Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام من دخترم ۶ ماهو ۳ روزشه بردن بهداشت گفت ملاجش بسته شده و دورسرش رشد چندانی نکرده بردمش دکتر قوق تخصص براش ازمایش تیروئید نوشت میخاستم ببینم برای چیه و اگه ملاجش بسته بشه چی میشه
- پپتی جونیور
سلام بچه من ۴ ماهه هستش متوجه شدیم با ازمایش که الرژی داره به پروتئین گاوی نانان اچ آ دادیم فایده نداشت ببلاک دادیم فایده نداشت بی میل سوی دادیم بهش چند روز اول خوب بود ولی الان بشدت یبوست گرفته سفت مدفوع میکرد و بعدش دیگه مدفوع نمیکرد از بس زور میزنه واقعا در عذابم الان ۷ روز دارم بهش پپتی جونیور میدم ولی شرایطش اصلا بهتر نشده براش شیاف گلیسرینم گذاشتم تغییری نکرد ممکنه بخاطر پپتی باشه آیا پپتی جونیور رو ادامه بدم یا نه چه کنم لطفا بهم کمککنید
- واکسن مننژیت
سلام وقت بخیر.آیا واکسن مننژیت برای نوزاد ضرر دارد ؟
- درد شکم کودک یک ماهه
- وزن نوزاد
سلام خسته نباشید نوزادی دارم وقت تولد وزن او 2کیلو 600بود الان بیست نه روز است و وزن 3کیلو330 است میخواستم ببینم میتونم بهش شیر خشک همراه با شیر خودم بدم تا وزن بگیر
- استفاده ازاسپری بینی
سلام پسرمن ۴۸روزشه مشکلی نداشت ولی الان یک هفته هست بینیش چه درخواب چه بیداری خرخر میکنه نمیتونه شیر بخوره یا بخوابه البته بصورت مداوم نیست دکتربردم گفتن رفلکس داره بهش یه پودر دادن ولی بازم بچم اذیته دستگاه بخور دائما روشنه ولی بازم بی تاثیر میتونم اسپری بینی براش استفاده کنم یاخیرواقعا استرس دارم خواهش میکنم جواب بدین چه کنم
- سرماخوردگی اطفال
سلام پسرم فردا ۳ ماهش میشه ۴روز پیش واکسن دوماهگیش زدم الان سینه اش صدا میده بنظرتون سرماخورده؟
- بی تابی نوزاد
سلام آقای دکتر . نوزادم امروز خیلی بی تابی و گریه میکنه کجا ببرمش ؟
- فاویسم
نوزاد سه ماهه فاویسم دارد نزدیک خونه ما مزرعه باقالی هستش مشکلی براش پیش نمیاد درو پنجره رو میبندم
- سرفه خشک داره بعد عوق میزنه
برای بچه ۴ ماهه که سرفه خشک داره و بعدش از شدت سرفه عدق میرنه کتوتیفون خوبه یا سالبوتامول
- شیرخشک
بهترین شیرخشک برای نوزاد نارس
- مدفوع نوزاد چرب
سلام مدفوع نوزادم چرب است
- ختنه نوزاد
بهترین زمان ختنه نوزاد چه موقع هست.واینکه کدام روش ختنه بهتر هست واینکه آیا بستن پوشک برای نوزاد بعد از ختنه مشکلی داره
- جوش اطراف دهان
سلام من پسر۴ماهه دارم که چندروزیه بزاق دهانش زیادشده وباعث جوش اطراف دهانش شده علت چیه؟وچی استفاده کنم؟میشه برای دندون باشه؟
- عفونت چشم
سلام خسته نباشید دکتر گفت که کانال اشک چشمای پسرم بستس و باید ماساژ بدم بعد از چهار ماه یه چشمش کاملا خوب شده و دیگری فقط کمی ترشح داد . دیشب پسرم توی هوای آزاد بوده در ضمن دو روز بود که ترشح چشمش یکم بیشتر شده بود اما امروز صبح ترشح چشمش اونقدر زیاد بود که چشمش باز نمیشد و بعد از شستشو چشمش هم ورم داشت هم قرمز هست اطراف چشم چیه گوشه از داخل چشم میشه بگین چیکار کنم و اینکه آیا احتمال داره نیش حشرات باشه
- گرفتگی سینه نوزاده ده ماه و خلت ان
سلام آقا دکتر پسر ده ماه دارم که سرفه های خیلی بدی میده خلت روی سینش داره و غذا هم نمی خوره برای سرفه های بدش که خوب سه چی کار کنم
- یبوست
بچم چهار روزه یبوست گرفته باید چکار کنم
- میزان لباس نوزاد
سلاماقای دکتر. نوزاد یک ونیم ماهه دارم . یه بلوز استین کوتاه نخی از زیر میپوشونم و یه بلوز آستین بلند نخی از روی اون و یه شلوار نخی ویه کلاه. آیا لازمه توی یه پتوی خیلی نازک هم بپیچونمش؟ با توجه به اینکه موقع خارج کردن از زیر پتو دستها و پاهاش خیلی سرد میشه
- قطره اهن
پسر من ۳ماهشه و ۶.۸ کیلو گرم قدشم ۶۱ دکتر بهش قطره اهن داده روزی ۱۵ قطره هیچ مشکلی هم نداره پسرم.ولی همه جا نوشته از ۶ ماهگی الان چیکار کنم بدم یا ندم؟نارس هم نبوده
- استفاده از شربت پانادول
باسلام در زمان واکسن بجای استامینوفن میشه از شربت پانادول انگلیسی استفاده کرد .و کدام بهتر است .ممنون از لطفتون

