Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رفلاکس
سلام آقای دکتر دخترم تحت مراقبت شماس...این مدت ک مطب تشریف نداشتید مجبور شدم ببرمش پیش دکتر دیگه ای تشخیصشون این بود ک رفلاکس داره..شربت راینتدین هر 12ساعت 1قطره چکان پر ...و قطره کولکید هر 8ساعت 10قطره براش تجویز کردن شما صلاح میدونید من دارو رو بدم..این مدتی م ک بهش دادم تاثیری نداشته..بچه همش بی قراری میکنه..شیرش نان اچ آ ...همش حس گرسنگی داره انگار شیر سیرش نمیکنه بیش از اون مقدار ک میدادم هم بخوام بدم بالا میاره...موقع خواب هم چون همش پیچ میخوره زود به زود پامیشه... درضمن قرار بود این ماه بیاد پیش شما گفتید دارو واسه واکسن بنویسد...چ دارویی صلاح میدونید ک بگیرم... 12م مطب شما اومد 4800بود هفته گذشته کشیدمش5700بودش یک ماه و 21روزشه نوزاد دختر پیشاپیش از پاسخ گویی شما ممنونم
- بی خوابی نوزاد
سلام خسته نباشید پسرم دوماه ده روزشه خیلی کم خوابه روزاکه اصلا نمیخوابه اگرم بخوابه فقط پنج یاده دقیقه شبا هم ساعت دومیخوابه پنج وشیش صبح بیداره میخواستم بدونم میتونم بهش دیفین هیدرامین ساده بدم برای تنظیم خوابش ضررنداره واینکه چقدر باید بدم میشه هم ظهربدم هم شب.ممنون
- اسپری کلرید سدیم
سلام اقای دکتر. اسپری کلرید سدیم برای نوزاد هفت ماهه در طول روز چن بار میشه استفاده کرد و در هر بار چن پاف میتونیم بزنم؟
- دورسر
سلام اقای دکترپرسیدم دخترم ۱۲ماهه بادورسر۳۳.۵دنیااومدالان دورسرش ۴۴باوزن ۸۲۰۰وقد۷۲ سانت ازهفت ماهگی دورسرش رشدنکرده گفتبن نگران نباش یعنی بایدمتخصص ببرم یانه همه کارای تکاملیشم زودبودآیارشدش یانرماله خیلی استرس دارم اجرتون باخدا
- وزن کم و نخوردن شیر خشک
با سلام
من دو پسر دوقلو دارم که الان ۱۰ ماهه هستند. قل دوم وزنش خیلی کمه و ۸ کیلو ۵۰۰ هستش و دور سر۴۵ و قد ۶۹. شیر خشکی هستند هر دو ولی اصلا شیر خشک نمیخوره. شاید در طول روز بزور ۲ بار بخوره. اصلا اشتها هیچی رو نداره. قطره هاشم میدم میخوره ولی وزنش مناسب نیست. لطفا کمکم کنید
- سلام کودکم 4ساله است که گرفتگی شدید صدا و سرفه های بد گفتن گلویش زخم هست و خاط هم دارد ازیترو بهش تجویز شده 4ساله هست 14کیلو هست دکتر به او آمپول دگزا زده ولی بهتر نیست شربت ازیترو را چطور بهش بدم و چکار کنم زود خوب بشه ممنون میشم جواب بدید
سلام کودکم 4ساله است که گرفتگی شدید صدا و سرفه های بد گفتن گلویش زخم هست و خاط هم دارد ازیترو بهش تجویز شده 4ساله هست 14کیلو هست دکتر به او آمپول دگزا زده ولی بهتر نیست شربت ازیترو را چطور بهش بدم و چکار کنم زود خوب بشه ممنون میشم جواب بدید
- سرفه خلط دار
سلام آقای دکتر. پسر شش و نیم ماهه ام چند روز پیش سرما خورده بود و تب داشت با قطره استامینوفن تبش قطع شده و الان سرفه می کند . چه دارویی را برای کودکم با توجه به سنش مناسب میدانید؟باتشکر .
- درخصوص کودک ۴ ساله
با سلام و احترام آقای دکتر بچه من آزمایش دادم کمبود ویتامین دی داشت و کمبود آهن . دارو داره مصرف میکنه . چون وزنش کم بود دکتر برام شربت راسیپ تجویز کرد . یکماه هم مصرف کردم . ولی اطلاع پیدا کردم خیلی عوارض داره . اگه ممکنه شربت جایگزین راهنمایی کنید . مننونم
- شیر نخوردن
با سلام و وقت بخیر
کودک من شش ماهه است و شش روزه که بهش فرنی و حریره و سیب میدم دیگه اصلا شیرخشک نمیخوره و همش برای غذا گریه میکنه
هروقت گرسنه میشه فقط دوس داره غذا بخوره و دهنش رو باز میکنه و منتظر قاشق هست!!!
