Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گرفتگی صدا
سلام اقای دکتر پسر من ۵ ماشه دو سه روزه دچار گرفتگی صدا شده یه هفته پیش سرما خورد شربت اموکسی سیلین و اسپری سدیم کلراید و مومتازون مصرف میکرد بهتر شده تب نداره ریه هاشم دکتر گفت مشکلی نداره لما نمیدونم گرفتگی صداش از چیه به شدت هم خارش لثه داره
- کار نکردن شکم نوزاد
سلام و خسته نباشی پسرم چهار و نیم ماهشه الان بیست روزه شکمش کار نکرده تغذیش شیر مادرشه ولی گاهی با اینکه خیلی گشنشه شیر مادر نمیخوره و به همین خاطر گاهی شیر خشک بهش دادم البته ترنجبین و کمی اب جوشیده که سرد شده دادم یکم شکمش بنظرم ورم داره تو این اوضاع هم جایی نمیشه بردش ممنون میشم بهم بگین چیکار کنم مشکلش حل شه لطف میکنین جواب بدین
- پسرم یک ماهشه موقع خواب خیلی زور میزنه وبیدار میشه
سلام پسرم یکماشه خیلی زور میزنه موقع خواب وبیدار میشه
- رفلاکس نوزاد
سلام خسته نباشید پسرم ۳۶روزه هست ،۳۵هفتگی به دنیا اومد فاویسم هم داره اوایل نفخ داشت که وقتی یک ماهش شد شربت گریپ میکچر بهش دادم ولی الان یه حالت هایی از رفلاکس داره بعد از شیر خوردن که میذارمش یکم بالا میاره همش احساس گرسنگی داره جدیدا رودهاش هم صدا میده نفخ هم داره بعد آروغ بعضی وقتا سکسه میگیره که با شیر خوردن رفع میشه وگرنه طولانی مدت میشه به خودش میپیچه موقع دستشویی داشتنش موقع دل درد هم دلش میخواد شیر بخوره از دیروزه که شربت کولیف بهش میدم چه دارویی براش خوبه این دو تا شربت اشکالی نداره با هم داده بشه خودم هم برای افزایش شیرم لیدی میل کاکائویی مصرف میکنم
- سلام نوزادم ۳ماه داره واصلا اشتها نداره ازنظرسالم بودن مشکلی نداره ازمایش ادرارداده سالمه ولی اصلا اشتها نداره شیرخشک نان میخوره
- حساسيت ب پروتيين گاوي
با عرض سلام بچه من در یک ماهگی اسهال خونی شد دکتر شیر خشک اپتامیل اچ ا رو بهش پیشنهاد به دلیل حساسیت داد الان ۸ ماهشه اپتامیل اچ آ ۲ رو دارم استفاده میکنم تا حالا هم هیچ مشکلی نداشته ولی تقريبا چند روزه اسهال شدید شده چیکار کنم
- آزمایش
سلام آقای دکتر دخترم هشتم مهر میره تو یازده ماه تا حالا آزمایش خاصی انجام نداده چه آزمایشی لازمه؟ما به خاطر کرونا زیاد دکتر نمیریم
- ارثی بودن دور سر
با سلام پسر من موقع تولد دور سر ۳۴ ودر ۶ ماهگی ۴۶ است به متخصص کودکان مراجعه کردیم گفت مشکلی ندارد به متخصص مغز و اعصاب هم مراجعه کردیم و هر کاری که نیاز بود انجام دادیم گفتند مشکلی ندارد ارثی است اگر ارثی باشد باید دور سر در ماه هفتم در طول یک ماه چه اندازه رشد کند طبیعی است ممنون از لطفتون
- هفت ماهه ۹کیلو سرفه میکنی شربت ازیترومایسین گرفتم چند سی سی بدم
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر پسرم پنج ماه و هفت روزشه آبریزش بینی داره ویکی از چشماش چرک داره وازش آب میاد دیشب چندباره سرفه کرد چه دارویی استفاده کنم؟
- نوزاد
علت سردی دست و پای نوازد چیست،؟ سه ماهشه.
- تیروئید نوزاد
سلام اقای دکتر دارم میمیرم از نگرانی اقای دکتر بعد از غربالگری با من تماس گرفتن که نیروئید پنج و نیم هست و باید تکرار بشه تکرار کردم و عددش یادم نیست ولی گفتن خوبه خودم حساس بودم و از نوزاد 27 روزم ازمایش وریدی گرفتم که این عددهاش هست T3 uptake= 34.3 Tsh= 4.1 Free t4= 1.09 خانه بهداشت دید و گفت خوبه الان بچم پنج ماهشه ولی غلت نمیزنه ایا تیروئیدش نرمال هست؟ ممنونم از اطفتون
- شیر خشک
سلام آقای دکتر. خدا خیرتون بده که به سوالات ما جواب میدین. دختر ۲ ماهه ای دارم که به خاطر آلرژی ۲ روزه شیر خودمو قطع کردم و بهش شیر خشک ببلاک HA میدم. مشکل اینجاست که هر ۲ ساعت فقط یک پیمانه شیر میخوره و بیشتر قبول نمیکنه یا کمی بالا میاره. آیا این میزان به تدریج زیاد میشه یا باید شیر خشکشو عوض کنم؟ احساس میکنم نفخ داره معده اش با باد پُر میشه و شیر رو به سختی هضم میکنه. آیا شیر خشکی هست که هضمش راحت تر باشه و نفخ کمتری داشته باشه یا اینکه باید همچنان صبر کنم تا مقدارش کم کم زیاد بشه؟
- نوزادان
سلام من دختری شش ماهه دارم یکدفعه الان دیدم که قسمت ملاج سرش که نرم هست وهنوز بسته نشده بالا و پایین میشه ومثل نبض میزنه ومن خیلی نگرانهستم میشه لطف کنید جواب بدید
- آفت دهان نوزاد ۳ ماه
سلام اقاى دکتر خسته نباشيد. نوزاد 3 ماهه من دهنش آفت زده بود کل دهنش پر شده بود قطره نيستات هر 8 ساعت ميدادم بهش پنجمين روز ديدم فقط يه دونه مونده ديگه قطره ندادم از فرداش بازم دهنش پر شده. چى کار کنم بازم از قطره بدم؟
- بیماری کودک
دیدن خون در مدفوع نوزاد دو ماهه شیر خشکی چکار کنم
- آیا مشود به کودک سه ونیم ماهه شیر بز داد
- چشم
سلام اقای دکتر پسرم یازده ماهه ش هست که هردو چشمش قرمز شده و قی میبنده پماد ازیتروماسین و قطره باکتی ماید ۱۰ هر هشت ساعت استفاذه کردم ضرر نداره ؟
- مطب
سلام اقای دکتر شما پنجشنبه ها مطب تشریف دارین
- دختر شش ماهم چند روز است که سرما خورده سرفه و بینش هم زیاد کیپ میشه قطرهسدیم کلرید میرخان فرقی نمیکرد امروز قطره نازوفرین ریختم بعدش خوابید و بیدار که شد صداش گرفته چکار کنم

