Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت آ .د
سلام اقای دکتر پسرم ۱۴ ماهشه که رفتم داروخونه قطره آد بگیرم بهم مارک دی بی آ+د داد ویتامین آ+ ویتامین د ۳ اینو میتونم بدم ؟؟؟؟؟یا نه بعد قطره اهن رو چن قطره بدم به بچه
- شربت کلسیم برای دندون
سلام دکتر دخترم ۱۱ماه و ۲۰روزشه دندون درنیاورده و تولثه سفیدی میزنه ویتامین دی تزریق کردیم ولی درنیاورده دوهفته میشه ایا لازمه شربت کلسیمم بدم چقدر و چه مارکی؟ شیرخشک نان ۲ میخوره
- شربت
سلام دکترعزیز.دخترم وسواس فکری گرفته و پیش روانشناس کودکان رفتم یه سری مکمل امگا۳ودی ۵۰۰۰وب ۱۲ و دوتاشربت ملاتونین اطفال و فلوکسیتین اطفال کناررفتاردرمانی نوشت حالا سوالم اینه این شربتا ضررنداره برای بچه ی ۷ساله
- واکسن آنفلوانزا.
سلام بچه پنج سال و نیم دارم سرما خورده امروز ششمین روزشه بنطرتون واکسن انفولاتزا بزنم یا دیگه تاثیری نداره؟ سال گذشته زده امسال یک دوز کافیه؟
- جوش
سلام .دختر من ۸ ساله هست و چند وقته رو نوک سینه سمت چپش جوش میزنم و درد میکنه خواستم بپرسم علتش چیه؟
- ازمایشAscorobicacid
سلامدکتربرایپسرمبهخاطرلنگشپاازمایشچکابنوشتههفتهپیش.وبهشداروی پروفندادتایکهفتهمصرفکرد.وهمچنینبهخاطرعفونتگلو شربتازیتروداد.وقتیکهازمایشداداینداروهارومصرفمیکرد.ونزدیکبه۳ساعتناشتابود الاندیگهپاشخوبهولنگنمیزنه.ازمایششهمدیروزگرفتمهمهچیزخوبه.فقطاسکروبیک اسیددبلمثبتهیعنیچی؟زمانیکه۱۱ماهشبودسونوکلیهدادومشکلینداشت.الانیکسالودوماهشه
- دل درد کودکان
باسلام،کودک ۲،۵ سالم هر از گاهی میگه دلم درد میکنه، میخواستم ببینم سردی کرده یا مورد خاصی داره.ممنون
- اسهال در نوزاد سه ماه و نیم
سلام و احترام خدمت شما دکتر گرامی! در ضمن کودکی حدودن سه الی سه و نیم ماهی مدتیست که اسهال است و کسالت دارد. دکتر رفته اند آزمایش داده و گفته به شیر مادر که حاوی قند است حساسیت دارد و بایستی از شیر خشک استفاده کند. می خواستم بپرسم که راه حل دیگری برای درمان این حساسیت وجود ندارد که بتواند از شیر مادر استفاده کند؟
- سرفه شدید وتب
سلام خسته نباشید پسرم یکسال و۵ماه سرفه شدید وتب شدید داره بهش استامینوفن دادم وبرای سرفه زیتروکم دادم تبش یکم پایین اومد وسرفه همچنان ادامه داره بدتر شد میشه راهنمایی کنید شربت خارجی چی بگیرم براش خوبه ... باتشکر
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر جناب دکتر پسرم چهارسال و نیمشه دیروز تب کرد تاامروز گهگداری داشت با ابریزش بینی شربت تایلوفن دادم و پلارژین کیدز و سیتریزین . میخوام بدونم جایگزین پلارژین چه شربتی برای سرماخوردگی کودکان مناسب؟
- بیستماهه
سلام وقت شما بخیر پسر من بیست ماهش واسه افزایش اشتها چه مکملی استفاده کنم
- غده چربی در ناحیه کمر
سلام پسر من الان ۹ سال داره موقع تولد وزنش ۴۷۰۰ بود وهنگام تولد در ناحیه کمرش کنار ستون فقراتش یه توده برجسته که روش رگهای خونی داشت بود بعد از ام آرآی و سنو گرافی پزشک تشخیص داد که چربی هست ومشکلی نداره بعداز چند ماه اون ناحیه صاف شد و دیگه برجسته نبود ولی همچنان ظاهرش طبیعی نیست و روش همون رگهای خونی هست و کمی فرو رفته شده و اینکه جدیدا هر چند روز یکبار پسرم از درد در اون ناحیه شکایت میکنه ممنون میشم راهنماییم کنید که مشکل چیه و چه تخصصی از پزشکان مناسب هست
- سلام آقای دکتر پسر من لوزه سوم داره ۱۸ ماهشه تا ب سن قانونی برسه عمل کنم طول میکشه واینکه شبا اصلا نمیتونه قشنگ نفس بکشه و هی خورخور میکنه و ب سختی نفس میکشه و اسپره و داروهای مختلف امتحان کردم بنظرتون چ کار دیگه ای بایدکنم
- خرخربینی پسرم موقع خواب
سلام آقای دکتذپسرم سه سالشه کوچیک ترین سرماخوردگی که داشته باشه صدادارتفس میکشهداصلا نمیتونه ازبینیس نفس بکشه دهنشوبازمیزاره واقعاعذاب میکشه بچه اسپری رستانکس هم میزنم تاثیری نداره به نظرتون میتونه انحراف بینی چیزی باشه یانه؟؟؟
- خشکی پوست
سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر دخترم 5 سال و نیمشه. پوست صورتش خیلی حساسه. با کمترین آفتابی میسوزه و با سرما خشکیش بیشتر میشه. الانم پشت گوشش هم پوست پوست شده. دورلبش هم همینطور. زیر چشمش هم پوسته میده. من همیشه براش مرطوب کننده میزنم. یا زینک اکساید. ولی رفع نمیشه . چه پمادی بزنم؟! پماد ترمیم کننده اشکالی داره! واینکه از کمبود ویتامین خاصی نیست این خشکی پوست؟ ممنون از پاسخگوییتون
- بیدار شدن
سلام آقای دکتر چرا بچم که ۸ماه س رو پا رو زمین تو گهواره سر نیم ساعت یه رفلاکس میکنه بیدار میشه باید تکون بدم تا بخوابه شب هم ک باید بگیرم بغلم دقیقا سر نیم ساعت.علت خاصی داره؟و اینکه فاموتیدین بهتره یا اس امپرازول
- سرماخوردگی وسرفه شدید نوزاد
نوزادم ۱ماهشه سرفه شدید وعفونت چشمی داشته دکتر براش آزیترومایسین ۲۰۰ نوشته ولی داروخانه مقدار مصرف روننوشته چند سی سی باید بهش بدم
- تزریق دگزا به کودکان بالای ۲ سال
برای سرفه های پسرم که ۳ سالشه میتونم دگزا بزنم؟
- آزمایش دادن
سلام وقت بخیر دیشب پرسیوه بودم بچم بیمارشماست و تند تند ادرار میکنه شمافرمودین آزمایش کامل و کشت ادرار بده میخوام بدونم باید پزشک بنویسه؟
- پماد بتامتازون
سلام و عرض ادب خدمت آقای دکتر دخترم یبوست داشتند دکتر بهشون پماد بتامتازون دادند برای چرب کردن مقعد .خواستم راهنماییم کنید که .عوارضی ندارد و میتونم استفاده کنم.باسپاس

