Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیاف استامینیفون ۱۲۵
سلام من بچه ام تب کرده ،دسترسی به بازار نداشتم بد وقت بود ،،شیاف های تو یخچال ۵ ماهی از تاریخشون گذشته بود از سر ناچاری براش یکی گذاشتم نمیدونم چی میشه
- مدفوع نوزاد
مدفوع دخترم زرد خیلی کمرنگ شده تو ۵ ماه مولتی ویتامین میخره وشیر خودمو علت چیه
- قطع شیرشب
سلام ممنون ازوقتی که میذارید دخترم تقریباهفت ماهشه شباساعت۸:۳۰الی۹ میخوابه ساعت۶صبحم بیدارمیشه منم سلعت۷بهش غذامیدم موقع خوابم شیرمیدم سوالم اینکه زباتوجه به اینکه زودغذای شبشومیخوره میخوابه میتونم شیردهی نصف شبشوقط کنم یانه؟
- تب
پسرم ۲ سال و نیمشه ماه گذشته با علائم سرماخوردگی به پزشک مراجعه کردیم انتی بیوتیک داد بعد از اتمام انتی بیوتیک مجدد تب کرد دکتر ازمایش نوشتesr=37 و crpمثبت ،wbc=12 بود که انتی بیوتیک مجدد داد بازم بعد از قطع دارو تب کرد دکتر ازمایش مجدد گرفت که esr=60 و crpمثبت و wbc=14 شد که گفتن بستری بشه،۶ روز بستری شد با دو امپول تزریقی آمپی سیلین۳۰۰
کیفلین سفالوتین۳۰۰ هر ۶ ساعت یکبار،بعد از ۶ روز ازمایش گزفتن esr=77 و crp=۴ نرمال بود و دکترش گفتن مرخص بشه
الان ما نگرانیم crp پایین نیومده نکنه بعد از ترخیص تب کنه دوباره
آیا ازمایش اخرش نرماله و مشکلی نداره که مرخص بشه؟ - وزن گیری
سلام پسری دارم که بعد از ۱۵ روزگی متوجه شدیم که نرمی حنجره دارد و تنفس تقریبا تندی داشت و با سرماخوردگی بستری میشد که الان یک سال و نیمه است حدود سه ما قبل بعد کلی آزمایشات یم که تنگی راه هوایی دارد و بعد از لیزر جهت رفع تنگی بعلت داشتن ترشحات تراک گذاشتن بعد از سه هفته مراجعه جهت اف تراک دکتر گفت با توجه به نرمی حنجره امکان اف تراک نیست و برای مراجعه بعدی باید بچه به سن ۱۰ کیلو برسد اما متاسفانه با وجود رسیگی زیاد بچه وزن نمیگیرد لازم به ذکر است قبلا آزمایش تمام غدد بدن انجام شده و مشکلی نداشته، شیرخشک نوترینی درینک دادم روزی چند بار دفع داره اما وزن گیری خیلی ضعیفه ، لطفا راهنمایی کنید
- مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر آیا مدفوع مخاطی نوزاد به مدت یک هفته نگران کننده است
- کودکان
سلام شربت ایمیونس تقویتی بعد تمام شدن میشه دوباره به بچه ۷ ساله داد یافقط همو ن کافیه چندتا در طول سال کافیه ممنون
- سلام نوزادمن شش ماهشه خواب سنگین نداره همش بیقراره کلافه هست به خودش میپیچه مدفوع هم سه روز یه بارانجام میده شیرمادرمیخوره فقط یه چرت میزنه بیدارمیشه ب طورمداوم نمیخوابه بایدببرمش دکتر
- احساس توده در انگشت اشاره
سلام نوزاد ۹ماهه ای دارم که ۴روز است در انگشت اشاره اش درست پایین ناخن احساس توده کوچک در زیر پوستش میکنم خیلی نگرانم کرده لطفا راهنمایی کنید
- نخوردن شیر مادر و شیر خشک نوزاد ۳ ماهه
