Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی کودکان
سلام دخترم شش ماهشه یه ماه سرماخورده سرفه میکنه دکترم بردم خوب نشده چکارکنم
- زردی پا
کف پام زرده باید چکار کنم؟
- بوی بددهان
سلام اقای دکتر وقت بخیردخترم یکسالشه لثش قرمزشده داره دندون در میاره ولی الان دو روز ک دهنش بو میده یعنی ازهمین دندون دراوردن؟بعدنمیدونم چرا چشمام الوده ولی سرمانخورده
- تی اس اچ
با عرض سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم تی اس اچ 7 برای کودک چهار ماه و نیمه خوبه یا بالاست و نیاز به درمان داره؟ با تشکر
- تخم مرغ محلی
سلام و خداقوت دخترم ۱۴ ماهشه میتونم بهش تخم مرغ محلی بدم ؟
- کواموکسی کلاو
سلام آقای دکتر دخترم ۱۷ کیلو و نیم هستش ۵ سالشه سرماخورده دکتر کواموکسی کلاو ۴۵۷ داده هر ۱۲ ساعت ۸ و نیم سی سی خواستم بدونم مقدارش درسته و اینکه دخترم یه مقدار اسهال گرفته چیکار کنم دارو را ادامه بدم یا قطع کنم الان ۴ روزه دارو را بش دادم
- تخم کبوتر
سلام آقای دکتر پسر18 ماهه دارم تخم کبوتر خریدم برای زبان بازکردن بچه میگن خوبه باید کامل بپزه و زرده رو بخوره؟
- سرفه خشک
سلام پسر من یک ساله و یک ماه هست۔۔ الان تویه یک شب دچار سرفه های خشک شده از چه دارویی استفاده کنیم لطفا کمک کنید
- باسلام پسرم فابیسم آیاایبوپروفن بدم تب داره ضررداره یانه
سلام جناب دکتر فرزندم فابیسم داره هفت سالشه قدش کوتاه شربت ارژی پلاس گرفتم براش میترسم بخوره لطفا راهنمایم کنید
- جایگزین شیرخشک al110
سلام دخترم ۱سال یک ماهشه.از ۴ماهگی شیرخشک al110 میخوره .قبال شیر نان میخورد ولی اسهال میشد.الان سیرخشک al110تو بازار نیست .چه شیری رو جایگزین میکنید
- کودکان
باسلام پسرم ۶سالشه لوزه هاش بشدت ورم کرده وقرمزه وچرکتی سفیدداره تب واستفراغم داشت دبشب دکتر سرم وامپول زد وسفیکسیم ۱۰۰ گفته روزی 3بار 5سی سی دستور سفیکسیم درست هست؟یا بایدهر۱۲ساعت باشه؟ممنون میشم راهنماییم کنید
- گلو درد
سلام پسرم شش سالم گلو درد داره آیا میتونم کپسول اموکسی کلاو ۶۲۵رو نصفه بهش بدم؟
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر .دخترم 19ماهشه .اگه یک روز زينک سولفات بدهیم روز بعدش مولتی ویتامین مشکلی واسش پیش میاد.ممنونم
- مقدار دوز مصرفی شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای نوازد ۴۵ روزه
پسرم عفونت لوزه سوم داره شربت رو آماده کردم دیدم دوز مصرفیش پایین هس و مقدارش رو نمیدونم چقد براش بریزم داخل پیمانه بخوره ممنون میشم راهنملیی کنید
- کوریزان
سلام وقت بخیر پسرم گلو درد و ابریزش بینی شدید داره و سرفه خشک ۸ ماهه هست آیا شربت کوریزان هر ۸ ساعت ۲ سی سی می اونم بدم یا اینکه واسه ۸ ماهه نمیشه ممنون
- سرفه های خلط دار تا کی ادامه دارد
- سرمااااااا
سلام دکترخداقوت...ببخشید دختر ۲سال و ۸ماهم از صبح تب میکنه سرفه و کمی گرفتگی بینی داره...انگار گلوش درد میکنه خر خر داره ..استامینفن و پلارژین و آزیترو میدم خوبه؟آزیترو خونه داشتم یاباید اموکسی بدم؟ آزیترو امروز ۳سیسی دادم که از فردا ۱ونیم سیسی بدم
- بیمارستات
سلام دکتر گرامی اگر تب بچه ادامه دار باشه و بیمارتون هم هست و دیردز فارمنتین هم بعش دادین اگه تاچندروز بعد از استفاده از فارمنتین تبش قطع نشد باید بیایم بیمارستان برای بستری؟ و کدام بینارستان؟
- یبوست
سلام دکتر خسته نباشید ببخشید پسرم۱۴ماهشه روزی یکبار دفع داره ولی به خودش فشار میاره وزنم نمیگیره چون خودش غذا میخوره اصلا قبول نمیکنه بهش غذا بدم چیکار کنم؟
- پادرد
سلام دکترخسته نباشیدپسرمن ۱۱سالشه بعضی وقتاپاش ودستش دردمیکنه ضعیفه وغذاکم میخوره نمیدونم چکارکنم راهنمایبم کنی ممنون میشم دارویی به من معرفی کنیدمرسی

