Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ادرار کودکان
سلام خسته نباشید پسرم ۴ سالشه و اصرار داره که ایستاده ادرار کنه بعضی ها میگن خوب نیست و مشکلاتی پیدا می کنه می خواستم بدونم این قضیه واقعا جدیه و باید مانعش بشم؟
- شیر کودک
سلام خسته نباشید پسرم دوازده ماه و نیمه دکترش برای وزن گیری شیر بیومیل پلاس 3 تجویز کرد.میتونم یه موقع هایی که این شیر این پیدا نشد بهش شیر بیومیل پلاس 2 بدم؟مشکلی نیست؟
- گوشت اضافه در مقعد
سلام برای مشکل دخترم گفتید توسط فوق تخصص گوارش معاینه شود , میشه فوق تخصص گوارش در رشت معرفی کنید ممنون
- میخواستم بدون قد بپسرم کوتاه
سلام پسرم نزدیگ ۱۶ماهش قدش ۷۷ ایا قدش کوتاه قد دنیا امدن ۵۰
- اسهال کودک
سلام وقت بخیر.پسرم ۱ونیم سالشه.تقریبا یه هفته هست اسهال شده.روزی تا ۱۰ بار هم اسهال میکنه.لطفا راهنمایی کنید.ممنون
- استخوان درد
باسلام .پسرم چندروزیه سرماخورده وتب داره ..بردمش دکترگفتن ویروسه وازمایش خون هم گرفتن گفتن مشکلی نیستش .ولی دوروزه که میگه پام دردمیکنه وموقع راه رفتن اذیت داره
- وزن کودک
سلام اقای دکتر پسرم یکسالشه دقیقا . شربت زینک سولفات هم بهش میدم بعضی مواقع . ولی درکل قدش 76 سانت و کزنش 9کیلو و 800 گرمه . نهار و شام سخت میخوره میخوام بدونم چیکار باید بکنم و چی بدم یااینکه وزنش مناسبه ؟؟ زینک رو چه ساعتی بدم بهتره ؟
- سلام وقت بخیر خسته نباشید ببخشید یه سوال داشتم دخترم دوماهویاز ده روزشه شبها وقتی خوابه همش توخواب خودشو پیچ میده هرپنج دقیقه یکبار گریه نمی کنه و لی بی قرار دلیلش
آقای دکتر میخواستم تشکر کنم از شما بابت پاسخگوییتون به سوالات.خدا خیرتون بده.ممنون.
- انتی بیوتیک
سلام و عرض ادب پسرم سرما خورده بود فارمانتین میدادم خوب شده بود ولی بخاطر دوره تکمیل دوره درمان بودن ۷ روز ینی تا امروز ادامه دادم از دیروز دوباره سرما خورده سرفه و تب و بدن درد شدید داره دکتر بردم ازیترومایسین نوشته بنظرتون ازیترومایسین رو بدم؟چون تازه فارمانتین تا امروز دادم اگه نه چه شربتی بدم واسه سرفه و تبش که بالاس و درد بدن خیلی ممنون پسرم دو ساله هست خیلی ممنون از لطفتون
- گرفتگی صدا کودک
سلان وقت بخیر پسر من یک سال و ۶ ماه دارد و صداش ۳ روزی هست گرفته و صبح هم یک مقدار آب داشت ولی انرژی بازی کردنش مثل همیشه هست اصلا بیحال نیست دلیلش جی میتونه باشه
- اسهال
بچه ۲سالم ۳ روزه اسهال ابکی داره دکترم بردم تاثیری نداره چه چیزای خوب بهش بدم بخوره
- بی حالی وزردشدن کف دستهاوپاها
باسلام.هفته قبل کودک دوسال ونیمه عفونت شدیدگوش داشت که بستری شدوآنتی بیوتیک دریافت کردوبعددوسه روزمرخص شدوادامه درمان درخانه آنتی بیوتیک خوراکی آموکسی کلاومصرف کردبعدازدوروزاستفراغ همراه بابی اشتهایی وبی حالی شروع شدبه صورتی که مدام درحال خواب است وکف دست هاوپاهایش زردشده است وپوست کف دست پوسته پوسته شده علت این حالتهاچیست وچه درمانی پیشنهادمیکنید؟
- عفونت
سلام پسر۲۲ماهه من تب شدیدی داشته بردمش بستری کردم که گفتن عفونتش۱۳۰هست وبعد۱هفته شد۱۹ومامرخص شدیم.اومدیم خونه پسرم استفراغ داشت۱روزوفقط اب میخورد.روزبعدش دیدم مدفوع کشدار شده شبش هم دیدم اسهال میره وشکمش صدامیده.چیکارکنم😭
- سرماخوردگی متعدد
سلام آقای دکتر ظهر بخیر من ی سوال داشتم پسرم دو سال و ۴ ماهه هست همش سرما میخوره الان ۴ ماهه مریضه تا میاد یکم خوب بشه دوباره شروع میشه چه شربتی بدم تا سیستم ایمنیش تقویت بشه خیلی ممنون از وقتی که میزارید
- چهاردستوپارفتن
سلامکودک۷ماههایدارمکهچهاردستوپامیرهکهدرحیناینکاریهپاشزیرشموندوگریهکرد،حالاوقتیمیخوادچهاردستوپابرهبعضیموقعهاپاشزیرشگیرمیکنه،ایااسیبدیده،ممنون
- مدفوع خلطی
سلام خسته نباشید دخترم 4سال ونیم سن داره و یه هفته است سرماخورده و سرفه میکنه چند بار بردم دکتر الان کمی بهتر شده ولی داخل مدفوعش خلط وجود داره شفاف هست و مدفوعاش شل هست مانند اسهالی از صبح تا ظهر دوبار رفته دستشویی و قبلش میگه دلم درد میکنه و بعد دسشویی خوب میشه و میگه شکمم صدا میده ایا این خطر ناک هست یا نه
- خونابه خشک دور دهان
سلام دکتر وقت بخیر دخترم ۷ ساله س دوروز صبح خونابه دور دهنش خشک هست آزمایش داده انعقعاد خون ۱۵ شده بجای ۱۳ علت چی میتونه باشه کمک کنید
- عرق یونجه
سلام و خسته نباشید خدمت شما آقای دکتر دادن روزی ۱۵ سیسی عرق یونجه به کودک ۳ساله مشکلی ایجاد می کنه ؟ برای بی اشتهایی و کم خونی مخلوط با ۳شیره بدیم بد نیست ؟
- میزان مصرف شربت ازیترومایسین ۲۰۰برای کودک ۲ساله ونیمه
سلام پسرم علائم تب وسرفه وابریزش بینی و بیحالی رو داره،پزشک داروخانه شربت ازیترومایسین ۲۰۰تجویز کرده خواستم میزان مصرفش رو بدونم؟وزنش ۱۱ونیم کیلو هست،۳روزه که مبتلا شده و تب میکنه و جدیدا سرفه هاش بیشتر شده
- مطب کی بازه؟
کی آقای دکتر تشریف می آورند؟

