Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ضربه به سر کودک ۳ ساله
سلام. کودک ۳ ساله ما با میز صربه شدیدی داشت و بین ۲ ابروی او ورم بسیار شدید و سیاه شد. بعد از گذاشتن یخ به کتر مراحعه کردیم. دکتر عکس از بینی کودک را گرفت . البته شکستگی استخوان در عکس مشخص نبوددر حال حاضر برامدگی بین ۲ ابرو هست همچنان ۲ سول ؟ ۱_ چه کاری باید انحام بدیم تا ورم صورت کم بشود ۲_عکس رادیولوژی که از نیمی از صورت گرفته شد آیا برای کودک ضرر داشته یا برای یکبار مشکلی ایحاد نمیکند
- شیرمادر
عرض سلام وخسته نباشید دختر من تازه وارد یک سالگی شده تا حالا شیر مادر میخورد البته به خاطر اینکه شیرم کم بوداز ۷ماهگی یک وعده شیرخشک می خوردالان دقیقا از تولدش دیگه شیر مادر نمی خوره و من دیگه بهش شیر خشک روزی دو بار میدم راهی هست که دوباره به خوردن شیر مادر ادامه بدهداگر نه از کی می تونه شیر گاو بخوره وشیر خشک رو تا کی بخوره درضمن شیر خشک بب لاک میخوره ممنون از شما
- بی اشتهایی
سلام ببخشیددخترم یک سالشه سه روز تب کرد الان که قطع شده اشتها اصلا نداره غذا هم بهش میدم بالا میاره نمیتونه هضم کنه باید چیکار کنم اشتهاش برگرده
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر خسته نباشید دختر من ۷سالشه وبیشتر موقع ها سرما خورده است و سرفه های خشک زیاد میکند طوری که واقعا دخترم سینه اش به درد میاد سرفه هاش خیلی زیاده واقعا نمیدونم چکار کنم هر دکتری هم که بردم یا دیفن هیدرامین داده یا شربت سرماخوردگی ممنون میشم راهنماییم کنید
- ازمایش تیروئید
دخترم ۱۶روزش هست س ه روز بعد ک بدنیا اومد از بهداشت تماس گرفتن ک ازمایشش باید تکرار بشه بعد دوباره ازمایش گرفتن و دوباره همون مشکل رو داشت یعنی tsh5بوده و pku1.0بوده الان من روستا هستم و دسترسی ب دکتر ندارم اولین بچه ام هست ک بعداز سالهای خدابهم داده الان از نگرانی دارم میمیرم تورو قران زود جوابم بدین ک ازمایش دخترم چطوری هست و باید چیکار کنم
- قد و وزن کودک
سلام دخترم 4 سالشه هم وزنش کمه هم قدش تو
- سلام خسته نباشید دختره پنج ساله ای دارم که هی بهانه میگیره والکی گریه میکنه وجیغ داد میزنه به نظر شما چی کار کنم تو ای موقع ها
- جوش هاي چركي اطراف ناحيه تناسلي دخترم
سلام و خسته نباشيد دخترم هفت سال و نيم سن داره هفته پيش ميگفت كشاله رانش درد ميكنه وقتي چك كردم ديدم يه جوش چركي خيلي بزرگ زده روي قسمت پايين بدنش ، چركش رو خارج كردم و الكل زدم ديشب دوياره گفت اذيت ميشم نكاش كردم ديدم جوشاي چركي كوچيكتر از قبلي و پنج شش تا دونه زده بر اثر چي اينجوري شده هردفعه هم كه ميره دستشويي خودش رو ميشوره و خشك ميكنه لباس زيرش هم هرروز عوض ميشه
- ترشح چشم
سلام خسته نباشید .دخترم ۷سالشه چندروزی هست صبح ها هردوچشمش ترشح زیادی داره به حدی که بسته میشه میخواستم بدونم چه قطره ای مناسب هست استفاده کنم ممنون ازشما
- کودک7ماه وزن 9کیلو مقدار مصرف آزیترومایسین چقدره؟ ن
