Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار مصرف سفکسیم برای کودک ۵ساله با وزند۱۵کیلو
سلام ببخشید برای دخترم ۵سالشه وزنش ۱۵کیلو هر ۱۲ساعت چند سی سی سفکسیم۱۰۰ بدم؟
- سلام دکتر پسرم ۴ ساله است از صبح رهرچی
سلام دکتر پسرم ۴ ساله است از صبح هر چی خورده بالا می آورد بردم دکتر بهش آفا کلاو ۶۴۳داده وشربت حالت تهوع حالا بازم بالا آورده آیا شربت انتی بیوتیکی که دکتر داده قوی است به نظر شما بهش بدن یا بازم ببرمش دکتر چیکار کنم لطفا یه راهنمایی کنید
- زردی دست و پای کودکان
- یبوست
پسرم چند روز پیش مریض شد دکتر آزیترومایسین 200داده بود که هر روز 5سی سی بدم بعد اینکه موقع مدفوع گریه میکرد میگف میسوزه و اینا مدفوعش سفت بود بردیم دکتر پودر و شربت انجیر و اینا داد مدفوعش نرم تر شد ولی همچنان میگه میسوزه خودشو یجوری میکنه خودشو میده عقب فقط راه میرسه چی کارکنم آزمایش هم گرفت جوابش نیومده هنوز
- مدفوع
سلام پسر بیست ماهه دارم قبلا روزی یک بار مدفوع داشت . الان شش روز است روزی پنج بار مدفوع می کنه . مدفوع به غلظت ماست داره . نمی دونم عادی هست یا نیاز به درمان داره . بازی می کنه غذا هم می خوره
- مولتی ویتامین
سلام واحترام. تسلیت شهادت عزیزان ملت خدمت شما... مولتی ویتامین روبعدازخوردن شیرخشک میدم به پسرم اشکال نداره؟ یک سال ودوماهش
- پیدرولاکس
سلام خسته نباشید من اولین بارمه دارم از این پودر برای پسر ۲ سال و ۹ ماهه ام استفاده میکنم ، درسته ک تنبلی روده میاره؟
- سرماخوردگی کودک
سلام.دختر1سالو4ماهه ام شباتوخواب اونقدرسرفه میکنه که بالا میاره.چکارکنم؟
- زردی کف دست و پا
سلام، وقتتون بخیر پسر من ۴ سالشه، چندروزیه رنگ کف دست و کف پاهاش رو به زردی رفته داروی خاصی استفاده نمیکنه و بیماری خاصی هم نداره میخواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه؟ لطفا راهنماییم کنین...
- دل درد
سلام پسرم ۵ سالشه دیشب تو خواب شیر موز بهش دادم بعد از یک ساعت با دلدرد شدید از خواب بیدار شد و بالا اورد یکساعت اروم شد و خوابید دوباره با دلدرد بیدارشد دیسیکلومین هم یبار دادم با روغن زیتون شکمشو چرب کردم هی یه زره خوب میشه دوباره دلدرد داره
- سرفه
سلام پسرم سرفه های خشک میکنه بیشتر در مواقع دویدن یا خواب سرفه سراغش میاد سنش ۲سال و ۸ ماهه هست چه داریی بدم بهتره ؟شربت ستادین دی سی ۲۰۰ (۴)سی سی بهش دادم وزنش ۱۳ کیلو هست .( تب نداره فقط سرفه هستش)
- سلام دکتر جان پسر سه ساله من سرفه شدید داره وفاویسم هم داره چه شربتی باید بهش بدیم
سلام آقای دکتر پسرم سه سالشه سرفه شدید داره وفاویسم هم داره چه داروی بهش بدیم ممنون از شما
- شربت سنادین
سلام پسرم ۳ ساله هست شربت ستادین بهش ۶ سی سی دادم آیا ضرر داره براش اتفاقی که نمی افته؟
- سرماخوردگی
سلام دکتر ببخشید اکثرا سرماخوردگی دو.کودک ام با ابریزش بینی شروع و به مرور عفونی و ترشحات سبز رنگ می شود،سفکسیم 100برا وزن 15کیلو،و سفکسیم 200برا وزن 25،چقدر بدم؟ ایا سفکسیم مناسب است؟
- بیضه
سلام پسرم۴ماهشهدو روزهکهبیضهسمتراستشیکمرفتهبالا علتشچیه
- عفونت چشم کودک یکساله
دخترم یسالشه یه چشم ازش اشک میاد و ترشح چرکی داره
- نحوه مصرف شربت ازیترومایسین
مقدار مصرف ازیتر مایسین ۲۰۰برای کودک ۲۶کیلو
- ایستادن
کودک من سیزده ماهشه غلت نمیزنه ولی میشنه عقب جلو هم نمیره وروی پاش نمیایسته لطفا راهنماییم کنید ممنون
- سلام پسره ۷ ساله با وزن ۲۲ کیلو چند سیاسی
پسره ۷ ساله با وزن ۲۲ کیلو چند سی سی سفکسیم ۱۰۰ بدم هر چند ساعت؟
- سینه درد در کودک
سلام خسته نباشید حدود 4 روز است کودکم سرما خورده دکتر بردم آنتی بیوتیک فارمتین تجویز شده و شربت پلارژین میدهم اما سرفه ها شدید شده و خروسک طور لطفا بفرمایید چه کنم سرفه ها خلط دار اما گاهی خروسکی است

