Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار مصرف سفیکسیم ۱۰۰
کودک۵/۵ساله باوزن ۲۳کیلوگرم پزشک شبانه روزی سفیکسیم ۱۰۰را۵سی سی یک بار در روز نوشت که هفت روز است مصرف میکند به نظر شما این مقدار درست است وتاچندروزباید مقدار دارو را ادامه دهم علت مراجعه نیز استفراغ و سرگیجه وکمی تب که برای استفراغ شربت اندانسترون هر۸ساعت یک قاشق مرباخوری تجویز کردندکه فقط یک روز به پسرم دادم در مورد مصرف سفیکسیم راهنمایی میفرماید که تاچندروز مصرف شود وآیادیگرنیازی هست که مقدار دارورا تغییر دهم؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر.واقعا ممنونم از اینکه راهنماییم کردین.دستتون دردنکنه.جسارتا بازم ازتون راهنمایی میخوام. من مشکل دخترم رو گفتم و شما فرمودین شربت آنتی هیستامین و اسپری نازونکس براش بگیرم.خواستم بپرسم سیتریزین بهش دادم قبل اینکه پاسخ شما رو ببینم.برای دفعه بعد آنتی هیستامین بدم یا سیتریزین؟ و اینکه امروز دخترم چندباری خون دماغ شد،البته خون دماغ میشه اغلب ولی امروز چندبار پشت هم شد.و چشمش کمی قی کرده از صبح .درمان و داروی دیگه ای هم لازم داره؟
- زردی کف دست و پا
سلام، وقتتون بخیر پسر من ۴ سالشه، چندروزیه رنگ کف دست و کف پاهاش رو به زردی رفته داروی خاصی استفاده نمیکنه و بیماری خاصی هم نداره میخواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه؟ لطفا راهنماییم کنین...
- سلام
سلام آقای دکتر خدا شما رو برای ما نگهداره. بچه من ۱۷ماهشه همزمان داره چنتا دندون درمیاره دندون های آسیا کمی از لثه زده بیرون وسط اونا انگار خون مردگی هستش، دهنش هم بوی بد میده. آقای دکتر بچم تب هم میکنه هر بار دندون درمیاره مجبور میشیم سرم بزنیم.ولی این بار بوی بد دهان هم داره.اشتها هم اصلا نداره آب هم اصلا نمیخوره فقط شب. ببخشید طولانی شد
- تب کودک و بوی بد دهان کودک ۲ ساله
سلام کودکم دو سالشه چند روزی تب داشت الان دهانش بوی بد گرفته میشه لطفا بگید علتشو؟
- سرماخوردگی
سلام واحترام پسرم یک سال و۱۰ماهشه.وقتی میخوابه همه سرش عرق میکنه بیشترهمون قسمت ک روی بالش یاتشک.. خیس میشه.علتش چی میتونه باشه
- شکستن ناخن دست وپاها
بچم دوسال و نیم ناخن دستش سفید شده داره میوفته علتش چیه
- میزان مصرف شربت آزیترمایسین ۲۰۰
با سلام و عرض ادب، دخترم ۲۲ ماهه هست. ۵ روزی هست درگیر سرماخوردگیه و دکتر براش شربت آزیترومایسین ۲۰۰ تجویز کرده اما متاسفانه دستورمصرف روی کارتن توسط داروخانه درج نشده. لطفا میزان مصرف را بفرمایید.
- شربت کوآموکسی کلاو
سلام آقای دکتردخترم ۲سال ۱۰ ماهشه ۱۳ کیلوداره گلوش عفونت کرده میخواستم بدونم شربت کوآموکسی کلاو هرچندساعت چندسی سی بهش بدم ممنونم
- میزاندادندارو
نوازدامنششماهتمومشدهوخدودششونیمکیلووزندارهچقدرشربتسفکسیمبدم
- واکسن شش ماهگی؟
سلام وقتتون بخیر دخترم پیش شما پرونده دارن آقای دکتر سه روز پیش واکسن شش ماهگی رو تزریق کردن بعد سه روز جای واکسن سفت شده چیکار کنم؟ میترسم توده بشه
- شیرخشک
سلام ببخشید دختر من یک سال و پنج ماهه هست همه ازمایشاتش خوبه . خیلی کم وزنه شیرخشک نیدو بدم یا سرلاک . شیرخشک نیدرگو تو داروخانه ها نیست از شیرینی فوشی ها باید بگیرم ممنون
- قطره آهن و آد
سلام اقای دکتر، نوعی از قطره آهن هست که دندان بچه رو سیاه نکنه؟ چند قطره باید داد؟ و چند قطره آ د؟ حین دادن به بچه مقداریش میریزه که من مجددا بهش میدم و تعداد دقیق قطره رو ندارم، اشکالی داره؟
- دندان دراوردن
سلام آقای دکتر پسر من 8ماه ونیمشه یکی از دندوناش تازه نیش زده یکی دیگه هم داره درمیاد،برای بی قراری اش چی بهش بدم؟موفع خواب پستانک بدم؟
- سلام اقای دکتر نوزاد ۹ ماهه که دماغ خورده به بخاری وجاش مونده قرمز شده چکار کنم خوب بشه
- ختنه
سلام پسرم رفته تو یک سالو هفت ماه اکثر اوقات یبوست داره دوباری هم دچار عفونت ادراری شده از طرفی داره ب حرف در میاد ما قصد داریم ختنش کنیم شما الان با این شرایط چی صلاح میبینید؟
- چرک خشک کن
سلام پسرم ۵ سالشه سرماخورده سرفه خلط دار داره و سینوساش هم پره البته لوزه هم داره . شربت ازیترومایسین ۲۰۰ بدم یا اموکسی سیلین ۱۲۵؟
- واکسن یک ساله نیمکی
سلام آیا شربت زینک برای واکسن یک ساله نیمی خوردن اشکال ندارد
- پشت گوش
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم دو سال و هشت ماهشه پنج ماه پیش اتفاقی دستم خورد به پشت گوشش قسمت پایین گوش یه برآمدگی اندازه نخود یه کم کوچیکتر نگرانم آیا لازمه سونوگرافی بگیرم ؟البته درد یا قرمزی نداره با چشم هم زیاد معلوم نیست فقط یه حالتی که سرشو تموم میده یه کم معلومه هنوز برطرف نشده خطر نداره؟نگرانم
- دختر ۲۱ماهه من خیلی کم اشتها هست نسبت به هم سن و سالش ریزتر وموهاشم هم خیلی کمه دکتر متخصص هم بردمش فایده نداشت میشه لطف کنید راهنمایی بفرمایید چکار کنم قطره آهن هم بخاطر سیاه شدن دندوناش بهش ندادم زیاد .