سلام خسته نباشین دخترم ۳ ماهو نمیشه.تا الان کلا کم شیر میخورد ولی میخورد سینمو ، شیشه شیر اصلا قبول نکرد چند مدل امتحان کردم نخورد.ولی وقتی با سرنگ میدم تا حدودی میخوره.با سرنگم ۵۰ سی سی یه ساعت طول میکشه تا بخوره.الان دو روزه دیکه سینمو هم قبول نمیکنه.چه پیشنهادی دارین بخدا دیگه خسته شدم کارم همش شده گریه کردن انقد شیر نخورده که شیرم داره خشک میشه
- نوزاد
سلام پوست نوزادم امشب یهو دون دون قرمز زد همه ی بدنش پر شده چی کار کنم
- ببخشید دخترمن ۷ ماهشه سرفه میکنه و صداش گرفته و کمی تب داره چه دارویی بدم
- سرما خوردگی
سلام دخترم یک سالشه ویروس سرما خوردگی گرفته بردمش متخصص اطفال بهش شربت کیدوفست و شربت سودوافدرین و اسپری بینی کلدانیز داد به علت گرفتگی شدید بینی و آبریزش بینی و کمی سرفه بعد از مصرف این دارو ها هنوزم آبریزش بینی داره خیلی کم هم سرفه میکنه وقتی سرفه میکنه سینش صدا میده مثل سرفه های خلطی داره ولی تب نداره بی حال و بی اشتها هم نیست بهنظر شما با این دارو ها خوب میشه یا دوباره ویزیت بشه
- سرماخوردگی
سلام پسر من ۹سالسه ۱۰روزه سرما خورده که با ابریزش بینی شروع شد بهش سیتریزین دادم خلط هم داشت ولی سرفه و تب نداشت که آزیترومایسین ۲۵۰دادم ولی بعد از ۱۰روز هنوز دهنش بوی بدی میده به خاطر شرایط کرونا نمیتونم نطب ببرم در ضمن دوسال میش به خاطر پنومونی و آسم بیمارستان بستری بود شما گفتین شربت فارمانتین رو بدید بعد معاینات ولی دکتر نمیتونم ببرم فارمانتین ۶۴۳رو بدم ؟مقدار مثرفش لطفا؟واینکه فقط بوی بد دهان داره هیچ چیز دیگه ای نیست
- مدفوع
سلام جناب دکتر دختر هشت ماهه ای دارم که در دونوبت گذشته در مدفوعش رگه های سیاه رنگ دیدم و نگران شدم لطفا مرا راهنمایی کنید. باتشکر
- شیر خشک
سلام اقایه دکتر من بچم ۴۰روزشه هفت ماهم به دنیا امده شیر خودمم کم شده بچم سیر نمیشه باید چه شیر خشکی براش بخرم
- زردی نوزاد
سلام آقای دکتر پسر من 50روزشه آزمایش دادیم زردیش 10.5بوده میخواستم ببینم براش ضرر نداشته باشه وزنش هم5.2است
- یبوست نوزاد ۶ ماهه
سلام پسرم از ۲۴روزگی شکمش هر یک هفته ۱۰ روز بعضی وقتا ۱۲ روز کار میکرد ولی نرم و معمولی حالا که ۶ ماهش شده و غذای کمکی رو شروع کردیم هم هر ۵ روز یک هفته شکمش کار میکنه میخواستم ببینم راه درمانی هست؟
- وزن بچه
با سلام و خداقوت خدمت اقا دکتر. اقا دکتر دخترم الان 4 ماه و 27 روزشه وزن تولدش 1 کیلو و 670 گرم بوده امروز کشیدیمش 4 کیلو 750 گرم بوذش به نظر شما ایا به بچمون شیرخشک بدیم؟؟؟
- گلودرد
باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت شما .پسر12ساله ام ازامروز صبح فقط گلودرد داره میگه موقع قورت دادن اب دهن گلودردمیگیره .وزنش32کیلوهست چه دارویی بدم ممنونم از اینکه وقت باارزشتون را دراختیار ما قرارمیدهید.

