Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیماری تنفسی کودک
سلام آقای دختر دخترم هشت ماه و ۱۵ روزشه .شب که میشه خیلی بی قراری میکنه به فاصله نیم ساعت بیدار میشه و حالتی شبیه گریه .انگار دماغش کیپه اما هیچی داخلش نیست نگاه میکنم و قطره میندازم دماغش احساس خوبی داره و آروم میشه دوباره یه ربع بعد بیدار و حالتی مثل جیغ و گریه؟
- کوکان
سلام پسرم ۴سالش تب داره میخواهم بدونم از شربت دیستادین هر چند ساعت استفاده کنم
- گردن
با سلام خدمت آقای دکتر دختر چهارماهه دارم که اکثرا گردنش را به جلو خم میکند انگار میخواهد چیزی روی زمین را ببیند ولی در بعضی مواقع عادی است خواهشا راهنمایی بفرمائید چکار کنم
- قطره چشم
بإسلام.دخترم وارد ١١ماهگي شده از بدو تولد چشماش عفونت داره.چندين بار دكتر بردم ولي هنوز خوب نشده.عفونت سبز رنگ و زرده.صبح موقع بيدار شدن ميچسبه.ميشه تو اين وضعيت كرونا قطره اي معرفي كنيد و من مطب نَرم دخترم داروي ضد تشنج هم استفاده ميكنه
- تیروئید لب مرز و شانس کم کاری تیروئید
سلام ،آقای دکتر،پسرم رودر ده روزگی بنا به توصیه مرکز بهداشت بردم برا آزمایش تیرویید 4.75=t4=107.66-t3=1.95_tsh زردی هم یازده ونودوچهار،الان پانزده روزشه،آیا نیاز یه آزمایش مجدد تیروئید دارد؟ممنون
- مصرف قرص سفکسیم برای اطفال
سلام پسرم از سه هفته پیش سرفه با خلط و ابریزش بینی داره روزهای اول چند بار تب کرد بردم دکتر شربت کوریزان سرما خوردگی و سرفه و سیتریزین و سوسپانسیون ازیترو مایسین دکتر تجویز کرد داروها تمام شد اما هنوز سرفه و آبریزش بینی داره چکار کنم آنتی بیوتیک داروخونه پیدا نمیشه قرص سفکسیم ۵۰۰ خونه دارم نصف کنم بهش بدم؟
- درددورناف درکودکان
سلام دخترم ۵ سالشه مدفوعش همراه باعفونت میاد لاغر ضعیفم اس وزنشم ۱۲ کیلوس رشد مطلوبی نداره
- قد
با سلام قد پسر بچه ۲۸ ماهه که کوتاه نباشه حداقل باید چند باشه؟
- دلیل کبودی مقعد نوزاد
سلام وقت بخیر دلیل کبودی مقعد نوزاد و درمانشو اگر زحمت بکشید بگین ممنون میشم
- استفراغ و قطره ویتامین
سلام من نوزاد 4 ماهه دارم خیلی استفراغ میکنه چی کارکنم ؟؟میشه یه قطره ویتامین خارجی معرفی کنید ممنون میشم
- بیخولبی
سلام نوزادم ۴۷ روزشه خیلی بیقراره بهش شربت بی بی سد بدممشکلی ندارا؟؟؟
- آیا بی حسی که برای ختنه زده میشود روی مغز نوزاد تاثیر می گذارد؟
سلام خسته نباشید پسر من هفت ماهشه هنوز برای ختنه نبردیمش آیا آمپول بی حسی که برای ختنه زده می شود روی مغز نوزاد تاثیر می گذارد؟ممنونم
- سلام پسرم 5سال و دوماهه هست که چند روزی هست دچار تهوع و استفراغ میشه شکمش کلا از بچگی سفت کار میکرده و ییوست داره سابقه عمل لاپاروسکوپی داره برای پایین اوردن بیضه الانم چند روزی هست خیلی لاشتها به غذا نداره و هنگام غذا خوردن عق میزنه امروزم که بالا اورد رنگش پرید و کف دست وپاش بی رنگ لاغر اندام قرص پنتوپرازول هم بهش دادم چون فکر کردم ریفلاکس داره ولی روز سوم بعد از خوردن قرص دوباره استفراغ کرد مشکلش دقیقا چیه
- فرورفتگی دنده دوطرفه
سلام اقای دکتر پسرم ۷ماهه هست تولد۱۲۰۰بود وزنش.۳۴ هفته بدنیا اومده زیر دوطرف دنده ها موقع نشستن فرو رفتگی داره الان ۷۲۰۰ هست وزنش عکس سیته هم نرمال هست چکارکنم
- سلام خسته نباشید کودک ۱سال ونیمه دارم واکسن ۱۸ماهگی زده چندساعت بعدازتزریق واکسن علایم سرماخوردگی مثل سرفه وابریزش بینی وعطسه داره بهش دارو بدم یا بخاطر واکسن خودش خوب میشه .بهداشت گفتن بعد واکسن علایم سرماخوردگی پیدامیکنه
- افتادن ناخن
سلام ناخن پسر هفت سالم همش ازبیخ داره میوفته ویه ناخن قرمز داره به جاش سبزمیشه میخواستم بفهمم علتش چیه
- سرفه نوزاد۲ماه و نیمه
سلام.دختر ۲ماه و نیمه ای دارم.چندروزه سرفه میکنه بردیمش دکتر گفته گلو و گوشش عفونت نداره .شربت سرفه هم دادمش ولی فرقی نکرده.
- کرمک
سلام من خارش در ناحیه مقعدی دارم و کرمک در مدفوع رویت کردم میتونم بدون مراجعه ب پزشک مبندازول 100 مصرف کنم؟ بیماری زمینه ایی ندارم فقط لاغر و کم خونی دارم
- سفیکسیم
- زردی
زردی دارد و شیر نمیخورد

