Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زردی نوزداد
با سلام و وقت بخیر نوزاد ما ۳روزه بدنیا اومده و در بیمارستان زردی رو چک کردن و نداشت زردی ولی روز سوم صورتش زرد شد و آزمایش بردیم ععد ۷را نشان داد آزمایش گفتن نیاز به بستری نیست و دارو هم احتیاج نیست فقط باید شیر بخوره بنظر شمادعدد۷خیلی بالاست یعنی دارو نیاز نداره
- تنگی دریچه ریوی
علایم تنگی دریچه ریوی در نوزاد چیست که اگر مشاهده شد به متخصص قلب مراجعه شود
- سرفه نوزاد
سلام آقای دکتر طریقه مصرف آزیترو ماسین متخصص برای نوزاد ۱۰ ماهه با وزن ۸.۵ نوشته روزی ۴ میلی لیتر باید یک بار در روز بدهم یا نه
- شير خوردن
سلام وخسته نباشيد آقاي دكتر دخترمن ٤ ماهشه شير خودم رو ميخوره متاسفانه فقط از يك سمت ميخوره وبس زماني كه ميگيرم سمت ديگه بيدار ميشه واصلا نميخوره شيرم خيلي كم هست و كمتر هم شده وسمتي هم كه شير ميخوره به حدي زياده كه خفه ميشه تو گلوش ميمونه باعث ميشه نخوره چكار كنم در ضمن فقط تو خواب شير ميخوره تو بيداري دستاشو ميخوره
- فرنی دادن
سلام اقایه دکتر خسته نباشید پسرم تو شیش ماهه روزی چند بار فرنی یاهمون سرلاکبدم؟بعد روزهای بعدی اضافه کنم مقدارشو ؟باتشکر از پزشک خوب
- قرص سرماخوردگی
سلام.آقای دکتر سرماخوردم میخوام به بچه شیر بدم یاتو محیط خونه ماسک بزنم؟واینکه قرص استامینوفن ساده و آموکسی سیلین و سرماخوردگی برای شیردادن مشکل نداره؟
- رفلاکس
سلام آقای دکتر،من یه پسر ده ماهه دارم که از ۴ ماهگی رفلاکس داشت و پودر اس امپرازول میخورد الان متاسفانه پودرش پیدا نمیشه و دکترش گفته کپسول اس امپرازولو بگیریم داخلشو نصف بدیم ولی اونم حل نمیشه تو آب بچه ام نمیخوره میخواستم ببینم میشه به جای اینا از قرص فاموتیدین استفاده کرد نصفشو حل کنیم تو آب بدیم بهش؟و اینکه کلا اگه دیگه بهش دارو ندم رفلاکسش برمیگرده؟
- یوبوست
اقای دکترم پسرم ۶۷ روزع است واول خوب شکمش کار میکرد ولی علان که دوماهش شده ۵ یا۶ روز شکمش کار نمیکنه نمیتونه بره بیرون وداروهای دکترم چیزی نکرده میشه راهنماییم کنین
- سلام اقای دکتر من بچم چهار ماه ونیمشه خیلی کم شیر میخوره ولی مدفوعش خیلی زیاده یعنی بعداز شیر خوردن سریع پوشکش رو خراب میکنه بعد یه مشکل دیگه هم هست سینم تا سه ماهگی پراز شیر میشد اما الان خیلی شل شدن مایعاتم زیاد مصرف میکنم توروخدا میشه راهنماییم کنید ممنون
- حلقه ختنه
سلام
امروز حلقه ختنه پسرم افتاد اما یکم از پماد ها رفته بود زیر حلقه و لایه رو لایه شده و خشک شده بردمش حمام یکمش برطرف شد اما یه طرفش ضخیم تره این پماد فعلا روغن زیتون زدم بهش تا چرب شه حالا به نظر شما چیکار کنم - نوزاد سه ماهه برای سرفه چه شربتی میتونه بخوره
