Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آزمایش مدفوع
سلام آزمایش مدفوع پسرم Stool ph 6 Color & consistency Brown-soft W.B.C 1-2 R.B.C 0-1 باقی گزینه ها همه not seen و Negative نرماله؟ البته پدی لاکت خورده بوده. تو نتیجه آزمایش تاثیر داره؟
- بیقراری نفخ شکم نوزاد ۲۰ روزه
سلام نوزادم پسر ۲۰ روزه به دنیا اومده شبها خیلی بیقرازی میکنه نفخ داره میتونم شربت بیبی سد بهش بدم
- بی اشتهایی نوزاد
سلام دکتر خسته نباشید دخترم ۸ماهشه و به شدت در مقابل شیر وغذا خوردن مقاومت میکنه من شربت زینک سولفات از داروخانه تهیه کردم اما مقدار مصرف برای نوزاد رو ننوشته ممنون میشم راهنماییم کنین
- درمان سرفه کودک
سلام پسرم 4سالسه سه روزه سرفه میکنه دکتر اطفال بردم فایده ندارد چیکار کنم سرفه اش خوب بشه
- ریسورس جونیور
آیا از ۳ قوطی بیشتر نباید برای کودک یکساله استفاده کرد ضرر داره ؟
- دورسر
سلام آقای دکتر بچم چهارماهشه انگارطرف راست سر وپيشوني راستش ورم داره سونوهم انجام دادم گفت مشکلی نداره همه حرکات انجام میده سینه خيزميره اسمشوبلده هرکاري انجام میدم سریع يادميگيره...خیلی نگرانم آقای دکترببخشيدامکان داره بخاطرزايمان طبيعي سرش خربزه ای شده باشه .
- آبریزش بینی
دخترم سه ماهه آبریزش بینی داره کتوتیفن و اسپری بینی هم استفاده کردم اثر نداشت دیشب تا حالا هم سرفه های خشک داره . ۱۱ ماهشه وزنش ۱۰ کیلو
- شربت برای عفونت ریه چی خوبه
- شربت
- مقدار مصرف شربت آزیترومایسین برای کودک ۴ ساله با وزن ۱۵ کیلو چند سی سی در روز است
- مطب.
سلام آقای دکتر شما از کی مطب تشریف میبرید؟
- گلو درد کودک 7 ساله
بچه ۸ ساله ند بار لوزه اش عفونی شده و آنتی بیوتیک استفاده کرده و خوب شده ولی مجددا بعد از یک ماه تکرار میشه و با تب همراهه. چه دارویی تجویز می کنید
- ریفلاکس
شیرخوارسه ماهه که ریفلاکس داره شیرخشک آپتامیل پپتی وپودرامپرازول صبحها ناشتا داده میشه بازهم یک ساعت بعدهربار شیرخوردن حجم زیادی را بالا میاره دارویی هست که حجم شیری که بالا میاره کمتر بشه ؟؟؟؟
- مخلوط شیرخشک کودکان باشیرپاستوریزه
سلام خوب هستید.من پسرم سه سال وده ماهشه میخوام شیرخشک کودکان بهش بدم منتها نمیخوره خواستم بدونم میشه باشیر پاستوریزه قاطی کنم یا عسل بریزم تو شیر?
- دندان درآوردن نوزاد
سلام آقاي دكتر سوال ديگه اينه كه دخترم هر دو دستش رو ميكنه دهنش و هرچي دستش بياد رو ميبره سمت دهنش وموقع خواب هم آب دهنش ميره ولي تب و اسهال نداره امكان داره دندون در بياره ؟؟ممنون
- تمام بدنش سرده
- چشم نوزاد
دخترم یک ساله ونیمه هست همیشه تو سفیدی چشمش لکه خاکستری بوده میخوام ببینم علتش چیه درمان میشه؟
- مقدار مصرف سفکسیم برای کودک۷ساله
مقدار مصرف
- یبوست نوزاد ۳ ماهه
یک مادر با کودک ۳ ماهه چگونه از مانع یبوست در نوزادش جلوگیری کند ایا طب سنتی تاثیری دارد یا تغذیه مادر هم برای رفع یبوست نوزاد ماثر است ؟
- فلج مغزی
سلام خسته نباشیددخترم هفت ماهشه غلت نمیزنه و گردن نمیگره دستش سمت اشیا برای گرفتن نمیبره دکتر گفت ک مغزش دستور نمیده راجبش تحقیق کردم نوشته شده بود فلج مغزی ولی هیچکدام از قسمت های بدنش فلج نشده ایا نگران کنندس راه درمانش چیست

