Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رفلاکس نوزاد
باسلام اقای دکتر پسرمن دوماهشه در خواب یا وقتی هم ک بیداره زور میزنه خودشو قرمز میکنه و وقتی هم ک شیر زیاد میخوره سینش خس خس میکنه ممکنه رفلاکس پنهان داشته باشه یا شایدم کولیک ولی گریه نداره شیرخشک نان بهش میدم هر وعده ۹۰ سی سی یا ۱۲۰ تا حدودا هم هر ۳ ساعت شیرمیخوره
- کولیک نوزاد دو ماه
نوزادم دو ماهشه دل درد شدیدی داره ک مدام گریه میکنه و دکترش تشخیص کولیک دادن براش داروهای متفاوت تجویز شده و من بهش دادم مثل کولیک از . گریپ میکسچر . گریپ واتر پدی لاکت اما فایده ای نداشته ممنون میشم نظرتونو بگید
- دفع
سلام آقای دکتر تو رو خدا کمکم کنید دخترم نمینوته دستشویی کنه زور میزنه وگریه میکنه یه کمی مدفوعش میاد بیرون نمیتونه دفع کنه دوباره میره تو. چیکار کنم لطفاراهنمایی کنید 6ونیم ماهشه
- علت زردی کف دست وپاهای پسر ۷ ساله ام چیه
صورتش زرد شده با کف پاهاش البته بسیار مرکبات قبلا استفاده کرده بود ولی چند هفته هست قطع کردم ولی خب هنوز هستش واقعا نگرانم
- ریسورس جونیور
سلام من پسرم ۱۴ ماه داره یه ماه پیش بردم دکتر برای وزن ریسورس جونیور داد روزی ۵ پیمانه تا ۳ ماه گفتن ادامه بعد من الان ۳ قوطی بهش دادم سرچ کردم بعضی جاها نوشته بود ک از ۲ یا ۳ تا قوطی بیشتر نباید داد ضرر داره برا بچه خواستم بپرسم که ادامه بدم ۲ ماه دیگه یا نه
- تشنج
سلام ببخشید علاعم تشنج در نوزاد ۶ ماهه چیست
- قطره
سلام آقای دکتر وقت بخیر آیا میشه ب کودک یکساله فقط قطره ی مولتی ویتامین داد و آهن نداد مشکلی پیش نمیاد
- قطره بی بی کر
سلام .اقای دکتر من دخترم ۳ ماهشه قطره بی بی کر میدم بهش از ی ماهگی دکتر گفت ۵ قطره..تا کی ادامه بدم
- بیقراری بی اشتهایی
سلام خسته نباشد دخترم یک روز مونده بره تو نه ماهش سه چهار روزه دندون دراورده اما از دیروز شیر عقب میکشه غذاهم نمیخوره خیلی خیلی هم بیقرار شده ممنون میشم بگید چه کارکنم تشکر
- دندونم درد میکنهه وعفونت کرده بچه شیر میدم
- ازمایش
دختر پنج ماهه من در آزمایش گلبول های سفید 11300بود پلاکت 450000و هموگلوبین11.5داشت کشت ادرار،و مدفوع سه نوبته مشکل نداشتن،ولی بسیار بیقرار ی میکنه،آیا این اعداد برای نوزاد که در ابتدا 5ماهگی هست طبیعیه ؟و اگر عفونت دیگری در بدنش باشه چطور باید تشخیص بدیم، در ضمن موقع شیر خوردن بیقراری میکنه و صورتش وچشماشو میماله، قد وزن و دور سر رو نمودار نرمال هستش ،حدود یک ماه قبل از این آزمایش به علت عفونت گلو وافت دهان آنتی بیوتیک مصرف کردهبود در ضمن شیر خشک رو عوض کردیم واپتامیل اچ آ بهش میدیم ولی مدفوعش حالت اسهالی وبلغمی داره ولی تو کشت مدفوع باکتری وخون در مدفوع دیده نشد،نفخ شدید داره و تخلیه باد ااز شکمش زیاده موقع شیر خوردن خیلی سرش رو تکون میده آیا ممکنه آلرژی به پروتئین گاوی شیر باشه؟
- استفراغ
سلام ببخشید اقای دکتر سوالی داشتم بچم هفت ماه و یک هفته داره موقعی که واکسن 6ماهگی اش زدم از ظهرش بچم استفراغ شدید میکرد همینجور مدام حتی یکم شیر هم میخورد برمیگردوند تا اینکه عصرش بردمش دکتر بهش شربت اندانسترون داد تا بهش دادم برگردوند مجبور شدیم آمپولش بهش بزنیم تا شب که آمپول نزده بود همینجور استفراغ دیگه خوب شد کلا تا سه روز پیش دوباره همون استفراغ رو کرد باز بهش شیر دادم باز استفراغ شریت اندانسترون خریدم یهش دادم بعد ده دقیقه برگردوند ولی دیگه خوب شد نمیدونم اون روز یکم توو هوای گرم بود گرماش شده بود و عصرش برای بار اول بهش بسکویت مادر که نرمش کرده بودم بهش دادم و تا امروز باز دوبار اون استفراغ ها کرد دیگه بهش دارو ندادم..استفراغ شدیده از بینی بیزون میزنه به نظرتون بخاطر چیه ؟ غذای کمکی رو چهار وعده میدم ظهر و شب سوپ صبح و عصر سرلاک یا فرنی یه هفته قبل هم شربت زاتدین خارجی بهش میدادم عوارض این دارو نیست؟ باید چیکار کنم؟ممنون میشم راهنماییم کنید
- بد کارکردن شکم نوزاد
سلام خسته نباشد پسرم الان تازه رفت ۶ماهگی از اول تولد تاالان پی پی کردنی کلا شل دستشویی میکنه روزی ۲بار خودشم شیر خشک نان ۱ میخوره.وزنشم خوبه .چیکارکنم دستشویش سفت بشه یا خودش درست میشه
- آلرژی
ببخشید من سوالمو کردم ولی اسم داروا رو نگفتم کتوتفین.وسالباتامول .اگه بازم به دخترم بدم عوارضی نداره.با تشکر
- با سلام دخترم ۲ماه هستش الان ۴ روز که شکمش کار نکرد هم شیر خودم بهش میدم هم شیر خشک ولی شیر خشک کم میدم واسه کمکی الان باید چکار کنم ایا این طبیعی هست یا نه
- اسهال
بچه ۲سالم ۳ روزه اسهال ابکی داره دکترم بردم تاثیری نداره چه چیزای خوب بهش بدم بخوره
- سلام داکتر صاحب پسرم سه ماهه است چند روز میشه سرفه داره دارو استفاده نکردم از شیر مادر تغذیه میکند آیا کدام دارویی بدم براش
- ایا صورت وبدنونوزاد به رنگ پشت دست نوزاد میشع
- استفراغ کودک ۳ ساله
غذا را میخوره بعد دو ساعت بالا میاره،.
- مقدار مصرف امپول بتامتازون برای کودک س سال
سه روزه سرفه شدید همراه سرما خردگی تب