برای سرما خوردگی وسرفه نوزاد سه ماهه باید چکار کنم
- خس خس سینه نوزاد سه ماه و نیمه
سلام خسته نباشید پسرم سه ماه و نیمه است یک ماه و نیمه که سینش خس خس میکنه بردمش دکتر بهش آموکسیسیلین ۲۰۰ داد با قطره بینی تقریبا سه هفته دادم خوب نشد دوبار دکتر بردم باز همونو داد دوباره امشب بردمش ی دکتر دیگه گفت حساسیت داره بهش سیتریزین داد با اسپری سالبوتامول و پودر گرانول خوراکی سینکاست توی گوگل نوشته زیر شش ماه آنتی هیستامین کلا برای نوزاد تا شش ماه خوب نیست چیکار کنم بدم؟؟ اینم بگم عکس از سینش گرفتیم گفتن هیچ مشکلی ندارع بچم خیلی بی تابی میکنه بدم داروها شو یا ن؟
- هفته ۱۸ بارداری و کیست داخل سر بچه
من هفته ۱۸بارداری رفتم سنو گفته دو کیست ۴ میلی در سرجنین هست میخواستم بدونم رفع میشن اگه رفع شدن دیگه امکان برگشتشون وجود نداره؟ اگه میشه راهنمایی کنید دارم از نگرانی میمیرم البته آمنیوم سنتز هم شدم بخاطران تی بالا گفته شده مشکلی نداره بچه ام.
- اسهال
فرزندم ۱ سال ۳ ماه داره ، از سفر کربلا اومدیم ، بیش از ۵ بار در روز مزاجش کار میکنه ، پودر مخصوص ویروس مسافر را دادم ، رژیم غذایی کنترل شده ، شربت زینک میخوره ، شیر مخصوص اسهال نیز با شیر خودم میخوره ، اما بعد از ۱۴ روز هنوز روزی ۵ بار مزاجش کار میکنه ، اشتها هم داره ، آزمایش مدفوع همه چیز نرمال بود ، کمبود ویتامین D داره همراه با شربت کلسیم مصرف میکنه ، بفرمایید چه اقدامی انجام بدم ؟
- خرخر میکنه سینش
نوزادم ۵ماه ۷روزشه سینش خر خر میکنه چ داروی بدم خوب شه چرک خشک کن میدم خوب نشد لطفا کمک کنین
- مولتي ويتامين
بإسلام.ديروز واكسن ٦ماهگي دخترمو زدم.بهداشت بهش قطره مولتي مويتامين داد.دختر من آلرژي داره ميتونم قطره رو بهش بدم؟ دختر من قطره استامينوفن هم نميتونه بخوره بالا مياره بهش شياف ميزدم..اگه قطره مولتي ويتامين رو دادم الرژي نشون داد چيكار كنم؟قطره آ د رو بدم؟
- ابله
دختر من۶ماهشه ۳ روز ک ابله گرفته اولش دونه رو صورتش و سینش بود حالا یکمی تب میکنه ولی جای ابله هاش داره میره چرا دخترم تب میکنه؟
- یبوست
نوزاد من تازه وارد ۴ ماه شده و سه روز یا چهار روز یکبار مدفوع داره. چه باید بکنم؟ شیر خودمو میخوره. تا الان مشکلی نداشت جدیدا اینطوری شده .
- دندان
سلام آقاي دكتر دخترم ٨ ماهست دوتا دندون پايين و ب تازگي دوتا دندون ديگه بالا درآورده و چند روزي ميشه دندوناشو بهم ميكشه و فكشو مياره جلو آيا دوباره داره دندون درمياره علت چيست و غذا هم نميخوره اصلا فقط شير خودمو روزي ٨ بار ميخوره ممنون ميشم راهنماييم كنيد با تشكر
- واژن نوزاد
سلام وقت بخیر نوازد دختر دو ماه و نیمی دارم که واژنش شوره مانند و سفید داره هرچی تمیز میکنم بازم میزنه و بو میده آیا مشکلی داره یا طبیعیه.

