Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دخترم کاغذ پوز بانکی خورده چیکار کنم
- شیرخشک اچ آ
سلام آقای دکتر به جای شیرخشک پپتی که کودک استفراغ میکنه میشه نان اچ آ داد؟؟ یا آپتامیل اچ آ؟
- بلوغزودرس
سلاموقتتونبخیر،دخترمن۶سالشه،ازدوسالگیمرتببهششربتهایمکملخارجی،مثلزینک،کیندر،سانستول،مولتیویتامین،بکمپلکس،فروگلوبینبخاطربیاشتهاییشمیدم،خیلیضعیفه،آیااینهاباعثبلوغزودرسمیشه؟
- ریز بودن کودک
سلام ببخشید دختر دو ساله من خیلی ریزه و میخام بهش مولتی یا زین یا مکمل کلسیم چی بدم وزن تولد ۲ کیلو وزن دو سالگی ۹ کیلو. برای رشد قدش چه مکملی بدم ممنون میشم کمک کنید
- تب کودک یکساله
سلام ببخشید آقای دکتر بچم دو روزه تب داره فقط با شیاف میاد پایین تبش دکتر شربت اموکسی کلاو ۱۲۵ داده آیا شربت سفیکسم بهتر نیست ؟
- نحوه مصرف شربت پیروی ساید برای کودک سه ساله
زرپنز
- وزن و قد
سلام دکتر دخترم۱۱ شهریور ۱۷ماهه میشه وزن۸و۵۰۰ قد ۷۴ و دور سر ۴۵ تولد وزن۳و۶۰۰ قد ۵۰. دورسر۳۵ ایا نرماله؟چی بدم بهش وزن بگیره ۶ماه شیر خودمو خورده ۶ماهم شیرخشک نان از۱۲ماهگی شیر بز ایا میتونم شیرگاو بدم و بز روقطع کنم؟ راهنمایی کنید
- غذاهای محلی
سلام خسته نباشید .پسرم 9 ماهشه .خواستم بدونم میتونم بهش گوشت اردک بدم؟
- مصرف سفکسیم ۱۰۰ برای کودک تا چند روز می باشد
مصرف سفکسیم ۱۰۰ برای کودک تا چند روز می باشد
- پرخاشگری کودک
سلام من ۱۴روزه دخترم رو از شیر گرفتم بصورت تدریجی اما شبا نمیخوابه وقتی ام ک میخوابه ۳ساعت بعد بیدار میشه گریه جیغ همش راه میره جیغ میزنه نمیشه کنترلش کرد الان چند روزه اینطوری شده ۲سالش هم هست
- سرماخوردگی کوک۲سااه
آزیترومایسین۲۰۰ برابچه ۲سالو۸ماه باوزن۱۰کیلو چندسیسی باید داد
- تب بدون علت
سلام آقای دکترپسرم چندماه پیش تب ۴۰درجه بدون علت داشت سریع بردیم بیمارستان آزمایش دادن گلبول سفیدخونش بالابوده ولی آزمایش ادراروعکس سینه وایناش نرمال بودوهیچ علاعمی نداشت سه روزبستری شدداروگرفت مرخص شی ولی برام جای سوال بودچرااینجوری شدلطفامیشه توضیح بدیدهمش میترسم دوباره تکرارشه فقط گفته بودن باکتری توی خونش هست
- عسل
سلام آقای دکتر پسر من دوسال و دوماهش میتونم بهش عسل بدم ممنون
- سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت کرمیچر بخورد چیکار کنیم
سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت گرمیچر بودن باید چیکار کنیم
- شستن شیشه شیر
سلام وقت بخیر اقای دکتر من ندونسته همیشه شیشه شیر دوقلوهام رو ی حالا دوسال دارن با مایع ظرفشویی شستم حالا مطلبی شنیدم که میگن هر چقدر هم شیشه شیر رو ابکشی کنیم مایع از روش پاک نمیشه حالا به شدت نگرانم وافسردگی واضطراب وجودم رو گرفته ونگران سلامتی فرزندانم هستم لطفا راهنماییم کنید که چکار کنم خیلی میترسم که بچه هام جونشون در خطر باشه خواهش میکنم راهنماییم کنید چکار کنم خداوند شما وخانواده محترمتان را سالم درپناه خودش حفظ کنه 🙏
- تب پسر ۱۴
سلام آقای دکتر پسرم دو روزه تبش قطع نشده لطففا راهنمایی کنید
- مکمل
سلام آقای دکتر خسته نباشید من میخوام برای پسرم ریسورس جونیور شروع کنم بنظر شما باعث افزایش قد هم میشود یا فقط وزن دهی خوبی دارد؟ ممنون
- سلام این شربت رو دکتر بهدخترم داده اما از عوارض ش میترسم بدم یک سالش هست نظر ۰شما چیه داده
- یبوست
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم یک ساله را تموم کرده و چند وقتی است که مدفوع مثل تکه سنگ است از لحاظ شکم درد مشکل نداره ولی روزی یک بار مدفوع میکنه ومدفدعش پشکلی است متشکرم جوابم را بدهید
- درد
سلام اقای دکتر.وقت بخیر.خواهرم ۱۳سالشه.حدود۱سالونیم هست که به بلوغ رسیده.یه مدته همش میگه زیرشکمم انگار یه توپ حرکت میکنه و داخلش آب هست.درد شدیدی داره.طوریکه دیشب بیمارستان بستری شد تا دردش ساکت شه.دکتر زنان بردیم کیست تخمدان و.آپاندیسیت هم نداشت.سونوی شکم.لگن.رحم .مثانه.کلیه.و همه چیزرا امروز انجام دادیم همه چیز نرمال بود.ازمایشات کیست تخمدان هم داد که خداروشکر همه نرمال بود.فقط خیلی درد داره.بهمون گفتن باید دکتر اطفال تشخیص بده.علت این درد چی میتونه باشه؟خیلی نگرانیم.ممنون میشم راهنماییم کنید.

