Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تکرر و سوزش ادرار
سلام پسرم ۳ سالشه بعد ازینکه از حمام دراومدیم چند ساعت بعد تکرر ادرار گرفت اولین روز ۱۰ دقیقه یکبار دستشویی میرفتیم ولی روز دوم کمی کمتر شده ولی همچنان پسرم خودشو فشار میده و میگه دستشویی دارم تقریبا نیم ساعت یکبار آیا پسرم عفونت گرفته ؟ چه راهکاری باید انجام بدم؟
- خون امدن نوک سینه نوزاد یک ساله
سلام دخترم یک سالشه چند روزه پیش از نوک سینه سمت چپش یه لکه خون دیدم دلیلش چیه ممنون
- کوش درد
سلام یک پسر بچه یکساله داریم که به دلیل کوش درد در هر سوراخ کوش عو سه قطره روغن بادام شیرین چکانده ام ایا خطر دارد
- تغذیه ی کودک یکساله
باسلام.من یه دختریک سال ودوماهه دارم بهش شیرخشک وبعضی وختاشیرگاومیدهم ولی زیادتمایلی به خوردن شیرنداره بیشترباغذاسیرش میکنم.نیازروزانه ی کودک یه ساله به شیرچقده برای رشدکافی قد.آیاخوردن مقدارکم شیرباعث کوتاهی قدکودکم میشود؟لطفاجواب کامل
- شيرمحلي
سلام آقاي دکتر دخترم يک سالشه خيلي شير خودمو ميخوره و غذا زياد نميخوره صبحونه که اصلا نميخوره شب ها هم خيلي براي شير بيدار ميشه تاصبح فقط شير ميخوره ميشه بهش شير محلي رو 20دقيقه بجوشونم و فقط شب ها قبل خواب بريزم توي شيشه شير بدم بخوره؟؟
- سلام خسته نباشید دخترم ۱سال دوماه چشمش عفونت کرد میتونم قطر باکتی ماید ۱۰ استفاد کنم
- واکسن انفولانزا
با سلام من دو دختر ۱۹ ماهه و ۷ و نیم ساله دارم ایا لازم هست واکسن آنفولانزا بهشون بزنم با تشکر
- پمادوقطره چشمی
سلام واحترام. پسرم 14 ماهشه چشمش عفونت کرد بردمش چشم پزشک پمادجنتکس وقطره باکتی ماید وتیرلوز داد. یک هفتس ک استفاده میکنم والان الحمدالله خوب شده.. باید تاچندروز استفاده کنم. کافیه یا ادامه بدم.؟ وزنش 10 کیلو. قطره هاشو سه روزاستفاده کردم قطع کردم ولی پمادش ی هفته
- سلام اقای دکتر شیر خشکی میخام برا دختر هشت ماهه ام الان نان 2بهش میدم اصلا وزن نگرفته و همیشه یبوست داره یه شیر خشک زود هضم میخام که سبک باشه وزن دهیش هم خوب باشه الان شیرش رو عوض کنم مشکلی نداره لطفا یه شیر خوب بهم معرفی کنید از وقتی نان یک و نان دو به میدم همیشه نفخ داره و شکمش بد کار میکنه
سلام و خسته نباشید ،دختر دو سال و شش ماهه ی من روزی یک بار مدفوع خیلی سفتی داره نمیدونم چیکار کنم دو بار در روز شیر میخورن هر دفعه یک لیوان آیا میتونه از شیر باشه ؟
- قرمزی صورت
سلام پسرم سه ماه و نیمشه دو هفتس رو صورتش لکه قرمز زنگ هست ک خشک و پوسته پوسته میشه مرطوب کننده زدم اما تاثیری نداشت و داره بیشتر میشه میشه کمک کنید خیلی نگرانم
- پوست پوست شدن انگشت
سلام دکترخسته نباشیدپسرم ۳سالو۵ماهشه نزدیک به یک هفتس نک انگشتای دستش همه پوستش بلندشده مثل جای سوختگی که خب شده باشه واثلاهم دردنداره علتش چیه دکترچی بهش بدم ممنون جواب بدیدخداخیرتون بده
- انفلانزا کودک
سلام وقت بهیر پسر پنج سال و هشت ماهه دارم از دیروز انفلانزا کرده و دیشب تب و سرفه دکتر بردم فارمنتین ۴۵۷ و پلارژین و سالباتومول و دکوسالین و تایلوفن داد . هم ایبوپروفن میدم هم استامینوفن هم شیاف ۳۲۵ ولی تبش پایین نمیاد چه کار باید بکنم ؟ واینکه شکمش هم از دیروز کار نکرده چیزی میتونم بدم که شکمش به کار بیفته ؟
- تب
سلام اقای دکتر دخترم ۱۵ ماهشه تب داره شیاف استا هم زدم پایین نیومد ایا میتونم شیاف دیکلوفناک بزنم تبش ۳۸ هستش؟؟
- زردی کف پای و دست کودک ۶ ساله
با سلام و وقت بخیرفرزند دختری دارم شش ساله که مدتی است در کف پای و دست او زرد شده و به رنگ زرچبه است علت آن چه می باشد .با تشکر اگر امکان داره جواب آن را زودتر بفرمایید
- مقدار مصرف ازیترامایسین
کودکم ۱۱ کیلو و ۸۰۰گرم وزنشه ۲ سالشه میزان مصرف داروش چقد باشه ازیترای ۲۰۰ دارم ممنون میشم پاسخ بدید
- سلام شبتون بخیر دختر من تقریبا هفت ماهه سرماخورده و گلوش کیپ شده و بزور شیر و فرنی میخوره و 9کیلو هستش چند سی سی آزیترومایسین بهش بدم ک از این حالت نجات پیدا کنه ،البته شربت ستیریزین روزی 2,5سی سی مصرف میکنه ممنون میشم راهنماییم کنید
- قطره اهن
سلام اقای دکتر پسر من یازده ماهشه و وزنش هم ۱۱ کیلو هست قطره اهن لیپوزوفر باید چقدر بدم بهش ؟ و ایا نیازه قطره مولتی ویتامین که مراکز بهداشت میدن رو هم بهش بدم
- شیرحشک
سلام و خسته نباشید اقای دکتر بچه سه ماهه دارم شیرخشک ببلاک 1 میخوره الان چندروزه بعضی اوقات میخواد بخوره قبلش گریه میکنه یا بازی درمیاره بعد میخوره دلیلش چی میتونه باشه؟
- سلام مقدار مصرف شربت سیفکسیم برای کودک ده ساله
برای کلود درد با خلط زیاد
- واکسن هیجده ماهگی
سلام من دخترم رو روز یک شنبه واکسن زدم وهنوز تبش قطع نشده خیلی نگرانم اگه میشه راهنمایی ام کنید تقریبا هر به 6ساعت. تبش به بالای 38میرسه که با مصرف استامینوفن کنترلش میکنم دکتر بردم گفته تایک هفته صبرکنید اگه خوب نشد آزمایش مینویسم