علائم خلط ازبینیش میاد سبز رنگه
- پریود
من 1ماه و 16روز دیگه تولد 12 سالگیمه و الان همه علائم پریود را دارم و مادرم هم در 13سالگی پریود شدن ولی من از دو روز پیش شکم درد ، سردرد،حالت تحوه ، خارج شدن ماده ای سفید رنگ از واژن ، کمر درد را دارم به نظرتون من این هفته یا هفته بعد یا تولدم پریود میشم؟
- سرما خوردگی نوزاد ۵ ماهه
سلام بچه م چهار ماه و نیمشه صبح تا حالا سرفه و عطسه میکنه ،گرفتگی بینی هم داره،یکم هم سینه ش صدا داره،حتما باید دکتر ببرم یا داخل منزل میشه درمانش کنم
- سلام خدمت آقای دکتر من یک دختر ۲۳ماهه دارم ب شربت آزیترومایسین سفکیم حساسیت نشون داده یعنی بعداز مصرف بلافاصله اسهال شدیدشد حالا برای جاگزین این شربتها از چ شربتی استفاده کنم ک هم خانواده اینها نباشد لطفا جوابم بدین ک بخاطر کرونا فرزندم را ک ماسک استفاده نمیکنه ب بیرون از خانه مبرم باتشکر
- تیروئید
سلام ، وقتتون بخیرآقای دکتر، خواهرزاده ام 15 سال داره و از حدود یک هفته قبل به صورت ناگهانی احساس توده در گلو که باعث کم آوردن نفس میشه و نیاز داره که گهگاهی برای جبران کمبود اکسیژن نفس عمیقی بکشه مواجه شده . موقع غذا خوردن هم این احساس وجود داره و در همه ی ساعات از صبح تا شب علائم مطرح شده یکسان است و وجود داره .به پزشک عمومی مراجعه کرده و ایشان بعد از شرح حال و معاینه ، آزمایش هایی رو درخواست کردن که نتایج اون به شرح زیر است :t4 = 9.9 tsh= 1.9 anti thyroid peroxidase tpo antibody = 414.4 آزمایش رو به پزشک عمومی نشون دادیم گفتن یه ویروس باعث التهاب تیروئید و علائمش شدهو بیماری خود ایمنی است و تیروئیدش مشکلی نداره و خطرناک نیست و لووتیروکسین براش نوشت .جناب آقای دکتر نظر شما چیه ؟ آیا بیماری خطرناکی است ؟ باید دارو مصرف کنه ؟ نیازی به آزمایشات دیگه ای هست ؟ این دارو لووتیروکسین رو بخوره ؟ ممنون
- بادام
سلام ببخشید دخترم ده ماهشه و به شیر حساسیت داره میشه بگید بادام رو با چی مخلوط کنم بهش بدم؟؟
- تب بعدازتزریقواکسن
سلام آقای دکترمن امروز واکسن ش ماهگی دخترمو زدم شب تب کرد هز۴ ساعت استامینوفن دادم ولی باز دمای بدنش بین ۳۷تا۳۸بالاپایین میشه.چیکارکنم ؟
- شیرخشک
سلام خسته نباشید میخاستم به کودک یک سال و نیم برای وزن گیریش شیرخشک بدهم چه نوع شیر خشکی بدم . که واقعا چاق بشه شی خودمو بهش میدم که اصلا وزن نمیگیره . اپتامیل ۳یا نیدو .شما چی پیشنهاد میدین ازمایشاتش خوب بوده
- وزن کودک و مشکل گلو
کودک7ساله که وزن 17.500 قد115کم اشتاست ازمایشش یه سال پیش خوب بود کم خونی نداشت غذا رو تو دهنش نگه میداره10بار باید بگم بخور تا بجوه غذاشو یه ساعت طول میده😔
- عفونت گلو
سلام /پسر من4/5میباشدتقریبا دورز تب داره و دکتر که بردم بهش آزیترومایسین دادن که اصلا نمیخوره و بالا میاره /شربت جایگزین چی بهش بدم /ممنونم
- شربت سنادین
سلام پسرم ۳ ساله هست شربت ستادین بهش ۶ سی سی دادم آیا ضرر داره براش اتفاقی که نمی افته؟

