Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قرمزی مقعد
سلام و وقت بخیر کودک بنده سه سالش هست تقریبا دو ماهه که مهدکودک میره و جدیدا در ناحیه مقعدش قرمزی شدید دیده میشه و زمان اجابت مزاج میترسه و میگه درد میاد در حالیکه مدفوعش کاملا طبیعیه ولی چند وقتیه که تا پنج روز طول میکشه که دفع انجام بده ولی قبلا حداکثر سه روز بود حالا نمیدونم محیط مهد کودک باعث این مشول شده و یا چیز دیگه ای ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- تب
سلام خسته نباشید، پسر 3ساله تب میکنه و موقع خواب از دهنش نفس میکشه ودچارخشکی دهان میشه، چه دارویی برای پایین آمدن تب بهش بدم، ممنون
- کودک هفت ساله با تکرر ادرار و سوزش
سلام کودکم هفت ساله با تکرر ادرار و سوزش هنگام ادرار
- موی کودک
سلام ببخشید دختر من دو سالشه موهای اصلا رشد ن میکنه میتونم روغن زیتون غیر خوراکی مالشی برای موهای استفاده کنم ضرر نداره مالشی
- کرونا
من ۱۲ سالمه فاویسم دارم می تونم واکسن کرونا بزنم ؟؟
- قرص ملاتونین برای کودک ۳ ساله
با سلام پسر من سه سالش هست و کلا شب ها رو بیخواب هست یه طور نرمال گاهی تا صبح هم بیدار میمونه و بازی میکنه و روز میخوابه به هیچ دارویی برای خواب هم جواب نداد فقط پزشک براش قرص ملاتونین نوشت با این بهتر میخوابه خواستم بدونم این قرص ضرر نداره ؟ روی مغز یا رشد یا ... کودکم اثر بدی نداره؟ چقدر مجاز هستم بهش از این قرص بدم؟ نصفی بهش میدم الان در ضمن من هر شب بهش قرصه رو نمیدم و گاهی که دیگه واقعا خوابش به هم میریزه بهش میدم ممنون ازتون
- ویزیت شدن
سلام پسرم دوسال و شش ماهشه هرچند وقت پیش شما برای چکاب میارم،، دیروز زنگ زدم گفتن شما مسافرت تشریف دارین ؛؛ پسرم هر چند بار دل درد میگیره چون زیاد بالا وپایین میپره ، تا زمانی ک شما تشریف بیارین چ شربتی بهش بدم و چ مقدار؟؟ مرسی
- ول گات
سلام وقت بخیر اقلی دکتر پسر ۵ ساله دارم قرص پروبیوتیک ول گات جویدنی بهش بدم خوبه ؟
- قد بچه
با سلام پیرم ۲۸ ماهشه قدش حدود ۸۷ و۸۸ میباشد ایا به نظر شما قدش نرماله یا کوتاهه البته بچگی خودم ریز بودم ولی الا خوبم
- ترشح واژن
سلام دخترم ۵ سالشه بعضی وقتا ترشح واژن داره طبیعیه
- استفراغ كودك
پسرم يكسال و سه ماه داره ديشب اخر شب برا اولين بار خيلي استفراغ كرد و شير اورد بالا و تا صبح ناله ميكرد و امروز احساس ميكنم تب داره و اسهال اينو بگم شير خشكي است تورو خدا بگين چيكار كنم شوهرم شبكاره ميترسم حالش بدشه
- ادرار
سلام اقای دکتر دخترم ۵ سالشه هرزگاهی شب اداری داره میشه کمک کنین لازمه ببرم دکتر یاخوب میشه
- تغذیه
سالم دختر14ماهشه.با وزن9/400 قد74.وزن تولدش3/500 قد49.کم وزنه وکم اشتها شیرخودمو میخوره.چه مارک شیر پاستوریزه ای پیشنهادمیکند ک قابل تحمل دخترم باشه!و آیا پودر نارگیل اشتها آور است.چه مقدار بدم؟
- سرماخوردگی کودک ۷ ماهه
سلام بچه من زود به زودمریض میشه ،میشه کمکم کنید چه شربتی بدهم
- بی اشتهایی واسهال کودک یک ساله
کودکی یک ساله دارم چند روزیه که اسهال شده ورنگ مدفوعش کمی سبزه و اصلا غذایکمکی نمی خوره و بسیار بازیگوشه و خوابش کمه دندونم داره در میاره و لاغر شده ولی بانمکه لطفا راهنمایی کنید.
- دوز مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۸ ساله
فرزند من ۳۴ کیلو است و ۷ ساله دوز مصرف آزترومایسن ۲۰۰ هر ۲۴ ساعت چقدر است؟
- آلرژی
سلام آقای دکتر آیا رفلاکس آلرژیک هم مانند رفلاکس های دیگه به مرور زمان درست میشه؟ منظورمان ۶ماه
- شیرنخوردن
سلام دختر ۴ماهه ای دارم که گاهی اوقات خیلی بد شیر میخورد ازدیشب ساعت ۳ که شیر خورده تا ساعت ۱۰ صبح هر کاری کردم شیر نخوردودایم شصتش را میخوردوقتی میخوام شیربهش بدم گریه میکنه مجبورشدم شیر م رابدوشم وداخل شیشه بدم چکار کنم
- تب
سلام بچم ۵سالشه دوهفته اسهال شده حالا از دیروز تو مدفوعش قطره قطره خون میاد حتی دفه ی آخر خون لخته مدفوع کرده صورتش خیلی ورم کرده دهنشم آفت زده چیکار کنم خواهشا راهنمایی کنید ۳تا دکتر بردم نفهمیدن آزمایش هم نبردم چیکار کنم
- شیر خشک
سلام اقای دکتر پسرم یک سال وهشت ماهشه شیر خشک ببلاک میخوره میخواستم شیر خشک راقطع کنم شیر پاکتی بهش بدم ایا قطع شیر خشک زود نیست چنوع شیر پاکتی بدم

