Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت
برای بچه بیست وهفت کیلو چند سی سی شربت سفیکسیم بدم
- خلط چرکی
با سلام دخترم ۷ سالشه حدود ۱۰ روزه که سینه اش خلطی شده و سرفه های خلطی میکنه اما تب نداره ولی خلطش زرد است و دهانش هم بو میده .در این روزهای پر استرس همسرم او را دکتر نمیبره .قبلا که این طور میشد و تب هم نداشت دکترش شربت آزیترو مایسین میداد بهش ایا میشه بهش بدم .اگر جواب بله است چند سی سی بدم حدود ۲۰ کیلو .با تشکر
- کرونا در نوزادان
سلام دکتر احتمال داره نوزاد کرونا بگیره؟
- سلام پسرم 14 ماهشه و آبریزش بینی سبزرنگ دارد چه دارویی باید بخورد
- سلام پسرم 6ساله اس الان 4روزه تکرر ادار گرفته هر ده دقیقه میره دستشویی سونو گرافی رفته داده سالم بوده آزمایش ادرار داده سالم بود چیکار کنم خوب بشه
- خواب
کاربر مخفی پرسید 3 روز پیش سلام واحترام پسرم ۲۰ماهشه.خوابش خیلی بد.شب ۱۲میخوابه.دو بیدارمیشه شیرمیدم بهش یک ساعت میخوابه باز بیدارمیشه تا صبح میزارمش روپام..همینطوری روپامم خوابش سبک تا ی صدای بازکردم درمیاد بیدارمیشه.کلافم کرده خودشم اذیت میشه .چکارش کنم
- چراناخن بچها پس ازکبودشدن میفته
- یبوست نوزاد ده ماه
سلام آقای دکتر نوزادم ده ماه و نه روزش هست و از چهار ماهگی یبوست داره چی کار کنم چی بهش بدم یبوستش برطرف بشه اصلا اسهال نشده تو این ده ماه؟
- قرمزی مقعدی کودک 3 ساله
با سلام مقعد بچه سه ساله من قرمز شده و بچه بی قراری می کنه چه دستوری میدید با تشکر
- دوز مصرف سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۴سال و نیم
- شربت گایافنزین
سلام دخترم ۶ماهشه دکتر بهش شربت گایافنزین داده روزی ۳بار یک ونیم سی سی اصلا اعلایم سرماخوردگی یا سرفه نمیکنه دوروز دادم الان دونستم خطرناکه برای نوزاد چکار کنم ممنونم؟
- باسلام نوزاد بیست ویک روزه دارم که بدلیل زردی بهش شیر خشت میدم واسهال شده ونفخ شکم زیادی دارد چکار کنم ؟
- اسهال
سلام دخترمن ۱۰ماهشه ده روزه اسهال داره دکتربردم ازمایش گرفتن میگن مشکلی نداره دارولازم نداره ولی دخترم خوب نشده عرق سوزم شده
- سلام ،دختر من ۴سالشه و اسهال و استفراغ همراه با تب داشتو دکتر براش سفکسیم ۱۰۰ نوشته ، در ضمن وزنش ۱۹ کیلو هستش، باید چند سی سی بهش سفکسیم بدم؟
- نوزاد
دکترگفتندپسرم پاهاودستاشوسفت نگه میداره تازه چهارماهه شده.بنظرمن هنوزکوچیکه..گفتن ببرکاردرمانی ودکترمغزوعصاب بنظرشمالازمه؟؟ درحالی ک تحرکش زیاده ..بااینکه چهارماهه هم ب دندونه هم غلت میزنه ودمرومیشه
- سلاماقای دکترخسته نباشی ببخشیددختر۹سالش چندوقت کفپاودستاش زردعلتزردیچیستخیلیاسترسدارم
دخترم ۴سال داره کف پا دوستاش زرد شده
- کودک دوماهه
آقای دکتر پسرم دوماهشه سرماخورده تویازده روزگی سرماخورد گرتی بهش دادن بعدازگرتی دونه زد بیرون وحشت ناک الان یه کمبهتره بعضی دکترا میگن براثر ویروس سرماخوردگی اینطوری شده بعضی هاشونم میگن گرتی اینطوریشکرده الان که دوباره سرماخورده سرفه میکنه گرتی بهش دادن دوباره دونه هاش بیشتر شدن آقای دکتر کمکم کنین چه کنم
- کار کردن زیاد شکم نوزاد نه قصع ماهه
سلام خسته نباشید ببخشید پسرم نه ماهشه دو روزی هست شکمش خیلی کار میکنه مثلا امروز 5بار کار کرده نه اسهال هستش نه سفت. غذاش رو هم خوب می خوره. حالا می خواستم علتش رو بدونم باید به پزشک مراجعه کنم یا نه
- پا گرفتن
نوزادم هفت ماهه است کف پای راستش را زمین نمیگذارد فقط روی پنجه میایستدولی پای چپ را زمین میگذارد
- کم خونی کودک 2ساله

