Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر خشک و یبوست
سلام دکتر دخترم شیر خشک نان اچ ا بود پیدا نکردم عوضش کردم....با شیر خشک جدیدش یبوست گرفته دکتر گفتید عوض کنم تا ببینم چی بهش میسازه الان بخاطر یبوست مقعدش زخم شده موقع دفع گریه میکنه دردش میگیره پمادی هست برای زخم مقعدش؟
- عملکرد شکم نوزاد
سلام آقای دکتر وقت بخیر بچه من ۱۲روزه به دنیا اومده تا دیروز مدفوع نکرده بود چند روزی هم هست بستریش کردن سونوگرافی و رادیوگرافی کردن میگن روده هاش انسداد نداره دیروز یه ذره قنداق دادن بهش یه ذره مدفوع کرده بود از دیروز دیگه شکمش عملکردی نداشته شکمش هم باد کرده مشکلش چی میتونه باشه میتونین راهنماییم کنین ممنون میشم
- غذا کمکی
سلام . دخترم ۵ ماه و ده روزشه. واسش فرنی ارد برنج شروع کردم. ارد برنج و کمی شکر با شیر مادر یا شیر خشک. دو روز مختلف یک قاشق مربا خوری یک بار در روز دادم. هر دو روز بعد از ۴تا ۵ ساعت دلدرد شد. علت چیه باید چکار کنم ؟
- سرماخوردگی نوزاد ۴۰ ردزه
سلام، دخترم دچار آبریزش بینی شده و گرفتگی بینی، ظاهرا ته حلق هم خلطی هست همش خرت خرت صدا میده، کمی تب داشت که پاراکید دادم ،رویصورتش یه دونه های ریزی قرمز داره،فقط گرفتگی بینی باعث بد خوابی و بد خلقی اش میشه ،یعنی کروناس
- سرلاك
بإسلام.براي نوزادي كه تازه وارد هفت ماهگي شده است و رفلاكس و الرژي يه پروتين دارد چه سرلاكي غير از سرلاك برنج ميتواند مصرف كند؟ به آرد برنجي كه خودم با شيرخشك درست ميكردم الرژي نشون داد ولي سرلاك برنج رو ميخوره چه سرلاكي جز برنج ميتونه بخوره براي تنوع
- کش و قوس
نوزاد ۲ماهه اول صبح تو خواب همش کش و قوس میکنه و زور میزنه علت چیست؟
- رویش دندان
وقت بخیر دکتر نوزاد دخترم دندون بالاییش وسط در نیاورده اما طرفین تازه ترکیده موردی نیست؟میتونه متوالی باشه یا خیر؟لطفا جواب بدید چند روز میپرسم اما پاسخ نمیدید
- برای یبوست نوزاد دو ماه چه کار کنیم
سلام و خسته نباشید پسرم ۲ماهش هست الان چهار روز مدفوع نکرده همش بی قراره زور میزنه بعد کلی گریه میکنه دکتر بردم فایده نداشت باید چکار کنم
- اسهال
سلام آقای دکتر واقعا از اینکه این امکان رو طراحی کردید تشکر میکنم. مورد اسهال ما با یکم با مطالب توی سایت فرق داره. دختر من همراه با شیر مادر غذای کمکی هم میخوره و به محض خورد غذا اون رو دفع میکنه. روزی ده دوازده بار. چهار روزه ایزی کول دادیم اثر نکرده. ولی وقتی در آغوش مادرش هست اسهال نمیره!! رنگشم هر بار فرق میکنه. اولا آزمایش لازمه؟ و دوم اینکه تاجوابش بیاد باید چه چیزی بهش بدیم؟
- تب اسهال و استفراغ
با عرض سلام و تبریک عید سعید فطر خدمت شما آقای دکتر آقای دکتر دخترم یک و ساله و چهار ماه دارد الان چند روز است بی قرار است شدید و مدام دستش را توی گوشش میبرد و می زند توی سرش از صبحی هم دو بار بالا آورده است و شکمش دو بار کار کرده الان هم احساس میکنم داغ است تو رو خدا کمکم کنید
- زردی نوزاد ۱۵ روزه
زردی نوزاد ۱۵ روزه هستش
- زردی نوزاد
پسرم ۲۳ روزه است دوبار بخاطر زردی بستری شده ولی بعد از ترخیص باز هم زردی بیشتر شده است ودر حال حاضر ۱۵ است شیر خشک و شیر مادر مبخورد ترنجبین و شیر خشت هم میدهیم ادرار اوخکب است ولی روزی یکبار مدفوع دارد
- پسرمنچن روزپیش واکسن ۴ماهگی زده للان سرفه خلط دارمیزنه چیکارکنم؟
- زور زدن های زیاد و کبود شدن نوزاد
سلام وقتتون بخیر.پسر من ۴۰روزش هست.شیر خودم رو میخوره .بینهایت زور میزنه به طوری که صورتش قرمز و کبود میشه.و مثل کسی که خسته هست کش و قوس با صدا میاد. بهش کولیکز میدم ۳بار در روز ۱۰قطره.کامی کالم میدم۱/۵ سی سی شب.نمیدونم چکارش کنم که انقدر در اثر زور زدن کبود نشه.
- آمپول دگزا
سلام وقت بخیر پسرم ده ماه و بیست و سه روزش هست سرماخورده به تجویز دکتر اطفال شهر خودمون آمپول دگزا با دوز بالا بهش تزریق شده حالش هم اونقدرا بد نبود و با وجود بیماری سرحال بود ولی از زمان تزریق انگار قلم درد شده و سینه ش خس خس میکنه بردم پزشک طیگری گفت نباید اون امپول رو میزدید ممکنه بفرمایید چه عوارضی داره برا بچم؟
- نوزاد دو ماهه
سلام دخترم دو ماهشه سرفه زیاد میکنه گاهی تا ۳۰ تا که کاملا قرمز میشه نمیتونه خلت بده بیرون ، دکتر آزیترومایسین برم هگزین و آمیتن نوشته
- کم وزنی
سلام دکترپسرم ۸ماهشه باابن که روزی ۳وعده غذاکمکی بهش میدم وشیرم زیاده روزی 5بارم شیرمیخوره ولی وزنش پایینه اینم لگم روزی ۳بارشکمش کارمبکنه وشکمش سفت کارمیکنه خداخیرتون بده چکارکنم
- تخم بلدرچین
سلام آقای دکتر دخترم هشت ماه و ده روزشه میشه تخم بلدرچین بهش بدم؟
- بیقرآری
سلام آیا دیفن هیدرامین برای لثه دختر پنج ماهه ای که میخواهد دندان در بیاورد مشکلی ندارد؟
- فرنی دادن
سلام اقایه دکتر خسته نباشید پسرم تو شیش ماهه روزی چند بار فرنی یاهمون سرلاکبدم؟بعد روزهای بعدی اضافه کنم مقدارشو ؟باتشکر از پزشک خوب

