Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما
سلام اقای دکتر پسر ۴.۵ ساله ۱۶ کیلو دارم هفته ی پیش سرماخورد دکتر گفت پلارژی بخوره کمی سرفه داشت گفت اگه ادامه داشت سرفه و خلطی سد انتی بیوتیک مصرف کنه متاسفانه شماره الکترونیک نسخه رو گم کردم نمیدونم چه انتی بیوتیکی گفتن سال گذشته یادمه فارمنتین ۶۴۳ میدادن هردوارده ساعا ۵ سی سی همینو منم شروع کردم خوبه؟
- تغذیه کودک
سلام دکتر خسته نباشید پسرم ده ماه شده میشه پودر سنجد یا همون سویق سنجد رو براش تو فرنی بریزم بخوره؟ متشکرم
- سلام دختر چهارونیم ساله دارم که چند روز پیش هنگام ادرار سوزش داشت که با خوردن مایعات برطرف شد ولی سه روزه تکرر ادرار داره بدون هیچ علایمی ممنون میشم پاسخ بدین آیا میتونم شربت سفکسیم بهش بدم
- خون دماغ شدن
دخترم ۶ سالشه و دربیشتر در تابستان خون دماغ میشه و معمولا ۱۰ دقیقه طول میکشه تا خوب بشه
- سلام دکتر جان وقت بخیر ببخشید پسرم دوماهه هستش الان چهار روز دستشویی نکرد خیلی زور میزند قبلاً خیلی خوبود ای چند روز اینطور شده الان باید چکار کنم
- سلام دختر من ۱۹ ماهشه و از دیشب اسهال بلغمی شده و تب میکنه روستا هستم و دسترسی به دکتر ندارم چه دارویی میتونم بهش بدم خوب بشه؟؟
سلام دختر من ۱۹ ماهشه و از دیشب اسهال بلغمی شده و تب میکنه روستا هستم و دسترسی به دکتر ندارم چه دارویی میتونم بهش بدم که خوب بشه؟؟
- اسهال کودک ۱ساله و ۴ماهه
باسلام دخترم ۱سال و ۴ماهشه دقیقن ۷روز اسهال و دوبار دکتر بردم و دارو دادم خوب نشده توروخدا بگین چکارکنم روزی ۷بار باید جاشو عوض کنم اسهالش ابکی و و استفراغشم شدید بود تازه ۱روزه خوب شده استفراغش کته ماست و نصیحت بزرگانم انجام دادم خوب نشد ممنون میشم راهنمایین کنین راه میره میگه فقط اب بازم ممنوم
- ناخن
سلام بچه من دوسالشه و جدیدا متوجه این شدم که ناخن های دست و پاش از پایین ناخن کنده میشن و زیرش ناخن جدید هست میخواستم ببینم علتش چی میتونه باشه
- دل پیچه
سلام اقای دکتر بچه 20 ماهه برم یک بار دیروز بالا اورد و تب داشت بردم دگتر گفتن ویروس گرفته تایلوفن و دمیتزون داد ولی از دیشب یکسره دل پیچه میگیره و اسهال خلطی خیلی کوچولو کوچولو داره چه شربتی بدم بابت دل پیچه؟
- شربت اهن و فاویسم
سلام خسته نباشید پسرم ۹سالشه فاویسم داره می تونه شربت اهن بخوره،چون ویتامین سی داره
- آزمایش عفونت ادراری
با سلام در طول مدتی که کودک آنتی بیوتیک سفکسیم ۱۰۰ مصرف می کند، می توان آزمایش عفونت ادراری از کودک گرفت؟ در غیر اینصورت تا چه مدتی پس از قطع مصرف آنتی بیوتیک می توان آزمایش گرفت؟
- زرد شدن کف پا دخترم
سلام اقای دکتر من دخترم ۵سالشه ۳یا۴روزه کف پاهاش زردشده چرا منو راهنمایی کنید لطفا اینم شماره تماس ۰۹۱۹۹۱۱۹۴۵۳
- حساسیت فصلی
سلام آقای دکتر پسرم ۴ سالشه سرفه و آبریزش بینی داره ایا دستگاه بخور سرد برایشی خوبه استفاده کنم
- شیرخشک
سلام .پسرم ۱۰ ماهشه. تا ۶ماهگی شیر خشک آپتامیل میخورده و مشکلی نداشت از وقتی آپتامیل آپتامیل ۲میخوره شکمش اسهالی شده روزی ۵بار دفع داره و همین باعث شده که التهاب شدید در قسمت پا داشته باشه لطفا راهنمایی کنید چه شیر خشک بهش بدم ؟
- درمان مبکروب معده دختر م ۴ سالشه
شربت اموکسیسیلین ۱۲۵ دخترم ۴ سالشه برای نبکروب معده پزشکش داده چه نقدار چند ساعت یه بار بدم
- سرماخوردگی وسرفه
کودک پنج ساله ای دارم آبریزش بینی وسرفه دارد چه دارویی تجویزمیکنید
- چه دارویی استفاده کنم
سلام پسرم ۹ساله ۲۳کیلو تب داره سرفه خلط دار دارد هم شده
- میزان مصرف آموکسی 125برا کودک 10 کیلویی
گلو درد داره ده کیلوه 23 ماهشه میزان مصرفش
- اسهال
باسلام بچه 2سالونیم دارم که چند روز اسهال شد بردم دکتر گفت ویروسه الان یکم شل شده از اسهال بیرون اومده اما دوروزه که داخل مدفوع لکه خون میبینم نگرانم کرده
- سرماخوردگی
سلام من دوقلودارم هردوسرماخوردن چرک سبزازبینی یکی شون میادیکم سرفم میکنن چه شربتی بدم ستادین دی ضررداره ۱۱ماهه هستن چندروزدیگه میشن ۱سال

