکتر پسر من یازده ماهشه و وزنش هم ۱۱ کیلو هست قطره اهن لیپوزوفر باید چقدر بدم بهش ؟ و ایا نیازه قطره مولتی ویتامین که مراکز بهداشت میدن رو هم بهش بدم
- کیست بیضه
سلام اقای دکتر کودک سه ساله ای دارم که کیست بیضه دارد با مراجعه به پزشک شربت آفاکسیم تجویز نموده اند وبه تشخیص پزشک فرموده اند که دوماه دیگر مراجع بکنند می خواستم بدانم از نظر شما این تشخیص هیچ خطری برای کودک من ندارد؟؟
- چرک گلوی کودک
سلام دکتر دخترمن دو سال و نیمشه تقریبا سه هفته پیش گلوش شدیدا چرک کرده بود دکتر بهش سوسپانسیون اموکسی کلاو داد هر هشت ساعت ۴سی سی دادم دیدم بازگلوش چرک داره دوباره یه شیشه دیگهدادم الان سه روز که نمیدم دوباره گلوش چرک کرده.میگم من شربت رو بیرون یخچال گذاشته بودم ایا اثرش رو از دست داده که،دوباده عفونت کرده.تب هم نداره فقط یه کم ابریزس بینی دارهکه گاهی هم سبز رنگه
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر پسر دوسال و نیمه دارم . سرماخورده چه دارویی بدم استفاده کنه؟درچه صورت سفالکسین بدم؟

