Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آبریزش
باعرض سلام خدمت آقای دکتر آیا آبریزش دهان کودک بعداز پایان دوسالگی طبیعی هست
- سرفه طولانی
سلام پسرم ۵سالشه ونزدیک یه ماهه فقط سرفه وخس خس سینه داره باآبریزش بردم مشهددکترگفت آسم داره براش اسپری دادولی بهترنشده خیلی سرفه میکنه بچه دوساله هم دارم اون فقط سرفه پراکنده خشک داره میشه راهنماییم کنید
- کودک
سلام وقت بخیردخترم دوسالشه سه روزتب داره همشم اسهال استفراغه دکتربردیم داروداد اسماشون اندنسترون واواراس اما اصلا بهترنشده الانم همش گریه میکنه میگه درددارم
- اسپری بینی ررستانکس
سلام وقت بخیر پسرم حدودا ۴ ساله است هفت ماه دچار عفونت گوش میانی شده و مدتی هم شنوایی نداشت الان خدا رو شکر شنواییش خیلی بهتر شده اما با این حال دکتر گوش حلق و بینی گفتن عمل جفت گوش و لوزه باید انجام بشه رفتم بیمارستان امیر اعلم که کارهای عمل انجام بدم اما بعد معاینه دکتر بیمارستان گفتن عمل نیاز نیست و اسپری رستانکس رو تجویز کردن روزی دوبار دوپاف الان بعد متوجه شدن عوارض اسپری نگرانم لطف میکنید راهنمایی بفرمایید
- سردی
سلام اقای دکتر.دخترم 20 ماهشه چندروز پیش سرماخورده بودکمی تب هم کردولی الان خوب شد.علت سردی بدنش چیه .چون بدنش سردهستش.ممنون
- فاویسم
سلام آیا شربت کو آموکسی کلاو 457 برای بچه فاویسمی ضرر دارد؟
- وقتی که راه می رود زمین می خورد
برادر من 1 ساله ش است نمی تواند تعا دلش را حفظ کند
- بچه ام قرص کلیدینیوم خورده
چیکار کنم الان
- شربت ایمونس
سلام خسته نباشید برا تقویت سیستم ایمنی میتونم به کودک چهارساله شربت ایمونس بدم؟ چ مقدار؟
- مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودکان ۱۵ ماهه
من دخترم سرفه خلطی داره شب به شب بیشتر سرفه میکنه که ۱۵ ماهشه تقریبا ۹کیلو وزن داره مقدار مصرف رو لطفا بفرمایید
- آفت دهان
سلام اقای دکتر دخترم ۲سالشه پشت لب پایینش افت زده چیکارباید بکنم قطره ای هست که بدم
- تب بالا
سلام پسر من ۵سال و نیمشه. ۲۵ کیلو و الان سه روزه تب داره ۳۹ درجه تا ۴۰ .دستو پاش سرده ولی دمای داخل بدنش زیاد
- دوز مصرف شربت فارمنتین ۶۴۳
سلام اقای دکتر دخترم سرفه های شدید داره با غلط زیاد دکتر گفت احتمالا سینوس هاش هم عفونت داره دخترم ۸ سالشه با وزن ۳۶ کیلو دکتر بهش شربت فارمنتین ۶۴۳ داده هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی با توحه به وزن دخترم به نظر شما ۵ سی سی کم نیست؟ من فکر می کنم ۱۰ سی سی با توجه به وزنش معقول تر هست
- آلرژی
سلام شبتون بخیر پسر من در نوزادی حساسیت به پروتئین گاوی داشت که با رعایت درمان شد ولی الان ۴سال سن داره و زود سرما می خوره وسریع شروع به سرفه می کنه پزشکشون گفتند آلرژی دارند و اسپری سالبوتامول و فلوکستید دادالان در هنگام سرفه استفاده می کنم(امسال ۳ بار و هربار در حدود چهار روز)ولی همیشه نگران عوارض ان هستم میشه در مورد عوارض آن برام بگید و این اسپری ها کورتون دارند علاوه بر اون فکر می کنم لوزه سوم هم داره دارویی که لوزه اش را کوچک کند هست
- مدفوع
سلام آقاي دکتر خدا خيرتان بدهد خيلي ثواب مي کنيد بي وقفه جواب ما رو ميدهيد واقعا ازتون ممنونم انشالله خدا بهتان سلامتي و شادي بدهد. آقاي دکتر دخترم 16ماهشه و روزي 3يا بيشتر از 4بار در روز ممکنه مدفوع کنه غذا هم کم ميخوره بيشتر شيرخودمو ميخوره آيا اين همه مدفوع کردن اشکالي ندارد؟؟
- تب و اسهال کودک ۱۴ماهه
- اعصاب
سلام کودک من هفت ماهست ویه هفتهست که سیاهی چشاش بالا میره میترسه وگریه میکنه آیا این کار ربطی به اعصابش داره
- مقدار مصرف شربت سفکسیم برای کودک
مقدار مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک باسن۴سال و۷ماه و وزن ۲۰ کیلو
- مولتی ویتامین
سلام پسرم یک سالونیم مولتی ویتامین چه نوعی تجویز میکنید دخترم 7ساله هست هردوشون خیلی تند تند بیمارمیشن تب وگلودردو....میخواستم بدونم ایارمولتی ویتامینی هست که بشه سیستم ایمنی رو بالابرد
- سلام پسرم 2سالشه علائم سرفه داره روی زبونش سفیدک زده

