Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی نوزاد ۶ماهه
سلام.مندیک نوزاد شش ماهه پسر دارم .الان دوروزه سرفه خلط دار داره .اما خوشبختانه تب ندارم.از امروز هم عطسه و آبریزش بینی داره
- NICU
سلام ایا هزینه NICUربطی به میزان بیماریش داره یا نه خواهرم فقط اکسیژنش کمه ایا هزینه هاش کم میشه
- زردی کف دست و پا
سلامخوب هستید میخواستمبدونم که چرا دست و پای پسر داییم زرد میشه اصلا هم علایم نداره و هیچچیزیش نیست نه درد داره و نه چیز های دیگه آیا این نشونه ی بیماری ای یا چیزی هست؟؟؟
- سلام دختر ۶ماهه دارم آزما یش دادیم کروموزون ۲۱سه است چه کار کنم
- زردی نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر دختر من در روز ۴ تولدش زردی خفیف داشت که قرص ژله ای دکتر براش نوشت تا روغن آن را بدهم بعد ۷ روز بردم دکتر برطرف شده بود الان ۲۹ روزه هست احساس میکنم سفیدی چشماش و صورتش زرده. امکان برگشت زردی نوزاد وجود داره؟
- مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر برای نوزاد چهار ماهه مولتی ویتامین خارجی میخوام بدم چه مارکی پیشنهاد میکنین؟قطره ی آد رو به خاطرطعمش استفراغ میکنه و نمیخوره ، مولتی ویتامین مزه ش شیرین باشه. ممنون
- فرنی
سلام اقای دکتر فرنی نوزاد باید باشیرکم چرب درس کنیم یا پرچرب
- علت لکه خون از پستان دختر بچه هشت ماهه چیست؟
دختر بچه هشت ماهه پنج روز پیش دوبار که خواستم لباسش رو عوض کنم از نوک پستان به پیراهنش نقطه خون زده بود . دیگه هم بعد از اون تکرار نشد . (خون ندیدم )بردم دکتر گفت در ظاهر و لمس چیزی نیست و سونوگرافی نوشت . مشکل خاصی هست ؟خطرناکه؟
- متورم و قرمز شدن و سفت شدن اطراف محل واکسن دو ماهگی.
سلام. وقت بخشیر. ببخشید ۲۶ مهر واکسن دو ماهگی دخترم رو زدم اطرافش قرمز و متورم و سفت شده. امروز بعد از ۴ روز بردم مرکز بهداشت گفتن ببر متخصص و کمپرس سرد و مرطوب استفاده کن. متخصص هم برای چند روز بعد وقت داده. خواستم ببینم آیا خطرناک هست؟ چبکار باید کنم تا اونموقع. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- قرت کردن خسته خرما
طفل سه سالم ۲۰ دقیقه پیش یک دانه خسته خرما قرت کرد باید چی کنیم خودش نرمال است شکر
- واکسن
سلام جناب دکتر واکسن پنومووکس ۲۳ را میشه بجای پره ونار ۱۳ برای بچه چهار ساله که تا حالا پره ونار تزریق نکرده زد؟ یا بایستی همون پره ونار ۱۳ تزریق بشه؟
- کم اشتهای
سلام آقای دکتر خسته نباشی پسرم ده ماهش هنوز دندون درنیورد دوهفته هم است که اصلا غذانمیخوره شیرم خیلی کم میخوره خیلی عصبی شده لطفا راهنمایی کنید چکارکنم
- شیر خشک
سلام آقای دکتر ببخشید نوزادی که به دلیل رفلاکس پنهان خس خس سینه داره باید شیر خشک ای ار بخوره؟ یا میتونه شیر خشک نان 2 بخوره؟
- شير نخوردن نوزاد
نوزادم چهار ماه داره و حدود يک ماهى ميشود ک فقط در خواب شير ميخورد ,پسرم با شير خشک تغذيه ميشود و ب دليل رفلاکس وحساسيت ب پروتئن گاوى از شير ببلاک Haاستفاده ميکنيم و براى جلوگيرى از بالا اوردن شير ارد برنج هم تو شيرش ميريزم
- سلام اقای دکتردخترمن 6ماهشه شیرخشک اپتامیل پپتی میخوره شیرش تلخه ایامیشه نبات بندازم توشیرش ضرری نداره
- ختنه نوزاد سه ماهه
نوزاد پسر سه ماهه اي دارم،هنوز ختنه نشده،به نظر شما الان زمان خوبي واسه ختنه شدنه؟سنتي بهتر يا حلقه؟درضمن بيضه هاش پايين
- تب پسرم شش ماهشه دندان در میاره تب داره قطره پاراکید دادم بالا میاره چکار کنم
- ق
سلام یه قاشق چایخوری چند سی سی هست ؟ ممنون .
- اسهال
سلام پسر سه ماهه دارم که شکمش شل شده در روز سه چهار بار میریزه چی میتونم بهش بدم
- میزان شیر خشک
با سلام آقای دکتر بچه ام ۳ ماهشه. وزن موقع تولد ۳۱۰۰ بوده و الان ۵۴۰۰ آیا مقدار وزن گیری کم نیست؟ تغدیه اش فقط شیر خشک هست، اوایل تولد بهتر بود اما الان در طول بیست و چهار ساعت ۱۰ الی ۱۸ پیمانه شیر خشک میخوره. آیا این میزان کم هست؟ آیا نیازه که پیش دکتر گوارش ببرم؟