درضمن آب میخوره ولی به هیچ عنوان شیر نمیخوره!!
نمیدونم باید چیکار کنیم - تکرر ادرار
سلام خسته نباشید ببخشید آقای دکتر کودک دو ساله ام بعضی وقتا تو یک ساعت ۴ بار ادرار میکنه ولی حداقل ساعتی ی بار ادرار میکنه عفونت هم نداره خیلی نگرانم چرا اینجور؟؟
- مصرف زینک برای کودک ۸ساله
سلام وقت بخیر آیا مصرف روزانه شربت زینک ، باعث بلوغ زودرس در دختر ۸ ساله می شود؟
- شربت اموکی سلین برای نوزاد سه ونیم ماه
سلام اقای دکتر ببخشید که وقت تان را میگیرم میخواستم بپرسم که شریت امو کی سلین برای نوزاد سه ونیم ماه که صداش گرفته باشه ایا خوب است یا خیر
- سرد بودن سر ووصورت نوزاد ۳ ماهه
سلام دختر ۳ ماهه دارم الان ۲،۳ روز میشه سر و صورتش سرد هست ..علایم سرماخوردگی نداره ولی نگرانم اگه میشه راهنماییم کنید ممنون
- تب
سلام آقای دکتر پسر من 21ماهسه از 4/9/1499تب کرد و آرزو داشت دکتر بردم 2ذوز بستری شد و اینکه از 8/9/1700,تبش قط شد ب مدت 4روز وای الان 2روزه باز تب داره و سرفه و آبریزش بینی این دفه تبش نسبت ب تب چندروز پیشش خیلی بهتره اون سری پایین نیومد آزمایش دادیم 4ام crp3تت مثبت و esrهم 42بود ک آنتی بیوتیک گرفت خوب شد آزمایش دفه بدش اومده بود پایین دندونم در میاره من چیکار کنم خیلی نگرانم
- بی قراری
سلام خسته نباشید آقای دکتر دختر من ۱۳ ماهش هست و شیر مادر میخوره،الان یه چند روزی هست که بی قراری میکنه و کم غذا میخوره و همش میگه شیر میخوام،خیلی هم به من وابسته هست من وقتی کنارش هستم بازی میکنه اما وقتی از پیشش میرم گریه میکنه و همش میگه منو بغل کن آیا مشکلی داره؟بیقراریش واسه چی هستش؟ و اینکه نمیشه یه راه حلی بدین که وابستگیش نسبت به من کم بشه؟ چون واقعا خیلی سخته من نمیتونم هیچ کدوم از کار هام رو انجام بدم
- داروهای نوزاد
سلام ک خسته نباشید آقتی دکتر شربت کولکید و قطره بینی و آدوکید یخچالیه یا میتونم لیرکن از یخچال بذارم؟
- نوزاد3ماهه دارم باید پایش تورم دارم یعنی کشاله ران جلو مشکل چیست
سلام آقای دکترنوزاد3ماهه دارم وزن 5کیلو الان 10روزهست کشاله ران جلو تورم دارم یعنی ورم داره مشکل چیست باتشکر
- دخترم ۱سالشه گردن شکم وپشتش خیلی تب دارد ولی پاهاش سرده بی قراری میکنه
- سرفه نوزاد۲۱ روزه
سلام خداقوت نوزاد بیست روزه ام سرماخورده اولش یکم تب میکرد استامینوفن دادم تبش خوب شد الان سرفه میکنه چیکارش کنم چ شربتی بدم بهش دسترسی به دکتر ندارم لطفا راهنمایی کنین
- شربت زینک
سلام آقای دکتر من دو ماه پیش بخاطر سرماخوردگی و بی اشتهایی پسرم بردم دکتر ،دکتر وقتی وزنش کرد گفت وزنش کمه و بخاطر بی اشتهاییش بهش زینک گلو کونات داد من طی این دو ماه هر روز بهش شربت زینک دادم فکر میکنم موثر بوده الان شربتش تموم شده میخوام بدونم دادن مداوم شربت زینک خطر نداره یا دیگه متوفقش کنم

