Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- من دکتر نبردم چشم پسر ۱ سال ام قرمز شده یکمم دور چشمش پف کرده الان از این قطره بدم ضرر نداره؟
- مقدار مصرف سفکسیم برای کودک۷ساله
مقدار مصرف
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام پسرم ۵ماهشه آلرژی پروتئین گاوی داره الان دوماهه که سرما خورده هرچی بهش دارو میدم بهترنمیشه زیادهم بالا میاره
- شربت سانستول
سلام اقای دگتر بچه من 14 ماهشه و 10 کیلویه میتونم برای اشتها شربت سانستول بدم خوبه ؟ روزی چندسی سی ؟
- رودل
سلام آقای دکتر پسر 20 ماهه دارم این چندروز بیرون هم نرفته اصلا دیشب برگ قیصی خیسانده خودد البته زیاد خورد از 4 صبح بیتابی میکنه و بالا هم آورد برگه ها رو . الان هم تب داره . احتمال داره بخاطر رودل باشه؟ چون شکمش هم خیلی میپیچه . چه دارویی بدم؟
- قرمزی صورت
سلام دخترم 11ماه و 5 روز شه دور بینی و اطراف لبش دونه های ریز قرمز (حالتی سوختگی)شده بود دکتر پوست بش پماد افی کلوزون و پماد دپانتکس تجویز کردن و بعد ی هفته خوب شد الان دوباره دوره لبش دونه های ریز و رو لپ هاش قرمز شده (گل انداخته) و دقیقا قرمزی لپاش حالت خشکی داره .... لطفاً راهنمایی کنید ممنونم .
- گلودرد
آخه بهش ميدم زودي خوب ميشه الانم تعطيلات هم هستش نميتونم دكتر ببرم گلوش خلط داره شديد
- تب ب همراه ابریزش بینی فک میکنم عفونت داره گلوش چون تبش قطع نمیشه
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام آقای دکتر من الان سوال پرسیدم اما متسفانه جوابتون نصفه اومده. به بچم شیر خشک معمولی دادم گریه و بی قراری کرد پدی لاکت بهش بدم یا سیتریزین؟
- دفع مدفوع
سلام خسته نباشید نوزاد من تازه وارد ۴ ماهگی شده ولی دوهفته یکبار و بعضی موقع ها ۱۰ رو یکبار دفع دارد آیا ضرر دارد
- سفیدی بدن کودک
سلام من یه پسر بیست ماه چند ماه پیش تب کرد بعد یهو بدنش مثل سرخک قرمز شد بعد از یه مدت سفید شد الان خیلی نگرانم این مریضی پیسی نباشه نمیدونم چیه و راه درمانش چیه لطفا راهنمایی م کنید ممنونم
- سرفه خلطی
سلام عرض ادب وخسته نباشید اقای دکتر پسرم۱۶ماعشه ده روز پیش مریض شد ازیترو خورد سه روز الان سرفهای خلطی داره وانگار گلوش خلطی موقع نفس گشیدم خرخر میکنه چی واسش تجویز میکنی واینکه ده روزه چیزی نمیخوره خیلی کم اشتهاشدهدشاید به زور در روز یه تخم مرغ بخوره
- سلام چه مواد غذایی برای رفلاکس کودک ۷ ماهه مضره
- درمان تب بدون آنتی بیوتیک
سلام آقای دکتر قبلا خدمتتون عرض کردم که دخترم ۵.۵سالشه با تب شدید که با استامینوفن و سفیکسیم پایین نیومد بردیم اورژانس . بعد آزمایش گفتن که فقط بهش ایبوپروفن بدم و سفیکسیم ندم . شما گفتید در صورت وجود میکروب سفیکسیم تجویز میشه. آخه خوب آقای دکتر مگه تب از عفونت نیست ؟پس چرا چرک خشک کن ندم . اگه مصلحت بدونید میخام سفیکسیم ۱۰۰ بهش بدم . وزنش ۱۷ کیلو هست . ۷ میل کافیه هر ۱۲ ساعت ؟؟ تبش بهتر شده ولی بعد دو روز هنوز کمی تب داره میترسم عامل تب از بین نرفته باشه .البته من نمیدونم شما هر چی بفرمایید همون رو عمل خواهم کرد
- زردی کودک ۷ساله
دخترم ۷ سال داره وپاهای زردی داره آیا نیازی هست به پزشک مراجعه کنیم؟
- مولتی ویتامین پدیا بست
سلام آقای دکتر دخترمن ۷ماهشه از ۶ماهگی پدیا بست بهش میدم ، میتونن قطره آد بجاش بدم ؟
- دخترم دوسالو نیم داره وتهوغ
- استفراغ 6ساله
آقایی دکتر دخترمن 6 ساله هست فقط استفراغ مکنه چیکار کنیم
- سنگ کلیه
برای سنگ کلیه 11 میلی دختر پانزده ساله وپسر پنج ساله با سنگ 4و2 میلی طریقه مصرف داروی سیترات پتاسیم چگونه است وچه باید بکنم.
- تب
خسته نباشین پسرم چند روز پیش سرماخورده بود ولی اصلا تب نداشت ولی الان دو روزه ک تب داره و کمی سرفه دکتر بهش ازیترومایسین ۲۰۰ داد بعد دوز مصرفیش یادم رفت وزنش ۱۲ کیلو و ۳سالو ۶ ماهشه

