Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دهان
سلام دکتر دخترم سه سالشه و دهانش همیشه بوی عفونت میده و افت میزنه
- گرفتگی بینی و خس خس کردن
سلام خسته نباشید آقای دکتر . بهراد محبوبی هنوز گرفتگی بینی اش خوب نشده .با اینکه اسپره سه روزه می زنم حتی گلو درد نداره . ولی از دهانش بوی بد میاد . به نظر شما چرک پشت حلق داره که دهانش بو میده . پارسال خیلی اینجوری میشد تا چرک خشک کن نمیخورد خوب نمی سد . چون لوزه سوم هم داره. زحمت می کشید راهنمایی کنید . سیتریزین 5 هم هرشب میدم.
- شب ادراری
سلام فرزندم شش سال داردومتاسفانه شب ادراری دارد.اکثرا یبوست دارد درهوای گرم بیشترازحدمعمول تعرق دارد چکارکنم باتشکر
- پسرم تب داره شربت ستادین دی سی هر ۵ یا ۶ ساعت بدم اشکالی نداره پسرم ۴ سالشه
پسرم ۴ سالشه شربت ستادین دی سی برای اینکه تب داره هر ۵ یا ۶ ساعت بدم اشکالی نداره
- سوپ
باسلام ووقت بخیر خدمت آقای دکتر آیااضافه کردن عدس وماش درسوپ کودک 9ماهه به طور همزمان ایرادی دارد؟وچه نوع سرلاکی برای کودک رفلاکسی مناسب است ؟ممنون از لطف شما
- جوش
سلام وقت بخیر پسر۵ ساله دارم حدود دو ماهه جوش روی بینیش زده پمادتتراسایکلین هم زدم ولی خوب نمیشه دارویی باید استفاده کنه و یا دکتر پوست ببرم؟
- بیماری
سلام وقت بخیر دختر من سه سال و نیمشه موهاش کم پشت و ریزش داره گفتم ببینم شربت زینک خارجی خوبه بهش بدم یا ایرانی چند سی سی بهش بدم اگه میشه یه داروی خوب برای قد هم معرفی کنین ممنون.
- برای کودک ۲۰ماهه چقدر مصرف شود
- یبوست کودک ۱۴ ماهه
آیا میشود به کودک ۱۴ ماهه شربت لاکسی ژل داد
- سرفه
سلام اقای دکتر دیروز دخترم ویزیت شدسرما خورده بود با شماره پرونده ۶۴۱۹ شربت پاراکید اسپری دکو سالین شربت سیتریزین و شربت فارمنتین و قرص جویدنی ایروکاست دادین سرفه نداشت الان سرفه هاش زیاد شده میشه ی شربت سرفه بگین زودتر خوب بشه تا بدتر نشده ممنونم
- اسهال
- قرص جوشان ویتامین سی برای فاویسم
سلام . آیا کودکی که فاویسم دارد می تواند از قرص جوشان ویتامین سی 1000 استفاده کند؟
- توت فرنگی
باسلام وخسته نباشید خدمت شما،مصرف میوه توت فرنگی برای کودک 10ماهه مشکلی ایجاد میکند؟سلامت باشید
- برای آبریزش بینی وعطسه کودک ۴ ساله چه دارویی خوبه
- قرمزی پشت
سلام آقای دکترخسته نباشید..دخترم ۳سالشه با۱۳ کیلووزن دکترش شماهستین باشماره پرونده ۶۷۲۲.دخترم پستش قرمزی داره به دنیااومده بودهمونجوری بود..خدمت شمااومده بودم پشت دخترموبهتون نشون دادم شماگفتین بایدپشتشو آمپول زدتاقرمزیش ازبین بره میترسم دیربشه میخواستم بدونم کی بایدآمپولشوزدشما میزنید
- خوردن درکارتن مولتی ویتامین توسط کودک یکساله
دخترم ۱۳ماهشه درکارتن مولتی ویتامینشوکندوخوردبایدچکارکنم؟
- سرفه
سلام دختر ۲ سال و نیم چند روزه چند دفعه روز سرفه می کنه خیلی کم از لاک و پودر بچه که استفاده کرده اینجوری شده البته عرق هم می کنه از گرما یه سرفه میکنه در کل تو روز ۴ یا ۵ بار سرفه می کنه علائم دیگه ای هم نداره از چی می تونه باشه
- سلام دوز دارو
سلام آقای دکتر بچم سرما خورده و سرفه میکنه شربت کواموکسی کلاو با دوز ۴۵۷ برای بچه با وزن ۱۷ و نیم کیلو چقدر باید بدیم ؟
- rutor9 com
Elusive shipwreck found in Lake Michigan over 100 years after sinking [url=https://rutordark63xripv2a3skfrgjonvr3rqawcdpj2zcbw3sigkn6l3xpad.com]рутор зеркало[/url] A “ghost ship” that sank in Lake Michigan nearly 140 years ago and eluded several search efforts over the past five decades has been found, according to researchers with the Wisconsin Underwater Archeology Association. The wooden schooner got caught in a storm in the dead of night and went down in September 1886. In the weeks after, a lighthouse keeper reported the ship’s masts breaking the lake surface, and fishermen caught pieces of the vessel in their nets. Still, wreck hunters were unable to track down the ship’s location — until now. https://rutor9.net rutor-24forum com Earlier this year, a team of researchers with the Wisconsin Underwater Archeology Association and Wisconsin Historical Society located the shipwreck off the coastal town of Baileys Harbor, Wisconsin, the association announced on Sunday. Named the F.J. King, the ship had become a legend within the Wisconsin wreck hunter community for its elusive nature, said maritime historian Brendon Baillod, principal investigator and project lead of the discovery. “We really wanted to solve this mystery, and we didn’t expect to,” Baillod told CNN. “(The ship) seemed to have just vanished into thin air. … I actually couldn’t believe we found it.” The wreck is just one of many that have been found in the Great Lakes in recent years, and there are still hundreds left to be recovered in Lake Michigan alone, according to Baillod. The ‘ghost ship’ Built in 1867, the F.J. King plied the waters of the Great Lakes for the purpose of trans-lake commerce. The ship transported grains during a time when Wisconsin served as the breadbasket of the United States. The 144-foot-long (44-meter) vessel also carried cargo including iron ore, lumber and more. The ship had a lucrative 19-year career until that September night when a gale-force wind caused its seams to break apart, according to the announcement. The captain, William Griffin, ordered the crew to evacuate on the ship’s yawl boat, from where they watched the F.J. King sink, bow first.
- پوشک گرفتن
سلام دکترپسرم یکسالودوماهشه همیشه باکهنه پوشکش کردم میخوام ازپوشک بگیرمش زودنیست؟

