Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست نوزاد۴۰روزه
سلام خسته نباشید یه نوزاددختردارم ۴۰ روزشه تازه به دنیاآمده بود خیلی مدفوع داشت الان پنج شیش روز میشه ک مدفوع نداره شکمش سفت نفخ زیادداره بیقراری میکنه
- خلط با رگه خون در مدفوع نوزاد
سلام توی مدفوع نوزادم رگه خون دیدم نوزاد 3ماه ونیمم توی آزمایش مدفوع گلبول سفید رو نشون داده4تا6..ی دکتر بردم گفت عفونته کوتریموکسازول دادتا5روز دادم خورد ولی باز بعد ازچند روز رگه خون توی مدفوعش دیدم علتش چیه؟ی دکتر دیگه بردم میگه آلرژی داره چکارکنم
- کم خوابی شدید
سلام آقای دکتر نوزاده 5 ماهه ام حدود 3 ماهه که زود تر از 4 بامداد نخوابیده و چند روزی که 6 یا 7 صبح میخوابه و به شدت خوابش کمه چطور میتوانیم خوابش رو افزایش بدیم و مخصوصا ساعت اون رو تنظیم کنیم؟ آیا از داروی خواب آور مثل بی بی سد استفاده کنیم و به چه میزان؟ شما چه دارویی رو پیشنهاد می کنید؟ ممنون
- سرماخوردگی
دخترم سه ماهشه و دو روزه سرما خورده و سرفه میکنه چه دارویی بهش بدم تا خوب بشه؟؟
- میزان قطره پاراکید برای نوزادن
سلام وقت بخیر میزان قطره پاراکید برای نوزاد چقدر باید باشه ؟ باید دوبرابر وزن استفاده شه وعوارضش چی هست؟
- زیاد خوابیدن نوزاد
سلام ممنونم تشکر که سوال قبلی رو جواب دادین سوالم اینه که دخترم خیلی میخوابه هم روزا هم شبا شیر خودم رو میخوره مثلا ۱۱شب میخوابه تا ساعت ۱۰صبح بعد از اون هم روزا یک یا دو ساعت بیدار باشه دوسه ساعت هم میخوابه تا شب این نگران کرده که طبیعی هست
- کم خوابی نوزاد 75روزه
سلام آقای دکتر نوزادم الان 75روزشه و تا دوماهگی خوب میخوابید ولی مدتیه خواب روزانه اش کم شده وکلا در شبانه روز 10 ساعت میخوابه، آیا عادیه؟ ممنون
- سرماخوردگی
وقت بخیر . پسر ۹ ماهه با وزن ۹ گیلوگرم که برای سرماخوردگی و خس خس سینه دکتر بهش شربت نئوتادین ، اسپری بکلوتروکس داده که هر ۱۲ ساعت باید ۲ پاف زد رو چند روز باید ادامه بدم ؟ دوره درمان حداکثر چند روز میتونه باشه ؟ اگر زودتر بهبود یافت میتونم اسپری رو قطع کنم؟
- یبوسیت نوزداد 10 روزه
- سرما خوردگی
سلام.وقت بخیر.ایا نوزاد ۳ ماهه هم سرما میخوره؟ دخترم امروز ۳ ماهش تموم میشه و فردا وارد اول ۴ ماهگی میشه و دو هفته ای میشه که تک سرفه و عطسه و خرخر تو بینی داره.که یک پزشک گفت حساسیت هست و پزشک دیگر گفت سرما خوردگیه .تو بینیش مخاط داره گاهی خیلی سفت و گاهی معمولی و دیشب تو خواب انگاری بینیش احتقاق گرفت و قطره ریختیم و بعد چند دقیقه مخاط سفتی ازش اومد بیرون.از امروزم گریه میکنه و بیقراره.دکترش بهش شربت ازیترومایسین ۱۰۰ هر صبح و غروب ۲۰ قطره داد. میشه راهنمایی کنید با این علائم چیکار باید بکنیم.باتشکر از لطف شما.خدانگهدار
- کم وزنی
سلام پسر من چند روز دیگه ده ماهش تموم میشه وارد یازده ماه میشه از پایان نه ماهگی که یک دندون دراورده تا الان خیلی بد غذا شده هیچی نمی خوره به جز شیر خودم البته شیر خشک می خوره ولی وزنش اضافه نشده خواستم یک شیر خشکی معرفی کنید که باعث افزایش وزنش بشه ممنون
- علت سرفه نوزاد ۲۰ روزه چیست؟
سلام وقتتون بخیر نوزاد۲۰ روزه ای دارم که اوایل فقط عطسه داشت همراه با ترشحات بینی اما چند روزه که سرفه میکنه و تازگی سرفه هاش شدیدتر شده احتمال میدم از خواهرش سرماخوردگی گرفته به پزشک مراجعه کردم گفتن سرماخوردگی ویروسیه وشربت سالبوتامول هر۸ساعت ۱۵ قطره و قطره سدیم کلرید تجویز کردن آیا شربت سالبوتامول برای نوزاد ۲۰ روزه صرری نداره تجویز شما چیه؟ممنون از پاسخگویی شما
- مجرای اشک
باسلام نوزادشش ماهه ام مجرای هردوچشمش بسته هست وابریزش وچرک میاد چندین بارمتخصص اطفال وچشم پزشک مراجعه کردم وقطره سیپروفلوکساسین درزمان چرک وماساژ درزمان ابریزش راپیشنهادکرده اند ولی هیچ اثری نداشته چکارکنم
- خوردن دست
باسلام و وقت بخیر بچه من سه ماهشه همش دستاشو میخوره حتی وقت سیری و بعد خوردن شیر علتش چیه مشکلی داره؟؟؟
- سرفه وبی اشتهایی نوزاد بیست روزه
با سلام وقت بخیر دختر بیست ودو روزه ای دارم که از دیشب وامروز سرفه میکند وامروز اصلا بهانه گرسنگی وخوردن شیر مثل هروز را ندارد موقعی هم که بیدارش میکنم بی قرار میکند متوجه دردش نمیشم
- وجود نقطه قرمز روی سفیدی تخم جشم نوزاد شش ماهه
سلام طاعات و عباداتتون قبول ببخشید ی سوال داشتم از دیروز ی نقطه قرمز روی سفیدی چشم دختر شش ماههم بوجود اونده قطره بتامتازون چشمی دیشب و امروز صبح ریختم تاثیری نداشت..نگرانم.. میخواستم بپرسم علت چیه و چطور یکدفعه بوجود اومده؟ ممنون از راهنماییتون
- آزیترومایسین برای نوزاد
دکتر جان سلام خسته نباشید دکتر شربت رو چقدر بعد شیر باید بدم چون دخترم دو ماهشه مثلا الان شیر میدم نیم ساعت بعد شیر میخوره چون رفلاکس داره باید تعداد دفعات شیر دادن رو بیشتر کنم میخواستم بدونم قبل شیر بدم یا بعد شیر چند دقیقه بعدش؟
- زیتک
سللم شربت زینک سولفات و به پسر چهارماهم بدم یا ندم چه مقدار بدم . راهتملییم کنید ممنون میشم
- زمان مصرف قطر بی بی کر
بهترین زمان مصرف قطره بی بی کر کی میباشد
- اندازه دور سر نوزاد
دور سر نوزاد من در ۴روز اول تولد ۳۶ونیم بود ولی و گفتن باید در دوماهگی ۴سانت اضاف کرده باشه ولی بچه من ۲سانت ونیم اضاف کرده خیلی نگرانم آیا مشکلیه؟

