Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آدزیر
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم ۲۴ماهشه طبق دستور شما تا امروز روزی یک سی سی قطره آدزیر میخوره همچنان همین روند را طی کنم و آدزیر بدم یا قطره دیگری پیشنهاد میکنید .ممنون
- قطره
بإسلام.نوزادم وارد هفت ماهگي شده مولتي ويتامين،قطره پدي لاكت،قطره آهن،وشربت زينك سولفات يك سي سي در روز ميخوره موردي نداره؟ شيرخشك مصرف ميكنه
- قطره تب
سلام خسته نباشیددکترپسرم ۸ماهشه دوروزه تب داره وشکمش ۴ساعت یباراسهاله ۴ساعت یبارم تب مبکنه دیشب دکتربیمارستان براش قطره استامینفن باطعم پرتقال داده ولی پسرم بهش قطره تب میدم بالامیاره آیابعدچنددقیقه بالاآوردن روز تبش تاثیرمیذاره یادوباره بهش بدم ؟
- قطره
باسلام وخسته نباشیددختر7ماهه من دارای آلرژی به شیروغذاست ورفلاکس دادد هرقطره آهن ومولتی باهاش نساخت الان آهن سیدرال میدهم ولی بازشدیدااستفراغ داره میخاستم بدونم برای کمبودآهن وویتامین چه استفاده کنم درضمن قطره ویتامین دهم استفاده کرد ولی به آن هم حساسیت داددیگه کم آوردم آقای دکتروزن تولدش 2900بودااان7ماهه میباشدباوزن 6و500خیلی ضعیف مونده ممنون ازراهنمااییتون
- اهن
سلام دخترم ماه بعد میشه ۳ساله چ شربت یا قطره اهنی بدم ک دندوناشو سیاه وخراب نکنه روزی چند سی سی و تاکی باید ادامه بدم
- قطره متوکلوپرامید
با سلام نوزاد ۳و نیم ماهه ای دارم که ریفلاکس داره با وزن ۷ کیلو دکتر بهش قطره متو کلو پرامید داده هر ۱۲ ساعت ۱ قطره ولی عوارض خطرناکی برای این دارو نوشته ایا برای پسرم مشکلی ایجاد میکنه؟
- آب دهن
سلام دکترپسرم۱۱ماهو۲۰روزشه خیلی آب دهنش میادهمش لباساش خیس میشه منظورم جلوسینشه چکارکنم
- مولتی ویتامین
سلام دکترمن برای پسرده سالم قطره آهن فروتب ومولتی ویتامینودوزی چه اندازه بایدبهش بدم؟
- قطره
سلام دکترواسه پسر۸ماهم واسه رفلاکسش قطره متوکلوپرامیدنوشته میگن بدی به بچه تشنج میکنه چبکارکنم میترسم توروخداکمکم کنیدیعنی احتمالش هست تشنج کنه میترسم بهش بدم
- نخوردن ویتامین
سلام خسته نباشید دخترم 4ماهشه هر وقت بهش ویتامین اد یا مولتی بدم تو خواب زور میزنه همش چیکار باید بکنم
- قطره
سلام اقای دکتر دخترم ۲سالو ۴ ماهشه من باید همچنان قطره های ویتو کید و لیپوزوفررو ادامه بدم؟؟ یا یه قطره دیگه باید جایگزین کرد ایا بایددازمایش کلی بده تا اگه نیازی نیس دیگه نخوره قطره هاشو
- قطره
سلام دکترببخشیدشماگفتیدکه به پسرهفت ماهم قطره آدزیرواسه رفلاکسش بدم آیاقطره مولتی ویتامین هم بهش بدم؟هرکدوموروزی چندقطره لدم،؟
- قطره
سلام اقای دکتر خسته نباشی دخترم دیروز رفت چهار ماهگی قطره ویتامین آ د دادن شیش و نیم کیلو چند قطره بدم بهش
- شربت ایمونیس
باسلام.روز شنبه پسرم رو معاینه کردین و فرمودین بجای قطره ادزیر ازین به بعد ۳ میل شربت ایمونیس بهش بدم.امروز شروع کردم و اصلا طعمش رو دوست نداشت و قطره حالش رو به هم زد میتونم همون ادزیر رو ادامه بدم یا قطره دیگری باید بدم؟
- شربت یا قطره
سلام ببخشید جواب شما برای من ارسال نشد برای نوزاد ۵ ماهه با شش کیلو و نیم وزن که دچاره ریفلاکس است، چقدر باید شربت یا قطره امپرازول بدهم؟
- قطره
سلتم دکترقطره آدزیردندونوسیاه نمیکنه؟؟من قطره ای میخوام به پسرم بدم که دنونشوسیاه نکنه لطف میکنیدبهم مغرفی کنید
- قطره
باسلام خدمت شمااقای دکتر محترم میخواستم بدونم به نوزاد ۳ماهم که هم شیرخودمو میخوره هم شیرخشک میتونم به جای قطره اد قطره مولتی ویتامین بدم؟عوارض نداره؟ آیا قطره مولتی ویتامین نوزادو چاق میکنه؟
- قطره
سلام افای دکتر دختره من ۲سالو ۱۰ روزشه تاکی باید قطره ویتوکیدو لیپوزوفرو زینک سولفاتو باید بخوره
- اسهال
سلام دکترپسرم یکسالشه وچندروزیه تاغذابهش میدم شکمش کارمیکنه مثلااگه موزبدم شکمش سفت کارمیکنه اگه غذای آبکی یاشیربخوره شکمش روان کارمیکنه چیکارکنم دکترتوروخداکمکم کنیدشوهرم بیکاره شرایط دکتربردنشم ندارم ممنون
- شربت
سلام دکترپسرم ۱۰ماهشه دوماه پیش بستری شدگفتن کمخونی شدیدداره براش شربت زینک سولفات نوشتن شربتش افتادشکست الان رفتم دوباره خریدم که بهش روزی یک سیسی بدم چندروزه بهش میدم ولی امشب وامروزهمش توخواب بیدارمیشه گریه میکنه قبلارفلاکس داشت دلیل گریش مصرف شربت زینک سولفات نیست؟میتونم قطره دایمیتکون بهش بدم؟

