Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دوز دارو
با سلام روز خوش آقای دکتر فرمودین به پسر دو ساله ام شربت فارمانتین و شربت دکتزومتروفان بدم بی زحمت میشه بفرماین چه دوزی از فارمانتین تهیه کنم و مقدار مصرف هر کدوم از شربتها رو هم میشه بفرمایین وزن پسرم ۱۲/۵ کیلو هست ممنون از وقتی که در اختیارمون میزارین
- سرماخوردگی وسرفه خلط دار باتب
پسر 3سال و نیم چند روزی تب بالا قطع نمی شود سرفه خلط دار و ابریزش هم دارد.سفیکسیم و پروفن مصرف میکند. چرا تب قطع نمی شود؟؟
- سلام. وقت بخیر. دکتر برای دخترم سفکسیم 100 را تجویز کردند. اما نگفتند تا چند روز باید ادامه بدهم. خوشبختانه علائم بیماری برطرف شده تا کی باید دارو را ادامه دهم. با تشکر از پاسخ دهی شما
- ایروکاست
باسلام.دخترم ۵سال ونیمشه وزنش۱۴کیلو هست.دکتر برای سرفه هاش قرص ایروکاست ۱۰داده الان خوندم که واسه بزرگسالان هستش ایا مشکلی داره؟
- مراقبت بعد از واکسن کرونا
با سلام و خداقوت بعداز زدن واکسن کرونا باید مراقبت خاصی برای دخترم که ۲۱ماهشه انجام بدم ؟میتونم بهش شیر بدم و اینکه بغلش کنم
- تب کودک ۲ساله
سلام خسته نباشید پسرم ازدیشب تب کرده اول رو۳۷ بود بعد تا ۳۸نیم رسید استادادم اما پایین نیومد باوجود کرونا دکتر میترسم ببرم چیکارکنم ممنونم
- کودکم به طور مکرر مدفوع میکنه نشانه چیست؟
با سلام کودک نه ماهه ام به طور مکرر مدفوع میکنه زیر چشاش هم کبوده اگر عفونت گوارشی داشته باشه دکتر تشخیص میدن چند وقت پیش چکاپ کامل داده مشکلی نداشته باید اول ازمایش بگیرم ازش
- سایز سینه کودک
باسلام جناب آقای دکتر سایز یکی از سینههای دختر یک ونیم ساله خودم بزرگتر از دیگهای مشکل خاصی هست؟
- اسهال زردرنگ کودک
سلام پسرم سه سالشه اسهال زرد رنگ داره و هیچ علایم دیگهای نداره برای اسهالش چی بدم؟
- غذا
سلام.پسرم یک سال و پنج ماهشه.غذاهای برنجی رودوست نداره زیاد.اگه همین برنج رو نوسوپ وشیر برنج وپوره ها استفاده کنم ویتامینش کامل؟دیگه نیاز نیست جدابدم؟
- اااسهال
سلام اقای دکتردخترم ۲سال نیم داره ۱۲کیلوهستش چندروز پیش خدمت شمابودیم میخواستم بدونم واسه اسهالش چه شربتی بدم .ممنون
- شیر
باعرض سلام وخسته نباشید خدمت شما من یک کودک چهارده ماه دارم که دیگر شیر مادر نمی خورد روزی دوبار به آن شیر خشک ببلاک می دهم وروزی یک بار شیر پاستوریزه کم چرب یک لیوان در شیشه شیرش می دهم این مقدار شیر برایش کافیست یا میتوانم شیر پاستوریزه را بیشتر بدهم وهچنین آیا شیر کم چرب مناسب است یا شیر پرچرب ممنون از بابت وقتی که گذاشتید
- پسرم ۴ونیم سن داره گلوش عفونت داشت بردمش دکتر سفکسیم ۱۰۰ هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی بهش داده الان میگه حالم بده رنگ وروش هم زرد هست چکار کنم لطفا راهنمایی کنید ممنونم
- مصرف فولیک اسید
سلام ایا قرص فولیک اسید همان اسید فولیک است؟دخترم ۸سال ونیمشه کم خونی اهن وفولیک اسید داره میتونم بهش بدم ؟اهن وفولیک اسید؟
- قطره آهن
قطره آهن لیپوزفر قرمز چه مقدار به پسرم بدم،یک سالشه
- نحوه شیر خوردن
سلام دکتر دختر من یکسالو چهار ماهشه موقعی که شیر میخوره میزنه تو سرش این کار رو خیلی وقتا تکرار میکنه دلیلش چیه ؟ شیر خودمو میخوره باتشکر
- پودر کیدی لاکت
سلام می خواستم بدونم مصرف پودر کیدی لاکت بدون تجویز پزشک برای فرزندم که ۶ سال است مشکلی دارد یا خیر
- سرفه
سلام، آقای دکتر پسرم ۱۴ ساله هست چند هفته پیش سرما خورد که آزیترومایسین خورد سرماخوردگیش خوب شده ولی گاهی سرفه خلط دار داره مخصوصا بعداز خوردن غذای چرب،و گرفتگی بینی هم داره ،میشه لطفا راهنمایی بفرمایید چه دارویی بدم ممنون میشم
- شربت اشتها آور
سلام دخترم شش سالشه وزنش ۱۹ کیلو و قدش ۱۲۰ سانت است. لطفا برای افزایش وزنش شربتی معرفی کنید شربت زینگ پلاس و فروگلوبین مدتی بهش دادم اما افزایش اشتها چشم گیری مشاهده نکردم . و آیا شربت اشتها آور بلافاصله تاثیر داره یا اینکه بعد چه مدت اشتهای کودک زیاد میشه؟
- بی اشتهایی پسر یک ساله
سلام
پسر یک ساله ای دارم که خیلی بی اشتهاست. دکتر عمومی بردم شربت سیپرو هپتادین داده، روزی شش سی سی، منتها فعلا ندادم. چی بدم بهش تا از بی اشتهایی در بیاد؟

